Kyrill Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Gefeliciteerd @Elsjorro1990 Naar wie gaat key van eerste winnaar nu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 3 minuten geleden zei Kyrill: Gefeliciteerd @Elsjorro1990 Naar wie gaat key van eerste winnaar nu? Naar elsjorro Graag gedaan @Elsjorro1990 Gefeliciteerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 21 oktober 2023 5 minuten geleden zei Kyrill: Gefeliciteerd @Elsjorro1990 Naar wie gaat key van eerste winnaar nu? Er is maar 1 winnaar en dat is @Elsjorro1990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Zojuist zei Fantasy: Er is maar 1 winnaar en dat is @Elsjorro1990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 @Elsjorro1990 gaf net aan FM24 ook al te hebben gekocht, dus ik denk dat we maar een derde poging moeten wagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 21 oktober 2023 58 minuten geleden zei Bolderbast: @Elsjorro1990 gaf net aan FM24 ook al te hebben gekocht, dus ik denk dat we maar een derde poging moeten wagen. Die doen we dan over een maand of 11, goed? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 1 uur geleden zei Bolderbast: @Elsjorro1990 gaf net aan FM24 ook al te hebben gekocht, dus ik denk dat we maar een derde poging moeten wagen. Is dit een mislukte poging om de loting opnieuw te doen om door te gaan totdat het lot op mij zou vallen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 7 uur geleden zei Bolderbast: @Elsjorro1990 gaf net aan FM24 ook al te hebben gekocht, dus ik denk dat we maar een derde poging moeten wagen. Pas op he, ik stuur die eend zo op je af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 25 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 25 oktober 2023 Jongens, zullen we nog een keer aan het rad draaien? Quote dit bericht als dat je een goed idee lijkt en als jij FM wil winnen. Laat me dan ook meteen in dat bericht even weten waarom jij in aanmerking wil of moet komen om met FM24 aan de slag te gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 10 minuten geleden zei Fantasy: Jongens, zullen we nog een keer aan het rad draaien? Quote dit bericht als dat je een goed idee lijkt en als jij FM wil winnen. Laat me dan ook meteen in dat bericht even weten waarom jij in aanmerking wil of moet komen om met FM24 aan de slag te gaan Teveel geld opgehaald met al die verkopen van FM24? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 45 minuten geleden zei Fantasy: Jongens, zullen we nog een keer aan het rad draaien? Quote dit bericht als dat je een goed idee lijkt en als jij FM wil winnen. Laat me dan ook meteen in dat bericht even weten waarom jij in aanmerking wil of moet komen om met FM24 aan de slag te gaan Doe maar FM25 want nu heb ik hem al haha. Maar leuk idee, ik heb hem inmiddels dus ik kan van het rad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 48 minuten geleden zei Fantasy: Jongens, zullen we nog een keer aan het rad draaien? Quote dit bericht als dat je een goed idee lijkt en als jij FM wil winnen. Laat me dan ook meteen in dat bericht even weten waarom jij in aanmerking wil of moet komen om met FM24 aan de slag te gaan Ik wil eens back to back wat winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 47 minuten geleden zei Fantasy: Jongens, zullen we nog een keer aan het rad draaien? Quote dit bericht als dat je een goed idee lijkt en als jij FM wil winnen. Laat me dan ook meteen in dat bericht even weten waarom jij in aanmerking wil of moet komen om met FM24 aan de slag te gaan Hier is ie nog welkom hoor. Natuurlijk kan FM24 niet ontbreken bij mij, zie daarvoor maar de afbeelding in spoiler. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 48 minuten geleden zei Fantasy: Jongens, zullen we nog een keer aan het rad draaien? Quote dit bericht als dat je een goed idee lijkt en als jij FM wil winnen. Laat me dan ook meteen in dat bericht even weten waarom jij in aanmerking wil of moet komen om met FM24 aan de slag te gaan Ik wilde hem in eerste instantie voor m'n collega winnen (die speelt nog FM23) en wil geen geld uitgeven aan een nieuw spel omdat hij FM23 nog niet zovaak gespeeld heeft. Omdat FM24 toch wel wat nieuwere functies heeft en natuurlijk de huidige selecties vind ik het wel het leukst als hij ook daarmee kan spelen. Nieuwe poging dus 🙃 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Ik heb um cadeau gekregen van sinterklaas! Dus ik pas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 13 minuten geleden zei Mordurette: Ik wilde hem in eerste instantie voor m'n collega winnen (die speelt nog FM23) en wil geen geld uitgeven aan een nieuw spel omdat hij FM23 nog niet zovaak gespeeld heeft. Omdat FM24 toch wel wat nieuwere functies heeft en natuurlijk de huidige selecties vind ik het wel het leukst als hij ook daarmee kan spelen. Nieuwe poging dus 🙃 Voor mij hetzelfde. Anders geen netwerk met een goede vriend dit jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 1 uur geleden zei Fantasy: Jongens, zullen we nog een keer aan het rad draaien? Quote dit bericht als dat je een goed idee lijkt en als jij FM wil winnen. Laat me dan ook meteen in dat bericht even weten waarom jij in aanmerking wil of moet komen om met FM24 aan de slag te gaan Zoals bekend heb ik de game inmiddels zelf, maar ik zou hem wel erg graag cadeau doen aan m'n neef. Ik heb het spelletje in 2010 van hem geleerd en hij blijft m'n primaire gesprekspartner wat betreft het bespreken van elkaars saves. Zou een leuke verrassing voor hem zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Op die fiets? Ik wil hem graag voor mijn broertje winnen. Ik doe weer mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Jullie gaan hem stiekem gewoon doorverkopen en het geld lekker uitgeven aan een rondje in de MU kroeg. Ik hoef hem niet, heb hem al cadeau gehad van mijn online beste vriend. Overigens al een week geen contact meer met hem gehad, kan wel herinneren dat het niet zo lekker ging met onze netwerkgame vanaf zijn kant. Hopelijk is die niet boos op mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 4 minuten geleden zei La Pulga: Jullie gaan hem stiekem gewoon doorverkopen en het geld lekker uitgeven aan een rondje in de MU kroeg. Ik hoef hem niet, heb hem al cadeau gehad van mijn online beste vriend. Overigens al een week geen contact meer met hem gehad, kan wel herinneren dat het niet zo lekker ging met onze netwerkgame vanaf zijn kant. Hopelijk is die niet boos op mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 1 uur geleden zei Fantasy: Jongens, zullen we nog een keer aan het rad draaien? Quote dit bericht als dat je een goed idee lijkt en als jij FM wil winnen. Laat me dan ook meteen in dat bericht even weten waarom jij in aanmerking wil of moet komen om met FM24 aan de slag te gaan <Insert een verhaal over iemand anders die zielig is en FM verdiend> Misschien maak ik dan ook meer kans Ik houd hem lekker zelf. Ik heb FM al een tijdje niet gespeeld, ik mis wat edities. Dus er zitten vast een hoop nieuwe leuke features die die ik mag gaan ontdekken als ik win. Als ik win, dan beloof ik ook een novelle erover te starten. Dus dan heeft het forum er ook nog baat bij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 25 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 25 oktober 2023 2 uur geleden zei Vreven: Ik wil eens back to back wat winnen. 2 uur geleden zei Oerlie: Hier is ie nog welkom hoor. Natuurlijk kan FM24 niet ontbreken bij mij, zie daarvoor maar de afbeelding in spoiler. Toon verborgen inhoud 2 uur geleden zei Mordurette: Ik wilde hem in eerste instantie voor m'n collega winnen (die speelt nog FM23) en wil geen geld uitgeven aan een nieuw spel omdat hij FM23 nog niet zovaak gespeeld heeft. Omdat FM24 toch wel wat nieuwere functies heeft en natuurlijk de huidige selecties vind ik het wel het leukst als hij ook daarmee kan spelen. Nieuwe poging dus 🙃 1 uur geleden zei Lensherr: Voor mij hetzelfde. Anders geen netwerk met een goede vriend dit jaar 1 uur geleden zei Urbeto: Zoals bekend heb ik de game inmiddels zelf, maar ik zou hem wel erg graag cadeau doen aan m'n neef. Ik heb het spelletje in 2010 van hem geleerd en hij blijft m'n primaire gesprekspartner wat betreft het bespreken van elkaars saves. Zou een leuke verrassing voor hem zijn 1 uur geleden zei Rinus: Op die fiets? Ik wil hem graag voor mijn broertje winnen. Ik doe weer mee. 1 uur geleden zei MisterX: <Insert een verhaal over iemand anders die zielig is en FM verdiend> Misschien maak ik dan ook meer kans Ik houd hem lekker zelf. Ik heb FM al een tijdje niet gespeeld, ik mis wat edities. Dus er zitten vast een hoop nieuwe leuke features die die ik mag gaan ontdekken als ik win. Als ik win, dan beloof ik ook een novelle erover te starten. Dus dan heeft het forum er ook nog baat bij Kijk eens aan. Zeven gegadigden al. Dit weekend zullen we deze key voor FM24 een mooie bestemming gaan geven. Dus koop 'm niet (nog een keer) in de tussentijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 3 uur geleden zei Fantasy: Jongens, zullen we nog een keer aan het rad draaien? Quote dit bericht als dat je een goed idee lijkt en als jij FM wil winnen. Laat me dan ook meteen in dat bericht even weten waarom jij in aanmerking wil of moet komen om met FM24 aan de slag te gaan I need that FM fire again. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 25 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 25 oktober 2023 Zojuist zei Erwin.: I need that FM fire again. Nummertje 8, het wordt dringen straks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 2 uur geleden zei Lensherr: Voor mij hetzelfde. Anders geen netwerk met een goede vriend dit jaar Awh zijn we nu al goede vrienden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten