Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Jong Oranje [EK]

Jotew

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei Dansmeister:

Eerste halfuur had je er toch zelf ook twee moeten inknallen als Nederland zijnde. 

Na rust de Belgjes overduidelijk de betere ja. 

Ja bedoelde dat ook gewoon op die reddingen van Verbruggen. Waarom staat die nog niet in het eerste? Je hebt een keepersprobleem en de oplossing is er.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei PJHoutman:

Keepersprobleem  

Nou wat? Het niveau van de keepers bij NL is de laatste jaren niet bepaald hoog. Met Verbruggen heb je een eindelijk nog eens perspectief, na Bijlow. Maar ook die was de laatste tijd niet echt betrouwbaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, nee. Ik vind niet dat we een keepersprobleem hebben, want Bijlow en in mindere mate Flekken zijn prima keepers voor een nationale ploeg. Dat Bijlow dan een keer een foutje maakt zal best, maar hij laat bij Feyenoord al jaren zien dat hij uitstekend kan keepen als zijn lichaam een beetje werkt.

Dat Verbruggen een groot talent is staat overigens buiten kijf, maar het lijkt me juist heel logisch om hem het jeugd-EK te laten doen ipv een nietszeggend kuttoernooitje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Bogatyr:

Oei, dat las ik niet zo. My bad. Maar was een oprechte vraag over Verbruggen. Dacht zelfs dat Bayern hem nog wou. 

Terecht. Mentaal zeer sterke doelman. uitstekend in het meevoetballen. Heeft op die jonge leeftijd leiderschapskwaliteiten. zeer sterk op de lijn en 1 tegen 1. Op voorzetten heeft hij wel nog werk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Bogatyr:

Ja bedoelde dat ook gewoon op die reddingen van Verbruggen. Waarom staat die nog niet in het eerste? Je hebt een keepersprobleem en de oplossing is er.

Verbruggen is een groot talent, laat hem maar lekker vlieguren maken in Engeland. Als hij dat gaat doen, dan zie ik hem snel in de basis van oranje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites