bas2204 Geplaatst 18 februari 2023 Share Geplaatst 18 februari 2023 Weer wat puntjes, dat is beter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 februari 2023 Auteur Share Geplaatst 18 februari 2023 Het volgende land wat de zaal mag betreden komt uit Nieuw Zeeland is ontdekt door scout Chrisje1993. Hij stuurt de Pop Rock band Goodnight Nurse naar IJsland. De band begon in 2001 als een trio toen bass speler Paul Tiate regeerde op een folder van Joel Little en Jaden Parkes, die op een trap was geplakt van de Auckland University bar. Paul speelde pas 3 maanden bass. Paul verliet de band in 2007 en hierdoor kreeg de band later hun huidige vorm van vier personen nadat Sam McCarthy en Rowan Crowe bij de band kwamen. In 2006 kwam de eerste studio album uit nadat ze in het begin vooral aan het touren waren geslagen. Van dit album komt ook het nummer Going Away wat straks gespeeld gaat worden. Na een week had het album al de gouden status in Nieuw Zeeland. In 2008 kwam het tweede album Keep me on your Side uit. Om het album te promoten stonden ze in het voorprogramma van One Republic nadat Maroon 5 hun tour in Nieuw Zeeland hadden gecanceld. Zanger Joel Little zei dat hun band Pop rock is met Punk invloeden. En ze worden gezien als de Nieuw Zeelandse Blink 182 en Greenday. En vooral die eerste kan mij wel bekoren. Dat deze inzending dan punten van mij kreeg is ook niet zo vreemd. Doet mij weer een beetje aan mn puberteit denken. Het nummer gaat over een meid die is vreemd gegaan. En dat ze wil dat hij blijft. Maar hij gaat toch. In het begin was het nog leuk maar waarom zou je blijven bij 1 die je toch niet op de eerste plek heeft staan. Het laatste wat ik nodig heb is iemand als jij. Tja had ik dit nummer maar wat jaren eerder gehoord haha. Dit is zo'n nummer waar de tekst bij de stijl past. Een prima nummer dus. Clip maakt het wel af hoor. En krijg hier ook een hele erge Scotty Doesn't Know vibe van. Wat weer uit 1 van de leukste comedy's ooit komt natuurlijk Vinnie Paul ( Pantera ) : Jaaaa jaaaa jaaaa dit is lekker hoor. Zo nu leef ik weer helemaal op. Lekkere vibes van de jaren 90 begin 2000. Toen er nog goede muziek werd gemaakt. En niet de emo zooi van tegenwoordig. Een van de zo niet beste van wat ik tot nu toe gehoord heb. 8 Ronnie James Dio ( Black Sabbath o.a ): Pop rock , punk rock 1 pot nat. Niet helemaal mijn smaak. Maar wel al een stuk beter dan de laatste 6 nummers ofzo. Krijg hier wel weer die earlie 2000 vibes van. Was een mooie tijd voor de mensen uit halverwege de tachtiger jaren. 7 Lemmy Kilmister ( Motörhead ) : Dat lachje op begin heerlijk. Mooie clip , prima tekst. Muziek had wat mij betreft wel harder gemogen maar goed Pop Punk Rock en dan krijg je dit. Dus gewoon prima voor dit genre. Alleen nog niet volmaakt voor mijn smaak. 7,5 De punten van Nieuw Zeeland @007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Bolderbast @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @Keko @Laki @nasje92 @Platina32 @Roprop @Satyr @Tim' @timpy00 @Urbeto @Vreven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 februari 2023 Share Geplaatst 18 februari 2023 Jajaj van de 0 af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 februari 2023 Auteur Share Geplaatst 18 februari 2023 12 onverwachte punten nadat ik Zweden , Nederland en Noorwegen punten zag pakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 februari 2023 Share Geplaatst 18 februari 2023 Laatste plek komt weer in de buurt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 18 februari 2023 Share Geplaatst 18 februari 2023 Zo, dit gaat opeens lekker haha. Zes punten na vijf stemmers en nu vierenvijftig punten bij de volgende zes stemmers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 februari 2023 Share Geplaatst 18 februari 2023 Vier punten waarvoor dank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 februari 2023 Share Geplaatst 19 februari 2023 Het Duitse lied wordt hier - om het eufemistisch uit te drukken - onvoldoende gewaardeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 19 februari 2023 Share Geplaatst 19 februari 2023 Helaas geen punten. Vond dit zelf wel echt een van de mindere nummers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 19 februari 2023 Share Geplaatst 19 februari 2023 En weer acht punten! Goede editie tot nu toe! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 februari 2023 Auteur Share Geplaatst 19 februari 2023 Na de muzikale explosie uit Nieuw Zeeland mag Griekenland het nu laten zien. Scout Laki stuurt Youth Valley naar voren. Veel info kon ik helaas niet vinden van deze in 2019 in Athene opgerichte band. Youth Valley bestaat uit : Joseph Powell , Dean Jola , George V , Aki Rei en Anastasios Zisis. Hun muziek heeft invloeden van jaren 80 indie rock , New Wave en Post Punk. Slecht is het niet maar ik word er niet warmer of kouder van. Heeft van mij ook geen punten ontvangen. Hoewel dit vermoedelijk in de meeste editie waar ik in meedeed wel punten zou opleveren. Wat dat betreft is dit muzikaal 1 van de betere vind ik. Met een plaatsje midden in het rechterrijtje zal Laki niet erg tevreden zijn Het nummer Young Sad Lovers gaat over een een oude liefde , kwetsbare ego's jaloezie en haat. Waar ben je ik heb je gemist. De tekst past wel bij de dramatische muziekstijl. Je zou er bijna depressief van worden Vinnie Paul ( Pantera ) : Tjsa wat moeten we hier van zeggen. Past weer in het rijtje van de mindere nummers maar dan wel aan de bovenkant er van. De stem is nog best aardig maar het melodietje is wel erg deprimerend hoor. De clip past dan wel weer bij het nummer ook een net nietje 5,5 Ronnie James Dio ( Black Sabbath o.a ): Zo slecht is het niet hoor heren. Niet onze smaak dat is duidelijk maar voor dit genre is het aardig. Prima stem , goede tekst wat wil je dan nog meer " KEIHARDE HERRIE " maar ja dat is jammer genoeg niet elke inzending. 6,5 Lemmy Kilmister ( Motörhead ) : Dramatische Emo Rock meer woorden maak ik er niet aan vuil. 4,5 De punten van Griekenland @007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Bolderbast @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @Keko @Laki @nasje92 @Platina32 @Roprop @Satyr @Tim' @timpy00 @Urbeto @Vreven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 februari 2023 Share Geplaatst 19 februari 2023 Dank voor de vijf punten, hopelijk is het de opmaat naar meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 februari 2023 Share Geplaatst 19 februari 2023 Van Laki verwascht ik nooit zoveel punten, dus nu ook niet verbaasd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 20 februari 2023 Share Geplaatst 20 februari 2023 Had hier stiekem wel op iets meer gehoopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 20 februari 2023 Share Geplaatst 20 februari 2023 Tien punten van Laki, dat maak ik ook niet elke dag mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 februari 2023 Auteur Share Geplaatst 20 februari 2023 De half time show is hier. En wie rekent op een nipplegate van Beyonce of Rihanna helaas. Ik moet natuurlijk mijn 3 jury leden wel tevreden houden. Goed dan gaan wij even kijken hoe de landen ( die al geweest zijn ) het tot nu toe doen volgens mijn bescheiden mening. -Tim had een aardig nummer en dat lijkt halverwege een understatement want de 3-voudig winnaar op rij staat momenteel gedeeld 1e en zijn nummer lijkt dus meer dan aardig gevonden te worden - Platina stuurde dat kekke dansnummertje naar voren en staat op een keurige 3e plaats. Een stuk hoger dan waar ik hem had ingedeeld. - Bogatyr had een zeer aardig nummer ingestuurd. Had hem zelf niet zo hoog ingeschat maar over het algemeen wordt zijn nummer tot nu toe goed gewaardeerd en lonkt het podium misschien -Bolderbast staat daar waar ik hem ongeveer zou plaatsen dus leuk dat dat voorlopig uitkomt - Urbeto staat nog net in het linker rijtje. Zelf vind hij dat nog te laag ik zou zeggen je staat veel te hoog -Nasje leidt het rechter rijtje aan en dat is veel te hoog na mijn mening maar goed de meerderheid beslist -Chrisje1993 staat dan weer een stuk lager dan waar ik hem zelf zou neerzetten. Een ondergewaardeerd nummer. Iets wat ik dus ook over mijn nummer kan zeggen. Stelletje muziekbarbaren dat jullie zijn!!!!!! -Aaron24 en Timpy staan wat mij betreft nog altijd hoger dan ze zouden moeten staan maar gelukkig zijn we nu al wel halverwege het rechterrijtje - Laki staat lager dan hij zou moeten staan. Niet omdat zijn nummer zo geweldig is maar wel beter dan landen die nu boven hem staan - 007Mark staat waar die hoort! Troosteloos onderaan. Meer dan terecht! Vinnie Paul ( Pantera ) : 2 Topnummers ( Polen en Nieuw Zeeland ) 4 aardige nummers en 6 wat niet de moeite waard zijn. Dat is nog geen beste score overall. 6,5 en dan ben ik in een goede bui Ronnie James Dio ( Black Sabbath o.a ): Zou ik hier geld voor over hebben als dit de line up was van een festival? Ligt aan het schema. Als ze zouden afluiten met Estland , Slovenië , Engeland , België , Nieuw Zeeland en Polen in die volgorde wel. Dan was ik van te voren even naar de IKEA gegaan ofzo 6,5 Lemmy Kilmister ( Motörhead ) : Al met al houd het nog niet over maar verschrikkelijk is het ook niet. Een 6+ @007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Bolderbast @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @Keko @Laki @nasje92 @Platina32 @Roprop @Satyr @Tim' @timpy00 @Urbeto @Vreven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 februari 2023 Auteur Share Geplaatst 21 februari 2023 De zaal spring massaal op want de lokale inzending komt het podium op. Bas2204 stuurt namelijk The Vintage Caravan in. De band werd in 2006 opgericht door Oskar Logi Agustsson ( Gitaar en zang ) en Guojon Reynisson ( drum ) Na het eerste studioalbum kwam bassist Alexander Örn Numason bij de band. In 2015 verliet Guojon de band om persoonlijke redenen maar bleef wel goede vrienden en zijn plek werd ingenomen door Stefan Ari Stefansson. Ondertussen hebben ze 5 studio albums uitgebracht. Zelf omschrijven ze hun muziek als classic hard rock van de jaren 60 en 70 en hebben ze laten inspireren door bands als Deep Purple en Led Zeppelin. Met een geweldige naam als band hopen ze op succes in eigen land. Zelf heb ik het nummer uiteraard punten gegeven. Want rock muziek is bijna standaard wel punten. Om het hard rock te noemen gaat mij iets te ver. Mist het net de echte uithalen voor vind ik. Maar is een prima nummer om te luisteren. Het nummer zelf heeft weinig verrassingen. Beetje een stukje standaard tekst. Zeg niet hoe ik mij diep van binnen voel etc etc we kennen dat ondertussen wel. Qua tekst verdiend het dus absoluut geen bonus punten. Ik weet niet of het iets is wat je zei , maar het vervult mij met angstgevoelens. Maar goed gelukkig is het nummer verder wel oke. Vinnie Paul ( Pantera ) : Lekker old school rock. Ja hier wordt ik wel vrolijk van hoor. 7,5 Ronnie James Dio ( Black Sabbath o.a ): Werd zelf de nieuw Sabbath genoemd door sommige. Tja dat is te veel eer maar leuk is het wel. 7 Lemmy Kilmister ( Motörhead ) : Het is het net allemaal niet. Mist het rauwe , of net die uithaal. Het is zeker aardig maar ik mis net dat beetje extra 6,5 de punten van IJsland @007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Bolderbast @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @Keko @Laki @nasje92 @Platina32 @Roprop @Satyr @Tim' @timpy00 @Urbeto @Vreven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 21 februari 2023 Share Geplaatst 21 februari 2023 Kijk, dat is nog eens een mooi bedankje omdat IJsland het dankzij mij mag organiseren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 februari 2023 Share Geplaatst 21 februari 2023 Nog maar één keer punten gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 februari 2023 Share Geplaatst 21 februari 2023 Dacht even dichterbij de top de sluipen maar dan moest Tim nog komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 februari 2023 Share Geplaatst 21 februari 2023 Had hier wel op puntjes gehoopt. Jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 21 februari 2023 Share Geplaatst 21 februari 2023 Wel heel mooi gemiddeld gestemd trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 februari 2023 Share Geplaatst 21 februari 2023 IJsland, ga je schamen! Geen punten voor je labelgenoot, bahbah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 februari 2023 Share Geplaatst 21 februari 2023 Weer niets, maar ben het gewend nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 februari 2023 Auteur Share Geplaatst 21 februari 2023 Had hier wel punten verwacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten