Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Win Football Manager 2024!

Fantasy

Aanbevolen berichten

Jongens, zullen we nog een keer aan het rad draaien? (d) 

Quote dit bericht als dat je een goed idee lijkt en als jij FM wil winnen. Laat me dan ook meteen in dat bericht even weten waarom jij in aanmerking wil of moet komen om met FM24 aan de slag te gaan :DW: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Fantasy:

Jongens, zullen we nog een keer aan het rad draaien? (d) 

Quote dit bericht als dat je een goed idee lijkt en als jij FM wil winnen. Laat me dan ook meteen in dat bericht even weten waarom jij in aanmerking wil of moet komen om met FM24 aan de slag te gaan :DW: 

Teveel geld opgehaald met al die verkopen van FM24? :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Fantasy:

Jongens, zullen we nog een keer aan het rad draaien?  

Quote dit bericht als dat je een goed idee lijkt en als jij FM wil winnen. Laat me dan ook meteen in dat bericht even weten waarom jij in aanmerking wil of moet komen om met FM24 aan de slag te gaan  

Doe maar FM25 want nu heb ik hem al haha.

Maar leuk idee, ik heb hem inmiddels dus ik kan van het rad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Fantasy:

Quote dit bericht als dat je een goed idee lijkt en als jij FM wil winnen. Laat me dan ook meteen in dat bericht even weten waarom jij in aanmerking wil of moet komen om met FM24 aan de slag te gaan  

Ik wil eens back to back wat winnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei Fantasy:

Hier is ie nog welkom hoor. Natuurlijk kan FM24 niet ontbreken bij mij, zie daarvoor maar de afbeelding in spoiler. 

Spoiler

image.png.735b654cf751f4bacf1c11c5110558d6.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Fantasy:

Ik wilde hem in eerste instantie voor m'n collega winnen (die speelt nog FM23) en wil geen geld uitgeven aan een nieuw spel omdat hij FM23 nog niet zovaak gespeeld heeft. Omdat FM24 toch wel wat nieuwere functies heeft en natuurlijk de huidige selecties vind ik het wel het leukst als hij ook daarmee kan spelen. Nieuwe poging dus 🙃

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Mordurette:

Ik wilde hem in eerste instantie voor m'n collega winnen (die speelt nog FM23) en wil geen geld uitgeven aan een nieuw spel omdat hij FM23 nog niet zovaak gespeeld heeft. Omdat FM24 toch wel wat nieuwere functies heeft en natuurlijk de huidige selecties vind ik het wel het leukst als hij ook daarmee kan spelen. Nieuwe poging dus 🙃

Voor mij hetzelfde. Anders geen netwerk met een goede vriend dit jaar 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Fantasy:

Zoals bekend heb ik de game inmiddels zelf, maar ik zou hem wel erg graag cadeau doen aan m'n neef. Ik heb het spelletje in 2010 van hem geleerd en hij blijft m'n primaire gesprekspartner wat betreft het bespreken van elkaars saves. Zou een leuke verrassing voor hem zijn :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie gaan hem stiekem gewoon doorverkopen en het geld lekker uitgeven aan een rondje in de MU kroeg.

Ik hoef hem niet, heb hem al cadeau gehad van mijn online beste vriend. Overigens al een week geen contact meer met hem gehad, kan wel herinneren dat het niet zo lekker ging met onze netwerkgame vanaf zijn kant.

Hopelijk is die niet boos op mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei La Pulga:

Jullie gaan hem stiekem gewoon doorverkopen en het geld lekker uitgeven aan een rondje in de MU kroeg.

Ik hoef hem niet, heb hem al cadeau gehad van mijn online beste vriend. Overigens al een week geen contact meer met hem gehad, kan wel herinneren dat het niet zo lekker ging met onze netwerkgame vanaf zijn kant.

Hopelijk is die niet boos op mij.

450m9l-392942725.jpg.4375b1aaeb9491370f88fcd1950b3e7a.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Fantasy:

<Insert een verhaal over iemand anders die zielig is en FM verdiend>

Misschien maak ik dan ook meer kans ;c

Ik houd hem lekker zelf. Ik heb FM al een tijdje niet gespeeld, ik mis wat edities. Dus er zitten vast een hoop nieuwe leuke features die die ik mag gaan ontdekken als ik win. Als ik win, dan beloof ik ook een novelle erover te starten. Dus dan heeft het forum er ook nog baat bij :cheer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Vreven:

Ik wil eens back to back wat winnen. 

2 uur geleden zei Oerlie:

Hier is ie nog welkom hoor. Natuurlijk kan FM24 niet ontbreken bij mij, zie daarvoor maar de afbeelding in spoiler. 

Toon verborgen inhoud

image.png.735b654cf751f4bacf1c11c5110558d6.png

2 uur geleden zei Mordurette:

1 uur geleden zei Lensherr:

Voor mij hetzelfde. Anders geen netwerk met een goede vriend dit jaar 

1 uur geleden zei Urbeto:

Zoals bekend heb ik de game inmiddels zelf, maar ik zou hem wel erg graag cadeau doen aan m'n neef. Ik heb het spelletje in 2010 van hem geleerd en hij blijft m'n primaire gesprekspartner wat betreft het bespreken van elkaars saves. Zou een leuke verrassing voor hem zijn :D

1 uur geleden zei Rinus:

Op die fiets? Ik wil hem graag voor mijn broertje winnen. Ik doe weer mee.

1 uur geleden zei MisterX:

<Insert een verhaal over iemand anders die zielig is en FM verdiend>

Misschien maak ik dan ook meer kans ;c

Ik houd hem lekker zelf. Ik heb FM al een tijdje niet gespeeld, ik mis wat edities. Dus er zitten vast een hoop nieuwe leuke features die die ik mag gaan ontdekken als ik win. Als ik win, dan beloof ik ook een novelle erover te starten. Dus dan heeft het forum er ook nog baat bij :cheer:

Kijk eens aan. Zeven gegadigden al. Dit weekend zullen we deze key voor FM24 een mooie bestemming gaan geven. Dus koop 'm niet (nog een keer) in de tussentijd :DW: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Fantasy:

I need that FM fire again.

Link naar opmerking
Deel via andere websites