Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MU Worldvision Song Contest #45

Bogatyr

Aanbevolen berichten

image.jpeg.7520de82266cebaf01fa2eaf48bec79b.jpeg

We komen aan in Zuid-Afrika waar we Titan terugvinden in één van zijn wijngaarden van zijn Afrikaanse wijn. Onder het stralende zonnetje horen we de tonen van het liedje dat hij heeft uitgekozen voor deze editie. Brenda Fassie met het nummer 'Vulindlela'. Een echte tongtwister dus en we gaan zien of de rest het ook kan smaken. Voor nu gaan we over naar de stemmen van Zuid-Afrika.

Sterren van de kijker:

☆☆☆

De punten uit Zuid-Afrika (2)

De vlag van Congo is niet zichtbaar in Scorewiz, waarvoor mijn excuses.

@Titan @KayDeManaager @bas2204 @Chiemel @aron24  @Djordison @xanderoo @Roprop @Vreven @Erwin. @Keko @Urbeto @Tim' @chrisje1993 @Fabian @Djurovski @ivago @Grote Ree @Chimpa @Satyr @bas huijsmans @007mark @Laki

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.jpeg.7b523bb8399e7947d09f95f9f1bdfc50.jpeg

We gaan van Zuid Afrika naar buurland Namibië. Djurovski staat er om bekend om wat specialere inzendingen toe te sturen en dat is ook deze editie weer niet anders. Met 'Wil Jy In My Arms Le Vanaand' van Elvis Se Seun hoopt hij ook deze editie weer te scoren. Maar naar wie gaan de punten uit Namibië?

Sterren van de kijker:

☆☆☆

De punten uit Namibië (3)

@Titan @KayDeManaager @bas2204 @Chiemel @aron24  @Djordison @xanderoo @Roprop @Vreven @Erwin. @Keko @Urbeto @Tim' @chrisje1993 @Fabian @Djurovski @ivago @Grote Ree @Chimpa @Satyr @bas huijsmans @007mark @Laki

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Urbeto:

Geen punten verwacht en ook niet gekregen. 

Vond dit ook een raar nummer. Het is een beetje hoe Jan Smit in m'n koortsdroom zou klinken. Verder is het Afrikaans wel een leuk taaltje, overigens. 

Vond het vanaf de eerste keer dat ik het luisterde ( grote podcastlas ) een heerlijk nummer (qua deuntje ) . Duurde denk ik 3-4 keer luisteren voor ik het door had dat hij ( afrikaans/nederlands ) zong. 

@Keko de wonderen zijn de wereld nog niet uit

@Chiemel punten geven is ook vrij uniek voor mij

bewerkt door Djurovski
Link naar opmerking
Deel via andere websites