Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Songcontest #43

Bogatyr

Aanbevolen berichten

De hele middenmoot zit dicht bij elkaar, wat te verwachten was na de opmerkingen van deelnemers tijdens de stemperiode. Het winnende lied kon mij niet erg bekoren, maar dan neemt niet weg dat de gemeende felicitaties richting @Grote Ree gaan! En uiteraard dank voor het vlekkeloze en voornamelijk vlotte organiseren, @Bogatyr!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Vreven:

Vraagje voor de eerdere organisatoren.  Hoeveel tijd ben je hiermee kwijt? Hoe bewerkelijk is het maken van die puntentelling enzo?

Kies je zelf natuurlijk. Ik had tijd dus ik was er snel door. Het punten systeem kan ik je altijd uitleggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Vreven:

Vraagje voor de eerdere organisatoren.  Hoeveel tijd ben je hiermee kwijt? Hoe bewerkelijk is het maken van die puntentelling enzo?

Die puntentelling is zo gedaan. Daar zit niet veel tijd in. Afhankelijk van de update zit er wel tijd in met info zoeken etc. Wil jij de volgende al doen? Of iemand anders ? Anders wil ik hem morgen ook wel openen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima organisatie hoor! Ik zal hopelijk dit weekend eens even het Excel-bestand updaten zodat iedereen kan zien welke artiesten en nummers in het verleden mee hebben gedaan. Baal er namelijk zelf wel een beetje van dat mijn artiest blijkbaar al eens eerder heeft meegedaan en ik zie de laatste tijd ook steeds vaker nummers ingezonden worden die ooit hebben meegedaan (of zelfs hebben gewonnen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Grote Ree:

Prima organisatie hoor! Ik zal hopelijk dit weekend eens even het Excel-bestand updaten zodat iedereen kan zien welke artiesten en nummers in het verleden mee hebben gedaan. Baal er namelijk zelf wel een beetje van dat mijn artiest blijkbaar al eens eerder heeft meegedaan en ik zie de laatste tijd ook steeds vaker nummers ingezonden worden die ooit hebben meegedaan (of zelfs hebben gewonnen).

Dat zou heel fijn zijn. Ik heb dit meermaals gevraagd maar er kwam geen reactie op. Toen ik hoorde dat er al dezelfde liedjes hadden meegedaan, baalde ik ook enorm. Het is iets waar we in de toekomst echt wel rekening mee moeten houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Djurovski:

Die puntentelling is zo gedaan. Daar zit niet veel tijd in. Afhankelijk van de update zit er wel tijd in met info zoeken etc. Wil jij de volgende al doen? Of iemand anders ? Anders wil ik hem morgen ook wel openen

Wil het zeker eens doen. Maar voor nu pas ik even

Link naar opmerking
Deel via andere websites