Niejo101 Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Bestuur verwacht dat we de EL winnen, deze groepsfase is in ieder geval prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart Dit had een heel stuk slechter af kunnen lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart 1/8ste finale champions league nu tegen Arsenal. Spijtig dat ik niet Ludogorets lootte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart (bewerkt) Inter Milan dus nu. Wat een lotings ook vanuit hun perspectief. Eerst Ludogorets en nu Brighton 7 maart bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Hopelijk kunnen we PSG en Chelski in eigen huis pakken, dan wordt het een prima campagne. Top 24 gaat sowieso wel lukken, maar liefst top 8 natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Mooie loting met Sparta Rotterdam in de EL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Hier seizoen 2 met Feyenoord in de CL. AC Milan uit Pot 3 is niet ideaal, maar zie voldoende perspectief om in ieder geval door te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart (bewerkt) En loting Dit zou toch haalbaar moeten zijn als dit de enige 36 ploegen zijn die nog kunnen winnen. Spanje met een zwakke delegatie. Frankrijk ook relatief zwak. Engeland enkel nog met Newcastle. Uit Nederland vermijd ik Feyenoord, PSV en Ajax. In Italie naast Atalanta Monza. Geen Benfica en Porto gelukkig. Dit ziet er toch een zeer goede loting uit voor een verdere verloop. En ik wil zeer graag die Europa League winnen voor ik consequent voor de champions league me zou beginnen plaatsen. Favoriet volgens het spel is blijkbaar Newcastle. 10 maart bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart Olympiakos wacht nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Eerste Europese jaar met ÖIS blijft goed gaan. Op doelsaldo helaas een plek bij de eerste 8 in de groep misgelopen, maar met 16 uit 8 nog steeds een uitstekende groepsfase doorgemaakt. De loting van de play-offs had slechter kunnen zijn dunkt me, al is onze selectie nog wel gehavend doordat de transferperiode echt net begint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Ik heb last van het Feyenoord syndroom! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Wederom schoppen we het tot de halve finale en wederom is dat een haalbare kaart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Eindstation? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Dit was eigenlijk wel een enge loting met Ajax en Haifa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Ook al is het pas seizoen 2, ik zie mezelf als favoriet. Spurs staat namelijk 12e in de Premier League. En zelf wist ik in de competitiefase van de CL 2e te worden, ruim boven de Engelsen. Dus laat maar komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart 12 uur geleden zei 007mark: Ook al is het pas seizoen 2, ik zie mezelf als favoriet. Spurs staat namelijk 12e in de Premier League. En zelf wist ik in de competitiefase van de CL 2e te worden, ruim boven de Engelsen. Dus laat maar komen Gratis tip: let op Lucas Moura. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Ineens een leuke verrassing dat de loting voorbij kwam voor WK Clubteams. Mooi toernooi natuurlijk, maar heb het niet bepaald getroffen. Denk dat ook River Plate namelijk bijzonder moeilijk gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april Kwart finale FA Cup had slechter gekund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april Kwartfinale it is.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april Folgore - Inter deel *ikbendetelkwijt* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Vorig seizoen 2e op de ranglijst, dus zijn aan onze stand verplicht om weer door te komen. Maar geen makkelijke loting. Overigens 4 Nederlandse ploegen al in seizoen 3. Wij zelf, samen met PSV en FC Utrecht direct geplaatst. Ajax kwam de voorrondes door tegen Young Boys en Celtic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april We hadden het vele malen moeiljker kunnen treffen, en bijna niet ''makkelijker'' op papier iig. Ik ben iig al blij zat geen Real of Bayern geloot heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 4 mei Share Geplaatst 4 mei Wanneer je in het verkeerde rijtje terecht komt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei 10 uur geleden zei Lensherr: Wanneer je in het verkeerde rijtje terecht komt Maar wel kans op een Tsjechische finale op deze manier 😉 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten