Mordurette Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april Lekkere aankopen hoor #Karelball Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april Transfers met KV Mechelen: operatie financiële malaise beteren. Inkomend zijn vooral Chambost, Koné en Ruiz een meerwaarde voor het team. Sportief zijn we achteruitgegaan maar financieel is er gewoon niks mogelijk en moesten we verkopen, roeien met de riemen die we hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april Onze beste middenvelder, en nieuwste aankoop. Luisterend naar de prachtige naam Jan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april Een upgrade gedaan voor Theo Leoni. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april (bewerkt) Enkele wintertransfers gedaan voor Granada CF (in 2e klasse), heb wel nog verdedigers nodig. 29 april bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april Het was de laatste 2 seizoenen met Mechelen wederom proberen om zoveel mogelijk geld binnen te harken met het verkopen van spelers en in de plaats transfervrije spelers te halen om de slechte financiën op te krikken en de schulden te kunnen afbetalen. Dit is mij zeker dit seizoen in 2026 goed gelukt, Bassinga en Lonwijk werden een seizoen eerder transfervrij opgehaald en vertrekken nu samen voor een slordige 26 miljoen euro. Hierdoor heb ik voor het eerst een transfersom betaald namelijk een dikke 4 miljoen voor verdediger Janitzek. En ik heb Antwerp dat onder Curatele stond leeggeplukt van het talent dat ze nog hadden, zonder een cent te betalen. Financieel gaat het op dit moment dan ook uitstekend (door de verkoop van Bassinga en Lonwijk) na 3 heel moeilijke seizoenen . Nu de prestaties nog, Ik was werkloos begonnen en in December aangenomen bij Mechelen die voorlaatste stonden, pas 11de geeindigd in seizoen 1. Seizoen 2 4de in de reguliere competitie maar pas 6de en laatste in de Champion Play-offs. Seizoen 3 pas 8ste in de reguliere competitie maar wel de Europe Play-offs gewonnen maar dan verloren tegen de nummer 4 van de Champion Play-offs en dus geen Europees voetbal... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april Vrij drukke transferperiode achter de rug Misschien een beetje overkill qua verdedigers, twijfel over Kaiky. Maar die linie had een make up over nodig anyways. Ook iemand voor op links gevonden in Dorgu. Nog altijd 250k wage budget en 6m transferbudget over, geen idee waar Granada dat geld haalt, en er zullen wel wat spelers verkocht worden tijdens de zomer. Nu eerst focussen op de doelen voor dit jaar en hopelijk nog mee te doen voor promotie. Spaanse tweede klasse boven de eerste qua geld uitgeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april 3 uur geleden zei Laki: Vrij drukke transferperiode achter de rug Misschien een beetje overkill qua verdedigers, twijfel over Kaiky. Maar die linie had een make up over nodig anyways. Ook iemand voor op links gevonden in Dorgu. Nog altijd 250k wage budget en 6m transferbudget over, geen idee waar Granada dat geld haalt, en er zullen wel wat spelers verkocht worden tijdens de zomer. Nu eerst focussen op de doelen voor dit jaar en hopelijk nog mee te doen voor promotie. Spaanse tweede klasse boven de eerste qua geld uitgeven. Dorgu Favo back deze FM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april Voor mijn debuutseizoen met Sigma Olomouc heb ik flink doorgeselecteerd, we hebben ingekocht op basis van attributen en zijn er normaal sterker op geworden op het virtueel veldje als financieel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 3 mei Share Geplaatst 3 mei (bewerkt) Met Bilbao het grootste verdedigend talent van Real Sociedad kunnen kopen, begin van het seizoen was dik 20 miljoen niet genoeg, nu kost hij "slechts" € 14,5 miljoen. Ik ben van plan hem direct op te gaan stellen komend seizoen (tenzij ik een CV kan halen van het kaliber Laporte/Le Normand/Martinez). In elk geval erg blij met deze aankoop. Zie hieronder zijn profiel. Spoiler 3 mei bewerkt door Rob1981 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 3 mei Share Geplaatst 3 mei (bewerkt) Een persoonlijke transfer, telt dat ook? Ourense verlaten na het aflopen van m'n contract. Er waren maar weinig echt interessante vacatures aanwezig. Er was interesse vanuit de Ligue 2 (Metz en Le Havre, beide net gedegradeerd), maar ik wou graag ergens op het hoogste niveau aan de slag. Nu dus de stap naar Zuid-Afrika gemaakt, namelijk naar AmaZulu, die recent al een paar bekers hebben gewonnen en afgelopen seizoen 3e zijn geworden in de competitie zelfs. 3 mei bewerkt door TheRealOne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 3 mei Share Geplaatst 3 mei Toch wel blij om zo'n spelertje transfervrij weg te halen. Deze speler heeft nog samen gespeeld met David Martinez bij Monagas in Venezuela. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 3 mei Share Geplaatst 3 mei Toch wel enkele leuke spelertjes naar Sigma Olomouc gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 4 mei Share Geplaatst 4 mei Vaarwel strijder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei Druk bezig, deze kon ik gelukkig binnenhalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei (bewerkt) Transferperiode sluit pas rond eind september/begin oktober. Daar zal ik vandaag niet meer aan geraken gezien ik veel te veel wedstrijden nog zal moeten. Misschien gebeurt er wel nog wat maar de squad begint vorm te krijgen, en ik moet ook wat opletten voor een te grote squad, dus wellicht eerder focussen op enkele spelers uitlenen (of verkopen). Deze verlaten de ploeg. Weinig potentieel, te oud enzovoort Deze werden aangetrokken Wat spelers van Zilina waarvan ik dus vrij goed wist wat ze konden, idem dito voor Spartak Trnava mijn grote concurrent van afgelopen seizoen. En die zeker mee kunnen doen of het potentieel zouden moeten hebben om op dit niveau mee te doen. Alexandropoulos voor de homegrownregel (zelfs eigen club). En met 30% inkomst op de volgende transfer nog eens 300K aan mezelf terugbetaald. Paar gokjes die ik zal uitlenen om te zien waar ze stranden. Ik heb weinig informatie deze transfermarkt omdat ik uiteraard nieuw binnenkom in de ploeg en met Zilina geen spelers scoutte die ik toch niet kon binnenhalen. De nieuwelingen (of de voornaamste regens dan toch). Taniguchi postte ik hierboven al Kmetec Had geen rechtsachters in de ploeg, vond deze door de cap voor Slovenië. Dus instabuy. Dae-Hyun Zuid-Koreaan met een cap, ook dat is een instabuy, al twijfel ik een beetje of hij wel zo goed is door dat hij niet zo wow is in de lucht (en het is ook geen voetballende verdediger) Maar sowieso wel een transfer die oplevert wanneer je hem doorverkoopt. Zal deze nog proberen uit te lenen (want ook geen Europa), want ik heb wel wat verdedigers ondertussen... . Meheremmli (of ja hoe je het ook schrijft) Winger uit Azerbeidzjan. Lijkt mij vrij goed, zeker voor een club als deze. Chaiyakot Indien je database het toelaat, zeker niet Thailand overslaan, produceren vaak goede talenten voor weinig geld. Ook hier een winger, beetje zelfde type als de Azeri hierboven. Een van deze twee leen ik wel uit, wegens geen Europese nationaliteit en genoeg volk dat rondloopt op links. Vencel Product uit mijn kampioenenploeg. Balis Deze is dan weer van de rivalen (Trnava) gekocht. Weer een linkswinger, goede snelheid en dribbelen wel. Ferenc Product uit de kampioenenploeg weer, mogelijk leen ik hem toch uit gezien toen ik hem haalde de linkervleugel een probleempositie was. Puur op stats vind ik de vorige wat beter, maar goed wel belangrijk geweest voor mijn kampioenenploeg en heeft in principe nog potentieel. Sabo Tja, de reden dat ik zoveel Slovaken heb binnengehaald is dat ik simpelweg een veel beter idee had van hun kwaliteiten en de spelers al wat kende. Ook deze komt van Trnava en blijft daar nog een jaartje met een uitleenbeurt. Behoorlijk goed, al mag zijn koppen wel beter. Abu Rya Ook deze kende ik nog vanuit de Zweedse tweede klasse, speelt het seizoen daar nog uit. De vorige is wel beter denk ik Bender Opnieuw blinde aankoop maar spotgoedkoop en haalde de NXTGEN list vorig jaar. Zo kwam hij op de radar. Uit Liechtenstein deze keer. De rest van de regens is niet echt de moeite waard om te showen. 5 mei bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei @Laki Heb jij een screenshot van Nemcik? Ben wel benieuwd hoe hij zich ontwikkeld heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei (bewerkt) 36 minuten geleden zei Mordurette: @Laki Heb jij een screenshot van Nemcik? Ben wel benieuwd hoe hij zich ontwikkeld heeft. Geen coach van Panathinaikos niet meer. En achteraf gezien... had ik hem misschien ook niet moeten kopen, maar zijn linkervoet wel de doorslag. Maar ik denk niet dat er nog heel veel potentieel op zat. Zit vrij dicht op zijn maximum (volgens mij). Al zijn de sterren ook niet altijd juist. Maar als manager van Zilina ging hij wel duidelijk omhoog en hij was heel belangrijk ook in de verdediging. Achteraf gezien iets te weinig gefocust op de homegrownregel, maar in feite kan je 25 spelers selecteren. Als er bij een ploeg waar je binnenraakt op de jeugd na (die dan nog niet eens denderend is), maar 2 of 3 spelers Grieks zijn waarvan 1 nog homegrown uit de club, dan heb je al 4-5 spelers nodig. Ik heb maar 2 maanden tijd (eigenlijk 1 maand want uw selectie moet al binnen eind juli) om te kunnen scouten en veel Grieken zijn al niet beschikbaar voor dat niveau of heb ik de financiën niet voor om ze aan te trekken. In principe moet je dan spelers uit de jeugd dan nemen maar dan verkleint uw selectie voor wat eigenlijk een heel drukke programma is, met vaak gemiddeld 2 wedstrijden op 1 week, dus dan heb ik liefst 22 spelers. Maar zelfs dat is al te veel want dan worden er spelers boos. Ik vind eigenlijk de EU regels niet goed, het zou echt eerder 30 ofzo moeten zijn, want veel te veel blessures die ervoor zorgen dat je nooit maar 1 speler op 1 positie mag hebben. En voor een competitie als die van Griekenland is het dan nog eens uitdagender, zeker wanneer de AI eigenlijk nauwelijks of te weinig rekening houdt met die homegrownregels, en een ploeg heeft die amper of niet voldoet aan die regels. Aan de start van een nieuwe game zal elke ploeg wel beter gebalanceerd zijn. En ik struggle vaak met squad depth. Het is altijd te weinig of te veel, het is nooit de juiste hoeveelheid, er is nooit een goede balans. 5 mei bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei Begonnen bij Vitesse met een negatief transferbudget van €5M, dat betekent dat je spelers moet verkopen om de selectie te kunnen verbouwen. Zo gezegd, zo gedaan. De transfer van Daniel de la Cruz is de enige waar ik een beetje van baal, want dat was een prima rechtsback voor de Eredivisie. Echter kon ik de €16,5M van Southampton niet laten liggen. Nog niet direct wat teruggehaald, maar voornamelijk jeugdspelers doorgeschoven naar het eerste. Nu rustig de scouting aan het opzetten en aan het rondkijken naar spelers die wat kunnen toevoegen. Wellicht dat er in de winter wat gaat gebeuren, want het budget staat inmiddels op €20M. Wel ene George Sanusi opgehaald bij Fulham, die had ik bij Sporting al op de shortlist staan. €600k betaald. Speler met potentie en de Engelse nationaliteit, dus die gaat geld opleveren in de toekomst. Daarnaast een verdedigende middenvelder gehuurd van Newcastle, die ons alleen wat salaris kost. Heb verder vrijwel alleen maar creativiteit op het middenveld, dus kon wel een 'sloper' gebruiken. We betalen 13k per maand en hebben een optie van €16M. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reibleetsak Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei Met Willem II begin seizoen 4. Net een goede transferperiode achter de rug. Op welke positie denken jullie dat deze speler het beste tot zijn recht komt? Tactiekje voor de volledigheid: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Eerste zomerse transferperiode in Milan. Flink creatief bezig geweest, aangezien ik eerst moest verkopen voordat ik zou gaan inkopen. Kalulu had ik graag willen behouden, maar had sinds dag 1 z'n zinnen gezet op een vertrek. De inmiddels hoog bejaarde Tomori kon weg aangezien ik een jeugdspeler kon doorschuiven. Gimenez is inmiddels 30, en bracht een zak met geld mee wat ik nodig had om een volwaardige selectie op de been te kunnen zetten. Frimpong en Zaragoza waren overbodig, en Doucoure mocht weg vanwege een aflopend contract wat hij niet ging verlengen. En dan nu even wat screens van de newgens: Vervanger van Gimenez, heerlijke fysieke stats Goedkoop, nog redelijk jong en Italiaans. Alvast voorsorteren op het vertrek van een van m'n linksachters. Ik was opzoek naar een DM die geen 100 miljoen moest kosten, al tegen de 30 aanliep of En dan hier nog deze Spanjaard, waar ik in de winterstop al 82 miljoen voor heb neergelegd: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Oeps. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Volgende transferkunstjes Na m'n laatste post nog even wat geld binnen geharkt: Vervanger van Leão, 100 miljoen oplopend tot 115. En de vervanger van De Ketelaere 75 miljoen oplopend tot 105. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Stond op de tranferlijst voor 15 miljoen, dus kon ik niet links laten liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Brb, even mezelf aangeven bij de politie want wat een diefstal is dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten