Djurovski Geplaatst 21 september 2022 Share Geplaatst 21 september 2022 1 minuut geleden zei Urbeto: Ironisch om te horen uit de mond van iemand die nog niet erg lang geleden niet ironisch Barry Badpak & Slechte Grappen XL - Kratje Bier instuurde bij Kraak 't of Smaak 't en het beschreef als een 'heerlijk nummer' Dat versterkt mijn uitspraak. Slechts een klein selectief groepje kan mijn smaak waarderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 Geen echte toppers dit keer, maar veel die leuk om aan te horen zijn. Blijf mijn eigen inzending het beste vinden, maar we zullen zien of dat gedeeld wordt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 23 september 2022 Share Geplaatst 23 september 2022 Er zitten toch wel weer een paar leuke inzendingen tussen! Goede introducties per nummer @aron24, erg interessant om te lezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 september 2022 Share Geplaatst 23 september 2022 Heb de stemlijst net even ingevuld. Twee erg lekkere nummers streden om de twaalfpunter, terwijl de subtop daarachter echt prima was. Ook waren er een paar nummers waar je je gehoor liever niet te vaak mee wilt pijnigen, maar dat is volgens mij iedere editie wel het geval. Ik ben erg benieuwd hoe de punten gaan vallen ditmaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 september 2022 Share Geplaatst 23 september 2022 Eindelijk eens punten van Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 24 september 2022 Share Geplaatst 24 september 2022 12 uur geleden zei Djurovski: Eindelijk eens punten van Urbeto Heb je eindelijk eens een goed nummer ingestuurd dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 Jullie doen dit allemaal al veel langer en vaker toch? Het is zeker wel duidelijk welk land ik ben dus :D? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 Ik heb daar echt nooit een idee van eigenlijk. Ja, ik gok dat de Nederlandse inzending van Komodo is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 Ik zou Frankrijk eerder bij hem plaatsen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 28 september 2022 Share Geplaatst 28 september 2022 Zo makkelijk is dat niet hoor om andermans nummers te herkennen @Kyrill. Van deze groep doen alleen Chimpa, Laki, Socrates, Platina32, ivago, Chiemel en ondergetekende vrijwel onafgebroken mee vanaf het begin. De rest is allemaal later aangesloten of heeft lange tijd niet meegedaan. Ik zou dus echt niet van iedereen zomaar blindelings de juiste inzending eruit kunnen pikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 28 september 2022 Share Geplaatst 28 september 2022 De punten vanuit mijn land zijn vergeven. Over het algemeen een editie met veel middelmaat; niet per se slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 september 2022 Share Geplaatst 28 september 2022 Ik denk dat ik jullie verbaas met mijn 12 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 29 september 2022 Share Geplaatst 29 september 2022 22 uur geleden zei Grote Ree: Zo makkelijk is dat niet hoor om andermans nummers te herkennen @Kyrill. Van deze groep doen alleen Chimpa, Laki, Socrates, Platina32, ivago, Chiemel en ondergetekende vrijwel onafgebroken mee vanaf het begin. De rest is allemaal later aangesloten of heeft lange tijd niet meegedaan. Ik zou dus echt niet van iedereen zomaar blindelings de juiste inzending eruit kunnen pikken. Je vergeet er eentje die ook al lang meedoet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 29 september 2022 Share Geplaatst 29 september 2022 Ik weet niet of ik morgenavond ga redden. Is het goed als ik mijn punten ergens in het komende weekend opstuur? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 29 september 2022 Share Geplaatst 29 september 2022 4 uur geleden zei bas2204: Je vergeet er eentje die ook al lang meedoet Ik keek alleen even naar de mentions die aron had gestuurd en daar zag ik jou niet bij staan. Vandaar... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 29 september 2022 Auteur Share Geplaatst 29 september 2022 De organisatie heeft van het merendeel van de deelnemers hun stemmen ontvangen. Een aantal onder hen hebben nog geen punten uitgedeeld. Voor de mensen die daarbij nog een extra motivatie nodig hebben: deelnemer @Bogatyr heeft besloten om aan de winnaar een Steam Gift Card ter waarde van 20 euro uit te reiken, waarvoor ik hem alvast wil bedanken. En als hijzelf wint, dan trakteert hij uiteraard zichzelf. Dus vergeet niet voor 30-09-2022, morgen, 23:59, te stemmen! De organisator wil best enkele deelnemers van een aantal extra uur voorzien, aangezien ondergetekende niet verwacht voor zaterdagmiddag de eerste stempost op de site te zetten. @Srangaman @007mark @Chiemel @Kyrill @Grote Ree @Chimpa @Laki @Fantasy @Bogatyr @timpy00 @Djurovski @Platina32 @ivago @Urbeto @Socrates @Satyr @Titan @Keko @Tim' @bas2204 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 29 september 2022 Share Geplaatst 29 september 2022 Ik ga vanavond alles voor het eerst luisteren. Maar mocht het me niet lukken om de knopen door te hakken, dan doe ik dat zaterdagmiddag @aron24. O ja, en toffe actie @Bogatyr! Leuk om voor het eerst in de zeer rijke historie van MU Worldvision een prijs verbonden te hebben aan de winnaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 september 2022 Share Geplaatst 29 september 2022 Ho fuck, dat is morgen al. Gaat dan een latertje worden vanavond verwacht ik, als ik na trainen nog moet beginnen. Wel spotify lijst al een keer geluisterd vorige week, dus sommige kan ik er uit filteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 september 2022 Share Geplaatst 29 september 2022 Wauw @Bogatyr, wat tof om een prijs te bieden voor de winnaar. Nu gun ik je eigenlijk vooral zelf de overwinning Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 september 2022 Share Geplaatst 29 september 2022 23 minuten geleden zei 007mark: Ho fuck, dat is morgen al. Gaat dan een latertje worden vanavond verwacht ik, als ik na trainen nog moet beginnen. Wel spotify lijst al een keer geluisterd vorige week, dus sommige kan ik er uit filteren Al meer dan een week dus de tijd gehad. Tjonge Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 september 2022 Share Geplaatst 29 september 2022 (bewerkt) Als ik hem zelf win (denk echt niet dat dat zal gebeuren), dan houden we hem voor de editie daarna. Het kan een leuke extra korting zijn op FM23 29 september 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 september 2022 Share Geplaatst 29 september 2022 Als ik dat van tevoren had geweten... #ikspeelnietmeeomdewinst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 29 september 2022 Share Geplaatst 29 september 2022 Al met al een prima editie. Weinig échte hoogvliegers, maar ik kan mij weinig edities herinneren waarin ik zo weinig onvoldoendes heb uitgedeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 september 2022 Share Geplaatst 29 september 2022 Ik heb echt te doen met jullie dat je geen muziek kan opzetten op werk ik kan dat al voor de 3e baan op rij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 30 september 2022 Share Geplaatst 30 september 2022 Ik ga vanavond mijn lijstje definitief maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten