Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU-zieke Top 2000

Chiemel

Aanbevolen berichten

Weer even een thermometer erin stoppen. Zelf zit ik op 680 beoordelingen, van Laki heb ik er nu 275 en Tim gaat richting de 2000. Daarmee zitten we op bijna 3000 beoordelingen. Idealiter worden dit er totaal 20000 (10x per nummer), maar dat is geen harde eis als dat niet haalbaar is. Wel benieuwd of er nog mensen mee bezig zijn. Zelf ook even minder actief door wat andere dingetjes, maar gaandeweg komen er steeds wat beoordelingen bij.

@Copywriter @Tim' @Bogatyr @ElMarcos @chrisje1993 @Grote Ree @Erwin. @Urbeto @Laki  @Keko

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei ElMarcos:

De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik er eigenlijk niet of nauwelijks tijd voor heb. 

1 minuut geleden zei Urbeto:

Hoewel ik het initiatief tof vind, merk ik dat het me aan de tijd ontbreekt om hier eens echt voor te gaan zitten. Reken dus maar niet meer op mij.

Is een kort online lijstje invullen voor jullie eventueel wel een oplossing die past?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Chiemel:

Weer even een thermometer erin stoppen. Zelf zit ik op 680 beoordelingen, van Laki heb ik er nu 275 en Tim gaat richting de 2000. Daarmee zitten we op bijna 3000 beoordelingen. Idealiter worden dit er totaal 20000 (10x per nummer), maar dat is geen harde eis als dat niet haalbaar is. Wel benieuwd of er nog mensen mee bezig zijn. Zelf ook even minder actief door wat andere dingetjes, maar gaandeweg komen er steeds wat beoordelingen bij.

Ik moet er nog een stuk of 30 dus ik verwacht vanavond klaar te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Chiemel:

@Copywriter @Tim' @Bogatyr @ElMarcos @chrisje1993 @Grote Ree @Erwin. @Urbeto @Laki  @Keko

Ik heb precies eentiende van jouw opbrengst, dus nog een lange weg te gaan. Maar wil er zeker nog mee doorgaan de komende weken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.d84e758ccf4376aaf39bf222c22bd6bb.png

Maar even een reguliere statusupdate. Ik heb nu een Excel waarin 3084 beoordelingen staan. Als we nog steeds uitgaan van - wat geen harde eis is - 10 beoordelingen per nummer, dan zitten we op 15.4% van de beoordelingen. Hierin zijn nog niet de beoordelingen meegenomen in de oefenvragenlijst die ik een tijdje geleden heb gestuurd. En ter herinnering, er is geen harde deadline en je kan op verschillende manieren lijstjes insturen (zie openingspost). Je kan zelfs ook ''alvast'' een top 50 insturen en laten aanvullen, dat is voor mij redelijk makkelijk te verwerken.

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er net 130 beoordeeld ofzo op eerste 846 en toen had ik geen zin meer. Heb per PM naar Chiemel opgestuurd. Ik ken bijna alle artiesten/muzikanten maar veel individuele nummer dan weer net niet.

Respect en geweldig hoeveel tijd/energie je hier nu al hebt ingestopt/moeten instoppen @Chiemel:cheer:(y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites