Titan Geplaatst 27 juni 2023 Share Geplaatst 27 juni 2023 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Beppu: Ik vind die tattoos wel Hartman Die grap werkt maar één keer, net als een succesvol seizoen bij Feyenoord Ah, opstekertje. Nu gaan ze Hartman. 27 juni 2023 bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 juni 2023 Share Geplaatst 27 juni 2023 1 minuut geleden zei Titan: Die grap werkt maar één keer, net als een succesvol seizoen bij Feyenoord Ah, opstekertje. Nu gaan ze Hartman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 juni 2023 Share Geplaatst 27 juni 2023 22 minuten geleden zei Titan: Hier kan hij toch echt niks aan doen. Zie wat die spelers uit staan te vreten, plakplaatjesback voorop. Het moment zelf niet nee, maar het totaalbeeld en spel is hij natuurlijk wel verantwoordelijk voor. Toch denk ik dat er in de mentaliteit van veel spelers ook wel wat te vinden is. Volgens mij lopen die gasten allemaal rond met het idee dat ze beter zijn dan iedereen omdat ze ‘Oranje’ zijn. Zelfoverschatting dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 27 juni 2023 Share Geplaatst 27 juni 2023 Ik vind het tactisch ook wel meevallen. Dat uitwijken van Taylor naar links lijkt wel te werken, loopt er sowieso goed tussen. van Ewijk staat praktisch rechtsbuiten, waar ook veel ruimte ligt, hij staat er alleen wel al vaak, in plaats van dat hij in de ruimte duikt. Burger staat goed, maar is voetballend matig, is geen Timber. Het grootste nadeel vind ik dat het centraal achterin niet goed lijkt te staan. Ze komen heel gemakkelijk in één-op-één situaties met die lange bal. En de omschakeling aan de linkerkant is heel lastig, want als Taylor en Summerville heel hoog staan, dan staat Hartman daar alleen. En die staat om één of andere reden ook vaak al redelijk centraal (om dat één-op-één te voorkomen, denk ik). Als je ze dan laat dribbelen wordt het een lastig verhaal. Je ziet wel dat een aantal soms wel heel nonchalant voetballen en vooral verdedigen, maar ik vraag me af wat zo'n vd Looi daar aan kan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 juni 2023 Share Geplaatst 27 juni 2023 Dat gejank over Vd Looi vind ik ook zo'n onzin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 27 juni 2023 Share Geplaatst 27 juni 2023 Baltempo in de tweede helft ligt zo laag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 juni 2023 Share Geplaatst 27 juni 2023 Schoten op doel na rust: 0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 27 juni 2023 Share Geplaatst 27 juni 2023 Jammer dat we het met zo'n slechte trainer moesten doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 juni 2023 Share Geplaatst 27 juni 2023 Wat een kansen heb je gehad in de eerste helft. Twee keer de paal. Balletjes net naast. Gaan die er in dan is er gewoon niets aan de hand. Zelfde als tegen België in de eerste helft. Pak je daar de goals ben je gewoon door. Die Zirkzee is ook een slechte spits hoor. Waarom niet Dallinga erin. Taylor was deze wedstrijd wel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 27 juni 2023 Share Geplaatst 27 juni 2023 Jammer dat we het met een paar matige spelers op cruciale posities moesten doen. Niet handig in combinatie met een eigenwijs onbenul van een coach. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 juni 2023 Share Geplaatst 27 juni 2023 (bewerkt) 2 minuten geleden zei JanVertonghen: Jammer dat we het met zo'n slechte trainer moesten doen. Eens, maar moet ook zeggen dat onze ‘grote’ talenten ook wel heel weinig laten zien. Vrijwel allemaal te vroeg naar het buitenland of naar clubs waar ze amper spelen. 27 juni 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 juni 2023 Share Geplaatst 27 juni 2023 51 minuten geleden zei cimbomcu: Dat gejank over Vd Looi vind ik ook zo'n onzin. Heeft letterlijk niks gepresteerd met deze generaties. 2 wanprestaties op een EK. Voetbal niet om aan te zien. Was bij Groningen al geen goede trainer, dat hij bondscoach werd was op voorhand al onbegrijpelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 juni 2023 Share Geplaatst 27 juni 2023 Zojuist zei Vitesse88: Heeft letterlijk niks gepresteerd met deze generaties. 2 wanprestaties op een EK. Voetbal niet om aan te zien. Was bij Groningen al geen goede trainer, dat hij bondscoach werd was op voorhand al onbegrijpelijk. Dat interview na deze wedstrijd is misschien nog wel erger dan het spel en de resultaten in de hele periode Vd Looi. Wil het nog doen lijken alsof er een miljoen kansen geweest zijn en dat het alleen aan wat gemiste kansen ligt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 juni 2023 Share Geplaatst 27 juni 2023 57 minuten geleden zei cimbomcu: Dat gejank over Vd Looi vind ik ook zo'n onzin. Is toch ook gewoon een waardeloze trainer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 juni 2023 Share Geplaatst 27 juni 2023 Zojuist zei Michaelinho*: Dat interview na deze wedstrijd is misschien nog wel erger dan het spel en de resultaten in de hele periode Vd Looi. Wil het nog doen lijken alsof er een miljoen kansen geweest zijn en dat het alleen aan wat gemiste kansen ligt En zichzelf niks verwijten, geweldig. Nul fatsoenlijke zelfreflectie. Hij wisselt Zierikzee, nou die heeft dus ook echt niks laten zien. Dallinga krijgt amper minuten na een geweldig seizoen. Tavzan raakt amper een knikker in Nijmegen maar mag invallen i.p.v. Manhoef. Overigens was dit voor Manhoef dan ook geen juiste pot om in te spelen. Legde nog keurig een balletje bij de cornervlag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 27 juni 2023 Share Geplaatst 27 juni 2023 Nu ik erover nadenk is het wel jammer dat ze al voor Reiziger hebben gekozen, want ik denk dat Jans ook wel goede optie had kunnen zijn. Prima people manager, bak met ervaring en de vrije tijd die hij wil die krijg je wel als bondscoach van Jong Oranje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 juni 2023 Share Geplaatst 28 juni 2023 Toch jammer dat er bepaalde spelers niet mee zijn gegaan zoals Jurriën Timber, Xavi en er was nog één die met Oranje mee was volgens mij. Frimpong die gewoon bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 28 juni 2023 Share Geplaatst 28 juni 2023 1 uur geleden zei delichris: Toch jammer dat er bepaalde spelers niet mee zijn gegaan zoals Jurriën Timber, Xavi en er was nog één die met Oranje mee was volgens mij. Frimpong die gewoon bedankt. Botman en Geertruida volgens mij ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 juni 2023 Share Geplaatst 28 juni 2023 3 minuten geleden zei Lenstra: Botman en Geertruida volgens mij ook. Botman was degene die ik hoorde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 juni 2023 Share Geplaatst 28 juni 2023 7 uur geleden zei delichris: Frimpong die gewoon bedankt. Tja, het is ook een gotspe dat de beste rechtsback uit de Bundesliga wordt genegeerd door de bondscoach van Oranje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 14 uur geleden zei ElMarcos: Tja, het is ook een gotspe dat de beste rechtsback uit de Bundesliga wordt genegeerd door de bondscoach van Oranje. Maar hij heeft wel aangegeven waarom Frimpong niet opgeroepen is, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 4 minuten geleden zei delichris: Maar hij heeft wel aangegeven waarom Frimpong niet opgeroepen is, Wilt niet zeggen dat dat een juiste keuze is natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 8 minuten geleden zei delichris: Maar hij heeft wel aangegeven waarom Frimpong niet opgeroepen is, Ja, maar die uitleg is zoals mijn docent communicatie dat vroeger treffend noemen: een bak verbale diarree. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 8 minuten geleden zei Bogatyr: Wilt niet zeggen dat dat een juiste keuze is natuurlijk. Wel voor de bondscoach. Dat wij als supporters er niet mee eens zijn is bijzaak. 3 minuten geleden zei ElMarcos: Ja, maar die uitleg is zoals mijn docent communicatie dat vroeger treffend noemen: een bak verbale diarree. Daar moeten wij het wel mee doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 51 minuten geleden zei delichris: Dat wij als supporters er niet mee eens zijn is bijzaak. Gelet op de resultaten zeker niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten