Chiemel Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 We beginnen met een punt, vaak genoeg niet gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 6 puntjes is helemaal niet gek om mee te starten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Zo, meteen 8 punten van onze Zuiderbuur! Dank @Bogatyr. Inderdaad heel tof om te zien wie er achter welk liedje zich verschuilt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Puntloze start helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Geen fantastische start, maar wel een leuke manier van presenteren! Mooie innovatie.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 24 oktober 2023 We komen aan in Zuid-Afrika waar we Titan terugvinden in één van zijn wijngaarden van zijn Afrikaanse wijn. Onder het stralende zonnetje horen we de tonen van het liedje dat hij heeft uitgekozen voor deze editie. Brenda Fassie met het nummer 'Vulindlela'. Een echte tongtwister dus en we gaan zien of de rest het ook kan smaken. Voor nu gaan we over naar de stemmen van Zuid-Afrika. Sterren van de kijker: ☆☆☆ De punten uit Zuid-Afrika (2) De vlag van Congo is niet zichtbaar in Scorewiz, waarvoor mijn excuses. @Titan @KayDeManaager @bas2204 @Chiemel @aron24 @Djordison @xanderoo @Roprop @Vreven @Erwin. @Keko @Urbeto @Tim' @chrisje1993 @Fabian @Djurovski @ivago @Grote Ree @Chimpa @Satyr @bas huijsmans @007mark @Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Wederom 6, we beginnen heel steady Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Ronduit teleurstellend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Lekker hoor, dit begint prima zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Niets verwacht en ook niets gekregen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 3 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Zijn iig van de 0 af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Moeizame start Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Dat is nog eens mooi: het volle pond! België dankt Zuid-Afrika Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Ai helaas geen punten vanuit Zuid-Afrika. Toch nog oud zeer richting Engeland denk ik dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 3 uur geleden zei aron24: Niets verwacht en ook niets gekregen Idem. Toch nog linkerrijtje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 5 punten die ik niet zag aankomen. Nice! Dank @Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 24 oktober 2023 We gaan van Zuid Afrika naar buurland Namibië. Djurovski staat er om bekend om wat specialere inzendingen toe te sturen en dat is ook deze editie weer niet anders. Met 'Wil Jy In My Arms Le Vanaand' van Elvis Se Seun hoopt hij ook deze editie weer te scoren. Maar naar wie gaan de punten uit Namibië? Sterren van de kijker: ☆☆☆ De punten uit Namibië (3) @Titan @KayDeManaager @bas2204 @Chiemel @aron24 @Djordison @xanderoo @Roprop @Vreven @Erwin. @Keko @Urbeto @Tim' @chrisje1993 @Fabian @Djurovski @ivago @Grote Ree @Chimpa @Satyr @bas huijsmans @007mark @Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Geen punten verwacht en ook niet gekregen. Vond dit ook een raar nummer. Het is een beetje hoe Jan Smit in m'n koortsdroom zou klinken. Verder is het Afrikaans wel een leuk taaltje, overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Als Djurovski de eerste is van wie je punten krijgt, dan weet je dat je inderdaad flink out of the box bent gegaan met je inzending. Thanks Djuro! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Geen punten, oei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Gelukkig stelt je mij niet niet teleur en dank voor de eerste punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 4 minuten geleden zei Satyr: Geen punten, oei Had je als tweede reserve Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Het gegeven dat @Djurovski voor het eerst mijn nummer niet bestempelt als 'het allerslechtste nummer ooit gemaakt', is denk het meest opzienbarende wat deze ronde gaat gebeuren. Dank voor het punt! Had er niet op gerekend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 (bewerkt) 26 minuten geleden zei Urbeto: Geen punten verwacht en ook niet gekregen. Vond dit ook een raar nummer. Het is een beetje hoe Jan Smit in m'n koortsdroom zou klinken. Verder is het Afrikaans wel een leuk taaltje, overigens. Vond het vanaf de eerste keer dat ik het luisterde ( grote podcastlas ) een heerlijk nummer (qua deuntje ) . Duurde denk ik 3-4 keer luisteren voor ik het door had dat hij ( afrikaans/nederlands ) zong. @Keko de wonderen zijn de wereld nog niet uit @Chiemel punten geven is ook vrij uniek voor mij 24 oktober 2023 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten