Titan Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 Gaat de host nu zelfs James Blunt aanvallen? Elk heilig huisje wordt gebroken nu... Opnieuw fijn dat er punten zijn toegekend aan Nigeria, ook al loopt de concurrentie in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 Mijn gebeden zijn gehoord! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 18 minuten geleden zei aron24: Dit nummer is nog fouter dan fout, maar goed, dat blijkt ook wel uit de punten die tot nu toe gegeven zijn. Ik vind het best een goeie song 7 minuten geleden zei Grote Ree: Mijn gebeden zijn gehoord! Die blonde stoot zit er ook wel voor iets tussen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 Noh, niks gekregen. Zonde weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 Bijzonder hoe goed werkelijk abominabele troep het blijkt te doen hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 O jee. Het rechterrijtje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 3 uur geleden zei Urbeto: Bijzonder hoe goed werkelijk abominabele troep het blijkt te doen hier Kop op. Zijn nog 12/20 stemlijstjes te gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 4 minuten geleden zei Kyrill: Kop op. Zijn nog 12/20 stemlijstjes te gaan Klopt. En smaken verschillen natuurlijk. Gelukkig maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 3 uur geleden zei Urbeto: Bijzonder hoe goed werkelijk abominabele troep het blijkt te doen hier Eens sta veel en veels te laag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 12 minuten geleden zei Kyrill: Kop op. Zijn nog 12/20 stemlijstjes te gaan Begrijp me niet verkeerd, ik had met m'n eigen inzending echt niet verwacht te winnen dus daar zeg ik het niet om. Echter, ik verbaas me er in algemene zin gewoon over dat doorsnee afgezaagde emopop (zie de huidige top 2 bijvoorbeeld) het hier nu zo goed doet. Zeker als ik zie dat bijvoorbeeld een niet doorsnee maar wél goed popnummer als de Italiaanse inzending het rechter rijtje momenteel niet eens uitkomt. Enfin, hopelijk hebben de nog komende stemlijstjes een minder hoog Radio538 gehalte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 5 minuten geleden zei Urbeto: Begrijp me niet verkeerd, ik had met m'n eigen inzending echt niet verwacht te winnen dus daar zeg ik het niet om. Echter, ik verbaas me er in algemene zin gewoon over dat doorsnee afgezaagde emopop (zie de huidige top 2 bijvoorbeeld) het hier nu zo goed doet. Zeker als ik zie dat bijvoorbeeld een niet doorsnee maar wél goed popnummer als de Italiaanse inzending het rechter rijtje momenteel niet eens uitkomt. Enfin, hopelijk hebben de nog komende stemlijstjes een minder hoog Radio538 gehalte. Huidige nummer 2 had ik zelf 2 punten gegeven maar de nummer 1 heb ik 12 punten gegeven, ik heb alles geluisterd maar vindt Jacob Bansky zijn nummer gewoon de mooiste van allemaal. Wat @Bogatyr al zei smaken verschillen. En ik snap dat je niet verwacht te winnen, doe /deed ik ook niet maar ik hoop zeker wel dat je nog punten krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 12 oktober 2022 Auteur Share Geplaatst 12 oktober 2022 Goed, de winnaar van de vorige editie, Tim', mag stemmen. Gastland Engeland heeft in dat opzicht een toepasselijke titel gekozen, Leader of The Pack. Momenteel staat Engeland echter gedeeld tweede, maar de kans op een overwinning is nog lang niet verkeken. Niet dat Engeland nog een editie zou willen organiseren, want voor je het weet heeft ene Truss de economie volledig kapot gemaakt, waardoor er geen geld meer overblijft voor zo'n fantastisch songfestival. Goed, laten we maar naar de stemmen kijken! De mening van Rhys Pluto: Als je kijkt naar de nummers van deze editie is dit één van de favorieten op de overwinning. Maakt dat het nummer gelijk goed? Nee, absoluut niet. Het is gewoon één van de minder slechte nummers van deze editie en dat is eigenlijk al goed genoeg om mee te spelen voor een overwinning. Gelukkig zijn de juryleden dat tot nu toe met mij eens. De punten van Tim' (9/20) @Srangaman (Kenia) @007mark (Nieuw-Zeeland) @Chiemel (België) @Kyrill (Oostenrijk) @Grote Ree(Schotland) @Chimpa (Zweden) @Laki (Egypte) @Fantasy (Brazilië) @Bogatyr (Roemenië) @Djurovski (Nederland) @Platina32 (Australië) @ivago (Denemarken) @Urbeto (VS) @Socrates (Italië) @Satyr (Frankrijk) @Titan (Nigeria) @Keko (Canada) @Tim' (Engeland) @bas2204 (IJsland) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Tsjah het is een verloren zaak. Als zelfss Wales al punten krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Daar doen we het voor! Wat is Engeland toch een leuk land, niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Kijk aan, volle mep! En daarmee direct meedoen aan de top. Mijn dank is groot! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Ik houd weer de 0 Jammer het is wat het is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Van je staf moet je het maar hebben... Geen kerstbonus voor onze leader of the pack dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Meer verwacht dan gekregen, maar de dubbele cijfers zijn iig bereikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Met slechts 1 puntje houden we vast aan onze top-10 klassering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 (bewerkt) Ik dacht/hoopte met deze inzending een iets breder publiek aan te spreken maar dat blijkt ijdele hoop 12 oktober 2022 bewerkt door ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Bam, 10 punten, lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 (bewerkt) 45 minuten geleden zei ivago: Ik dacht/hoopte met deze inzending een iets breder publiek aan te spreken maar dat blijkt ijdele hoop Kreeg 7 punten van mij, maar het is te Indie denk ik, wordt hier niet bijzonder goed gewaardeerd. Huidige nummer 1 Nigeria kan ik wel waarderen, maar was mij een te bekende naam. 12 oktober 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Eindelijk weer eens een keertje punten pakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 3 uur geleden zei Grote Ree: Van je staf moet je het maar hebben... Geen kerstbonus voor onze leader of the pack dit jaar. Op die van de vorige twee jaar zit ik nog steeds te wachten. Dan kan ik ook gemeen worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 17 oktober 2022 Auteur Share Geplaatst 17 oktober 2022 Voor even vertrekken we naar een land buiten Europa. Canada is namelijk het volgende land dat gaat stemmen. Onder leiding van inzender Keko kwam het land met een Franstalige inzending. Vooralsnog staat het land in het rechterrijtje, maar er zijn nog veel punten te vergeven. Laten we eerst nog maar eens naar het nummer, en de kritiek van Rhys Pluto, luisteren, voordat we daadwerkelijk naar de punten gaan. De mening van Rhys Pluto: Nou goed, er is een reden dat dit nummer tot nu toe in het rechterrijtje staat natuurlijk. Het is weinig origineels. Het is weinig unieks, maar het staat zeker niet onderaan in het lijstje van deelnemers hier. Wat mij betreft zou het dan ook echt hoger moeten eindigen dan bepaalde nummers, maar goed, misschien denken de juryleden daar anders over. De punten van Keko (10/20) @Srangaman (Kenia) @007mark (Nieuw-Zeeland) @Chiemel (België) @Kyrill (Oostenrijk) @Grote Ree(Schotland) @Chimpa (Zweden) @Laki (Egypte) @Fantasy (Brazilië) @Bogatyr (Roemenië) @Djurovski (Nederland) @Platina32 (Australië) @ivago (Denemarken) @Urbeto (VS) @Socrates (Italië) @Satyr (Frankrijk) @Titan (Nigeria) @Keko (Canada) @Tim' (Engeland) @bas2204 (IJsland) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten