MisterX Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 3 seizoenen lang vanaf begin tot eind 1e gestaan (hooguit op doelsaldo na), maar in het 4e seizoen sta opeens op achterstand Volgende wedstrijd is wel tegen de nummer 1, dus goede kans dat deze achterstand eenmalig is. Laten we dat hopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 In het begin moeilijk gehad en zelfs even laatst gestaan. Goed herpakt en het lijkt dat we nu wel vertrokken zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Kampioenen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Op naar het kampioenschap! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Blijkbaar pieken op het juiste moment. De 3 zwakkere ploegen verslagen. En somehow ook een punt tegen Marseille gepakt, terwijl het verder uitslagen waren als een 0-6 tegen Arsenal, 0-4 tegen Real Madrid, etc. Compleet kansloos dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Na 6 van de 8 groepswedstrijden in de Champions League, is plaatsing voor de tussenronde naar alle waarschijnlijkheid een feit. Afgelopen 2 seizoen was 9 punten ruim voldoende voor plaatsing in de tussenronde. Mij rest nog een wedstrijd tegen Fiorentina (thuis) en PSG (uit). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 Zo, eindelijk kampioen. Feyenoord werd nog even 2e met een recordaantal punten voor een ploeg die geen kampioen werd in de Eredivisie maar eindelijk hebben we hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 Op 18-12-2023 om 12:49 zei SLeePo: Na 6 van de 8 groepswedstrijden in de Champions League, is plaatsing voor de tussenronde naar alle waarschijnlijkheid een feit. Afgelopen 2 seizoen was 9 punten ruim voldoende voor plaatsing in de tussenronde. Mij rest nog een wedstrijd tegen Fiorentina (thuis) en PSG (uit). Dan heb je geluk in je game. In mijn games vallen teams met 9 punten nog regelmatig buiten de boot. Of gaat maar een deel van de 9 punten teams door (op basis van doelsaldo). Ik zou dus zeker niet te vroeg juichen. 2x verliezen en je valt zomaar buiten de top 24. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 6 uur geleden zei MisterX: Dan heb je geluk in je game. In mijn games vallen teams met 9 punten nog regelmatig buiten de boot. Of gaat maar een deel van de 9 punten teams door (op basis van doelsaldo). Ik zou dus zeker niet te vroeg juichen. 2x verliezen en je valt zomaar buiten de top 24. Ook dit seizoen was je met 9 punten meer dan safe. Uiteindelijke werd ik met 12 punten 16e. Uiteindelijk in de tussenronde er uitgekickt door Bayern Munchen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 39 minuten geleden zei SLeePo: Ook dit seizoen was je met 9 punten meer dan safe. Ik heb er nu 4 seizoen op zitten, dus 3 in dit nieuwe format: 1e jaar: 8 punten was voldoende om door te gaan. 2e jaar: 1 van de team met 9 punten ging maar door. De andere twee vielen alsnog af. 3e jaar: 10 punten waren noodzakelijk om door te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 20 uur geleden zei Marcos: Zo, eindelijk kampioen. Feyenoord werd nog even 2e met een recordaantal punten voor een ploeg die geen kampioen werd in de Eredivisie maar eindelijk hebben we hem. Afhankelijk van wat ze in de voorgaande seizoenen hier gedaan hebben is het zelfs een puntenrecord voor Feyenoord haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Op 17-12-2023 om 00:10 zei Glenn08: Kampioenen Gefeliciteerd!!! EPISCH Op 17-12-2023 om 09:34 zei ElPrincipito: Op naar het kampioenschap! Lekker zeg, je zet Standard weer op de Juiste Standaard. Gefeliciteer! Op 17-12-2023 om 20:02 zei MisterX: Blijkbaar pieken op het juiste moment. De 3 zwakkere ploegen verslagen. En somehow ook een punt tegen Marseille gepakt, terwijl het verder uitslagen waren als een 0-6 tegen Arsenal, 0-4 tegen Real Madrid, etc. Compleet kansloos dus. Lekker bezig, netjes! Op 17-12-2023 om 20:07 zei Bogatyr: Knap hoor, ik voorspel een titel binnen 2-3 jaar. Op 19-12-2023 om 13:16 zei Marcos: Zo, eindelijk kampioen. Feyenoord werd nog even 2e met een recordaantal punten voor een ploeg die geen kampioen werd in de Eredivisie maar eindelijk hebben we hem. Gefeliciteerd, lekker zeg! Ik zelf nu dit in seizoen 7 alweer bij Arsenal: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 (bewerkt) Halverwege het seizoen ingestapt toen de club 13e stond. Met een heerllijke reeks opgestoomd naar de playoff plaatsen, en als ik op de voorlaatste speeldag niet gelijk had gespeeld tegen de nummer 18, waren we 'gewoon' rechtstreeks gepromoveerd. Nu geplaatst voor de Finale van de playoffs, over één enkele wedstrijd. Heb wel het voordeel dat ik een periode rust heb terwijl de tegenstander drie zware wedstrijden extra achter de kiezen zal hebben. QF gaat over 1 wedstrijd, SF over 2. 21 december 2023 bewerkt door Niejo101 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 Tijd voor de winterstop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 Tweede jaar op rij ongeslagen kampioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reibleetsak Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 (bewerkt) Had dit niet verwacht. Tweede seizoen met Willem II: Met de onderstaande spelers en tactiek. Heb eigenlijk alleen gratis spelers gehaald behalve Mueanta(huur van Leipzig): De man van het seizoen is wat mij betreft wek duidelijk: 22 december 2023 bewerkt door reibleetsak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 1e seizoen Helmond Sport. Totaal onverwacht kampioen geworden. Laatste 4 wedstrijden nog maar 2 punten gepakt toen duidelijk werd dat we zouden promoveren, maar was genoeg voor het kampioenschap. Nu zonder budget en heel middelmatig spelersmateriaal proberen te overleven in de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 Was weer een bijzonder goed seizoen in Chile. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blauwbeer Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 51 minuten geleden zei Dansmeister: Was weer een bijzonder goed seizoen in Chile. Mooi resultaat! Wat is je tactiek? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 De nummer 2 verloor met 0-1, terwijl wij in de 84e minuut zelf eindelijk op 1-0 kwamen tegen de nummer 9. En daarmee zijn we 5 wedstrijden voor het einde kampioen Mijn U19 is ook al een paar weken kampioen: Spoiler Ik vraag me alleen wel af waarom mijn U23 nog geen kampioen is. Dat ligt vooral aan de tegenstanders, niet aan hunzelf: Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Let je even op, Arne. Gewoon als koploper de winterstop in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 1 uur geleden zei 007mark: Let je even op, Arne. Gewoon als koploper de winterstop in! Zo dan! Lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RoadtoGlory Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Laatste speeldag als nr 2 ingegaan, 81e minuut wij nog virtueel kampioen, 87e minuut Dynamo weer virtueel kampioen en dan allerlaatste seconde van het seizoen alsnog de titel gepakt in het eerste seizoen met 1860 München. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Verwacht gewonnen tegen Dinamo Kiev en Tromso. Onverwachts gewonnen tegen Lyon en Galatasaray (beide met (veel) lagere xG). En dan ook nog eens een punt weten te pakken tegen Atletico Madrid en Arsenal. Ook daar was de tegenstander wel iets beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten