Chiemel Geplaatst 10 februari 2023 Auteur Share Geplaatst 10 februari 2023 Wat is de voortgang (of gedachte) momenteel? @Copywriter @Tim' @Bogatyr @ElMarcos @chrisje1993 @Grote Ree @Erwin. @Urbeto @Laki @nasje92 @Keko Naar schatting zitten we nu op meer dan 2000 beoordelingen en ben erg benieuwd wat ik nog kan verwachten. Dit heeft nog steeds geen haast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 februari 2023 Share Geplaatst 10 februari 2023 De voortgang is hier dat ik er vanaf volgende week verwacht enige tijd in te kunnen steken. Heb er tot dusverre door studiegerelateerde deadlines niets mee gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 10 februari 2023 Share Geplaatst 10 februari 2023 Ik moet er nog iets minder dan driehonderd, maar nu zijn het voornamelijk nummers die ik niet ken of die mij zo even niks zeggen. Dus ik moet ze telkens even luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 10 februari 2023 Share Geplaatst 10 februari 2023 ik ga er komende week voor zitten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 10 februari 2023 Share Geplaatst 10 februari 2023 Mij gaat het echt niet lukken, excuus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 10 februari 2023 Share Geplaatst 10 februari 2023 Ergens de komende twee weken ga ik er wat tijd voor nemen. Absoluut geen garantie dat ik de tijd heb om alles te doen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 februari 2023 Auteur Share Geplaatst 10 februari 2023 2 minuten geleden zei Grote Ree: Ergens de komende twee weken ga ik er wat tijd voor nemen. Absoluut geen garantie dat ik de tijd heb om alles te doen hoor. Doe maar voor de volle 80% Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 Nog niet echt veel mee gedaan, misschien een 20-tal nummers meer dan het lijstje dat ik ingezonden had beoordeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 21 februari 2023 Share Geplaatst 21 februari 2023 Voor de Champions League nog even een lijstje afgewerkt en ik heb er nu 1900 een cijfertje gegeven. Die laatste honderd moeten ook nog wel lukken in de komende weken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 februari 2023 Auteur Share Geplaatst 28 februari 2023 (bewerkt) Weer even een thermometer erin stoppen. Zelf zit ik op 680 beoordelingen, van Laki heb ik er nu 275 en Tim gaat richting de 2000. Daarmee zitten we op bijna 3000 beoordelingen. Idealiter worden dit er totaal 20000 (10x per nummer), maar dat is geen harde eis als dat niet haalbaar is. Wel benieuwd of er nog mensen mee bezig zijn. Zelf ook even minder actief door wat andere dingetjes, maar gaandeweg komen er steeds wat beoordelingen bij. @Copywriter @Tim' @Bogatyr @ElMarcos @chrisje1993 @Grote Ree @Erwin. @Urbeto @Laki @Keko 28 februari 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 februari 2023 Share Geplaatst 28 februari 2023 De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik er eigenlijk niet of nauwelijks tijd voor heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 februari 2023 Share Geplaatst 28 februari 2023 Ik was begonnen maar ik bleek toch nog best wat nummers niet te kennen dus daarom duurt het wat langer. Ik doe het wel lekker uit de losse pols dus er zullen gerust wat beoordelingen tussen zitten die nu al anders zouden kunnen zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 februari 2023 Share Geplaatst 28 februari 2023 Hoewel ik het initiatief tof vind, merk ik dat het me aan de tijd ontbreekt om hier eens echt voor te gaan zitten. Reken dus maar niet meer op mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 februari 2023 Auteur Share Geplaatst 28 februari 2023 11 minuten geleden zei ElMarcos: De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik er eigenlijk niet of nauwelijks tijd voor heb. 1 minuut geleden zei Urbeto: Hoewel ik het initiatief tof vind, merk ik dat het me aan de tijd ontbreekt om hier eens echt voor te gaan zitten. Reken dus maar niet meer op mij. Is een kort online lijstje invullen voor jullie eventueel wel een oplossing die past? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 februari 2023 Share Geplaatst 28 februari 2023 Ja ook nog weinig tijd voor gehad, terwijl er veel tijd in kruipt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 februari 2023 Share Geplaatst 28 februari 2023 31 minuten geleden zei Chiemel: Is een kort online lijstje invullen voor jullie eventueel wel een oplossing die past? Dat sluit ik niet op voorhand uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 februari 2023 Share Geplaatst 28 februari 2023 37 minuten geleden zei Chiemel: Is een kort online lijstje invullen voor jullie eventueel wel een oplossing die past? Vanaf 14 maart zeker, maar komende twee weken zijn echt heel druk en ben ook deels op vakantie. Dus weet niet wat je deadline is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 28 februari 2023 Share Geplaatst 28 februari 2023 1 uur geleden zei Chiemel: Weer even een thermometer erin stoppen. Zelf zit ik op 680 beoordelingen, van Laki heb ik er nu 275 en Tim gaat richting de 2000. Daarmee zitten we op bijna 3000 beoordelingen. Idealiter worden dit er totaal 20000 (10x per nummer), maar dat is geen harde eis als dat niet haalbaar is. Wel benieuwd of er nog mensen mee bezig zijn. Zelf ook even minder actief door wat andere dingetjes, maar gaandeweg komen er steeds wat beoordelingen bij. Ik moet er nog een stuk of 30 dus ik verwacht vanavond klaar te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 28 februari 2023 Share Geplaatst 28 februari 2023 ik ben er nog steeds niet aan toegekomen. Wanneer had je een deadline in gedachten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 februari 2023 Auteur Share Geplaatst 28 februari 2023 23 minuten geleden zei Copywriter: ik ben er nog steeds niet aan toegekomen. Wanneer had je een deadline in gedachten? Zodra jij klaar bent Zie openingspost verder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 28 februari 2023 Share Geplaatst 28 februari 2023 9 uur geleden zei Chiemel: Weer even een thermometer erin stoppen. Zelf zit ik op 680 beoordelingen, van Laki heb ik er nu 275 en Tim gaat richting de 2000. Daarmee zitten we op bijna 3000 beoordelingen. Idealiter worden dit er totaal 20000 (10x per nummer), maar dat is geen harde eis als dat niet haalbaar is. Wel benieuwd of er nog mensen mee bezig zijn. Zelf ook even minder actief door wat andere dingetjes, maar gaandeweg komen er steeds wat beoordelingen bij. @Copywriter @Tim' @Bogatyr @ElMarcos @chrisje1993 @Grote Ree @Erwin. @Urbeto @Laki @Keko Ik heb precies eentiende van jouw opbrengst, dus nog een lange weg te gaan. Maar wil er zeker nog mee doorgaan de komende weken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 28 februari 2023 Share Geplaatst 28 februari 2023 Mijn complete lijst is ingeleverd. Wel totaal eens met Erwin, morgen zouden een hoop beoordelingen weer anders kunnen zijn dan vandaag. Maar anders komt zo'n lijst nooit af natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 9 maart 2023 (bewerkt) Maar even een reguliere statusupdate. Ik heb nu een Excel waarin 3084 beoordelingen staan. Als we nog steeds uitgaan van - wat geen harde eis is - 10 beoordelingen per nummer, dan zitten we op 15.4% van de beoordelingen. Hierin zijn nog niet de beoordelingen meegenomen in de oefenvragenlijst die ik een tijdje geleden heb gestuurd. En ter herinnering, er is geen harde deadline en je kan op verschillende manieren lijstjes insturen (zie openingspost). Je kan zelfs ook ''alvast'' een top 50 insturen en laten aanvullen, dat is voor mij redelijk makkelijk te verwerken. 9 maart 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 maart 2023 Share Geplaatst 14 maart 2023 Leuk idee dit wel, zie het net pas voor het eerst. Wil hier wel mee aan de slag gaan, denk dat ik een hoop nummers wel uit de losse pols al kan beoordelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 maart 2023 Share Geplaatst 14 maart 2023 Ik heb er net 130 beoordeeld ofzo op eerste 846 en toen had ik geen zin meer. Heb per PM naar Chiemel opgestuurd. Ik ken bijna alle artiesten/muzikanten maar veel individuele nummer dan weer net niet. Respect en geweldig hoeveel tijd/energie je hier nu al hebt ingestopt/moeten instoppen @Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten