aron24 Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 Linkerrijtje, beter dan verwacht. Denemarken blijkt voor de mensen met een zeer goed gehoor. Om te winnen moet ik de volgende keer maar een middelmatig nummertje insturen, denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 Rode lantaarn is ook een prijs. Goede organisatie weer @Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 De hele middenmoot zit dicht bij elkaar, wat te verwachten was na de opmerkingen van deelnemers tijdens de stemperiode. Het winnende lied kon mij niet erg bekoren, maar dan neemt niet weg dat de gemeende felicitaties richting @Grote Ree gaan! En uiteraard dank voor het vlekkeloze en voornamelijk vlotte organiseren, @Bogatyr! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 13e plek uiteindelijk, had ik meer van verwacht. Gefeliciteerd Reetje, en dank voor de orgaisatie in recordtempo @Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 Gefeliciteerd @Grote Ree! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 Gefeliciteerd @Grote Ree, helaas 2e plaats. Maar mooie prestatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 Gefeliciteerd @Grote Ree. Bedankt voor de goede organisatie @Bogatyr. Zeer keurige plek behaald niet verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 Gefeliciteerd @Grote Ree en bedankt voor de organisatie @Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 Na plek 3 in wvw #25 haalt Inhaler het nu dan wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 11 minuten geleden zei Erwin.: Na plek 3 in wvw #25 haalt Inhaler het nu dan wel Deze moet je me even uitleggen denk ik. Inhaler in Weerwolven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 Ondanks dat met mijn eigen stemmen nog een paar mensen voor zijn gekropen, blijf ik netjes in de top 10 hangen en dat is meer dan waar ik na de slappe start op had gerekend. Gefeliciteerd @Grote Ree en bedankt voor de organisatie @Bogatyr! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 Ai toch niet op het podium weten te eindigen. De laatste rondes toch te weinig punten weten te behalen. Gefeliciteerd @Grote Reeen bedankt wederom voor de organisatie @Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 4 uur geleden zei Grote Ree: Deze moet je me even uitleggen denk ik. Inhaler in Weerwolven? Haha woeps, verkeerde afkorting gebruikt. WV world vision Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 Vraagje voor de eerdere organisatoren. Hoeveel tijd ben je hiermee kwijt? Hoe bewerkelijk is het maken van die puntentelling enzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 7 juni 2023 50 minuten geleden zei Vreven: Vraagje voor de eerdere organisatoren. Hoeveel tijd ben je hiermee kwijt? Hoe bewerkelijk is het maken van die puntentelling enzo? Kies je zelf natuurlijk. Ik had tijd dus ik was er snel door. Het punten systeem kan ik je altijd uitleggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 1 uur geleden zei Vreven: Vraagje voor de eerdere organisatoren. Hoeveel tijd ben je hiermee kwijt? Hoe bewerkelijk is het maken van die puntentelling enzo? Die puntentelling is zo gedaan. Daar zit niet veel tijd in. Afhankelijk van de update zit er wel tijd in met info zoeken etc. Wil jij de volgende al doen? Of iemand anders ? Anders wil ik hem morgen ook wel openen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 Gefeliciteerd @Grote Ree!!! Bedankt voor de vlekkeloze en vlotte organisatie @Bogatyr!!! Zelf kan ik natuurlijk nauwelijks tevreden zijn met mijn eindplaats, maar goed, zo gaat dat soms. Op naar de volgende editie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 Prima organisatie hoor! Ik zal hopelijk dit weekend eens even het Excel-bestand updaten zodat iedereen kan zien welke artiesten en nummers in het verleden mee hebben gedaan. Baal er namelijk zelf wel een beetje van dat mijn artiest blijkbaar al eens eerder heeft meegedaan en ik zie de laatste tijd ook steeds vaker nummers ingezonden worden die ooit hebben meegedaan (of zelfs hebben gewonnen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 7 juni 2023 9 minuten geleden zei Grote Ree: Prima organisatie hoor! Ik zal hopelijk dit weekend eens even het Excel-bestand updaten zodat iedereen kan zien welke artiesten en nummers in het verleden mee hebben gedaan. Baal er namelijk zelf wel een beetje van dat mijn artiest blijkbaar al eens eerder heeft meegedaan en ik zie de laatste tijd ook steeds vaker nummers ingezonden worden die ooit hebben meegedaan (of zelfs hebben gewonnen). Dat zou heel fijn zijn. Ik heb dit meermaals gevraagd maar er kwam geen reactie op. Toen ik hoorde dat er al dezelfde liedjes hadden meegedaan, baalde ik ook enorm. Het is iets waar we in de toekomst echt wel rekening mee moeten houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 2 uur geleden zei Djurovski: Die puntentelling is zo gedaan. Daar zit niet veel tijd in. Afhankelijk van de update zit er wel tijd in met info zoeken etc. Wil jij de volgende al doen? Of iemand anders ? Anders wil ik hem morgen ook wel openen Wil het zeker eens doen. Maar voor nu pas ik even Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 @Djurovski had ergens aangegeven weer te willen organiseren? Wil er op termijn ook best weer eentje doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 7 juni 2023 Misschien handig een lijstje op te maken van organisatoren en wie wanneer wil organiseren? Of is dat niet realistisch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 Gefeliciteerd aan ons podium! En dank voor de organisatie @Bogatyr! Was weer een moordend tempo waarin je de updates erdoor knalde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 Felicitaties aan de winnaar, en dank aan de organisator! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 20 minuten geleden zei Titan: @Djurovski had ergens aangegeven weer te willen organiseren? Wil er op termijn ook best weer eentje doen. Zal hem morgen openen of misschien straks nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten