Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

(Tussen)stand

Fantasy

Aanbevolen berichten

2025-2026 (vorig seizoen 9e)

zoPTzrf.png

Halfweg de reguliere competitie. Op dit moment doen we het vrij goed, maar ik denk niet dat ik het team heb om voor de titel te strijden, we zien wel. Het kan misschien maar meestal is mijn eerste deel v/h seizoen een stuk beter dan het tweede.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stand per 1 januari 2026. 

Na de kampioenschappen in de League Two en League One, nu dus Championship. De bookmakers zijn ervan overtuigd dat wij laatste zullen worden. Denk dat wij iedereen tot nu toe hebben verrast. 

Afgelopen 2 jaar was je met 46 punten meer dan veilig, dus een klein feestje wordt al langzaam gevierd. 

image.png.7fc440dd56dec8c47130c273c5e6c5ea.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Degradatie uiteindelijk relatief 'makkelijk' weten af te wenden in seizoen 2, het eerste seizoen op het hoogste niveau. Nu is het de vraag, blijf ik of niet? Contract loopt af, dus wil wel kijken of ik een stapje kan maken ergens. Vraag is alleen of de reputatie al hoog genoeg is :D

Lb6NOgp.png

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.1ce92ed6d23a7a67183adc5a4882334f.png

Na mijn eerste CL avontuur gelijk de finale winnen had ik echt niet verwacht _O_ Nu proberen nog landskampioen te worden om daarna te kijken naar een volgende club die ik groot ga maken in een ander land.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga5vyeI.png

vItbiQa.png

Laatste fase van de competitie gaat in (kampioensgroep met 6 ploegen, tegen alle vijf nog een thuis- en uitwedstrijd). Voorlopig op kop maar Spartak Trnava zit me al de hele tijd op de hielen. Slovan Bratislava en de kampioen van vorig jaar Dunajska Streda wel al wat meer punten laten liggen in die tweede periode waardoor een kloofje toch al gemaakt werd.

Het zal op details aankomen vrees ik, en zorgen dat we in goede vorm blijven. Ook in de beker zal het erom beginnen spannen.

K85qd3N.png

Dunajska dat dankzij een stunt tegen Lyon in de conference league ook nog in Europa zit.

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Europees voetbal is nagenoeg een feit, maar welk toernooi is nog even de vraag.. Real Madrid is als enige nog actief in de Champions League. Het zou mooi zijn als zij Spanje een extra CL plaats kunnen bezorgen door het toernooi te winnen.

We zitten in het seizoen 25/26 overigens.. :<

Schermafbeelding2024-05-04om12_54_38.thumb.png.d4252dfbb186babe27da470656f586f5.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9kxVd72.png

Bekerfinale gehaald, al kwam ik een paar keer goed weg in de terugmatch. Finale wordt gespeeld tegen titelconcurrent Spartak Trnava.

Kelpxj7.png

Titelrace wordt spannend. Het zal nog steeds moeilijk en niet te onderschatten worden. Thuiswedstrijd tegen Spartak Trnava enkele dagen voor de bekerfinale wordt heel belangrijk. Daar winnen is vrijwel zeker de titel. Verlies ik daar, dan kan het nog erg close worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, eerste half jaar bij Vitesse (2031) zit erop! Bijzondere ranglijst wel, gelijkgespeeld tegen ADO, PSV, Ajax en Cambuur. Feyenoord heeft de afgelopen jaren gedomineerd en zijn daardoor belangrijke spelers verloren afgelopen zomer. Ajax en PSV zitten in een transitiefase en hebben beide ook een nieuwe manager sinds de zomer. Benieuwd hoelang N.E.C. dit gaat volhouden, evenals RKC. Halverwege dus een voorsprong van negen punten en ga ervan uit dat we dit niet meer uit handen gaan geven. 

image.png.8f6be9681dd42abb0456da0a22ceff0d.png

In de Europa League doen we ook leuk mee. Na zes wedstrijden staan we bovenaan in de groepsronde. Paar flinke uitslagen ook. 6-0 tegen Ludogorets, 4-0 tegen Besiktas, 5-1 tegen Trnava. Moeten nog tegen Marseille en Partizan. Zijn al zeker van de playoffs, maar zou mooi zijn als we meteen door kunnen naar de laatste 16.

image.png.f2b9f6c0c8c789fff4d2df2bbeee153e.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Efstathios Papaioannou - Seizoen 3 (2025-2026) | Marítimo - Liga Portugal 2 | Eindstand

gecuooy.png

*Game doelstellingen in spoiler

Spoiler

Game 1 | Efstathios Papaioannou 

‘The Greek God’ 

Grieks oud voetballer op lokaal niveau, geboren in Malia op het eiland Kreta. Met een nationaal A trainers diploma op zak. 

Doelstellingen

• Manage één van de ‘big 3’ in Griekenland (Olympiakos - Panathinaikos - AEK Athene) 
  • Wordt minimaal 5x kampioen in de Griekse Super League
  • Win minimaal 4x de Griekse beker
  • Win minimaal 1x de Conference League
  • Win minimaal 1x de Europa League 
  • Win minimaal 1x de Champions League
  • Wordt de meest succesvolle Griekse manager in de historie (nationality - Hall of Fame) 

Subdoelstellingen

• Manage clubs in landen waarin je niet recentelijk in de afgelopen 2 edities van FM gespeeld hebt. 
  • Wordt de meest succesvolle manager van Griekenland (nation - Hall of Fame) 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Efstathios Papaioannou - Seizoen 4 (2026-2027) | Marítimo - Liga Portugal 2 | Tussenstand

oSQH7R9.png

Toon verborgen inhoud

‘The Greek God’ 

Grieks oud voetballer op lokaal niveau, geboren in Malia op het eiland Kreta. Met een nationaal A trainers diploma op zak. 

Doelstellingen

• Manage één van de ‘big 3’ in Griekenland (Olympiakos - Panathinaikos - AEK Athene) 
  • Wordt de meest succesvolle Griekse manager in de historie (nationality - Hall of Fame) 

Subdoelstellingen

• Manage clubs in landen waarin je niet recentelijk in de afgelopen 2 edities van FM gespeeld hebt. 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Efstathios Papaioannou - Seizoen 4 (2026-2027) | Marítimo - Liga Portugal 2 | Eindstand

Met nog twee speelrondes te gaan was er een kans op plek 6. Maar met Sporting uit en een zeperd in de laatste pot (1-2) tegen Guimarães sloegen die droom uiteen. 

J3D1Iep.png

Toon verborgen inhoud

‘The Greek God’ 

Doelstellingen

Subdoelstellingen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Totaal onverwacht doen we toch nog mee om het kampioenschap. Waren we eerst afhankelijk van andere teams, hebben wij het nu, 9 wedstrijden voor het eind, helemaal in eigen hand. Met 1 wedstrijd minder gespeeld, 3 punten achter en een beter doelsaldo staan wij er goed voor, voor de 3e promotie op rij met een eveneens 3e kampioenschap oprij. 

image.png.05ea47064c1c7af9c5a95d182bd5546e.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Castellón gaat de Champions League in. Wat een heerlijk seizoen was dit zeg. In elke andere top competitie was dit goed voor de landstitel, maar ja.. die twee grootheden, mijn god. Het gaatje is wel verkleint en er komt een bak talent onze kant op.

Schermafbeelding2024-05-13om09_35_56.thumb.png.e621977a1c589fd31d57caac021c3205.png

Ik moet overigens nog minimaal twee seizoenen doorspelen, want dan komt er een nieuw stadion. :<

Schermafbeelding2024-05-13om12_39_21.thumb.png.6b785ea0cea4f6bbbf4915b818e8801d.png

@Thierryvane

Link naar opmerking
Deel via andere websites