Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jouw loting

Fantasy

Aanbevolen berichten

v9sKi2K.png

nYGmNf6.png

lotig.png?ex=65ff74db&is=65ecffdb&hm=d69

En loting

Dit zou toch haalbaar moeten zijn als dit de enige 36 ploegen zijn die nog kunnen winnen.

Spanje met een zwakke delegatie. Frankrijk ook relatief zwak. Engeland enkel nog met Newcastle. Uit Nederland vermijd ik Feyenoord, PSV en Ajax. In Italie naast Atalanta Monza. Geen Benfica en Porto gelukkig.

Dit ziet er toch een zeer goede loting uit voor een verdere verloop. En ik wil zeer graag die Europa League winnen voor ik consequent voor de champions league me zou beginnen plaatsen.

Favoriet volgens het spel is blijkbaar Newcastle.

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste Europese jaar met ÖIS blijft goed gaan. Op doelsaldo helaas een plek bij de eerste 8 in de groep misgelopen, maar met 16 uit 8 nog steeds een uitstekende groepsfase doorgemaakt. De loting van de play-offs had slechter kunnen zijn dunkt me, al is onze selectie nog wel gehavend doordat de transferperiode echt net begint. 

Afbeelding.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.6c2a839ea3934e630bd7adbe8f714db4.png

Ook al is het pas seizoen 2, ik zie mezelf als favoriet. Spurs staat namelijk 12e in de Premier League. En zelf wist ik in de competitiefase van de CL 2e te worden, ruim boven de Engelsen. Dus laat maar komen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei 007mark:

image.thumb.png.6c2a839ea3934e630bd7adbe8f714db4.png

Ook al is het pas seizoen 2, ik zie mezelf als favoriet. Spurs staat namelijk 12e in de Premier League. En zelf wist ik in de competitiefase van de CL 2e te worden, ruim boven de Engelsen. Dus laat maar komen

Gratis tip: let op Lucas Moura.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.ce4facb4108e9f28d690f38468a549b9.png

Ineens een leuke verrassing dat de loting voorbij kwam voor WK Clubteams. Mooi toernooi natuurlijk, maar heb het niet bepaald getroffen. Denk dat ook River Plate namelijk bijzonder moeilijk gaat worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.948b771e71e32d9710863648230e2dfc.png

Vorig seizoen 2e op de ranglijst, dus zijn aan onze stand verplicht om weer door te komen. Maar geen makkelijke loting.
Overigens 4 Nederlandse ploegen al in seizoen 3. Wij zelf, samen met PSV en FC Utrecht direct geplaatst. Ajax kwam de voorrondes door tegen Young Boys en Celtic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites