Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #39

aron24

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Urbeto:

Ironisch om te horen uit de mond van iemand die nog niet erg lang geleden niet ironisch Barry Badpak & Slechte Grappen XL - Kratje Bier instuurde bij Kraak 't of Smaak 't en het beschreef als een 'heerlijk nummer'

Dat versterkt mijn uitspraak. Slechts een klein selectief groepje kan mijn smaak waarderen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb de stemlijst net even ingevuld. Twee erg lekkere nummers streden om de twaalfpunter, terwijl de subtop daarachter echt prima was. Ook waren er een paar nummers waar je je gehoor liever niet te vaak mee wilt pijnigen, maar dat is volgens mij iedere editie wel het geval. 

Ik ben erg benieuwd hoe de punten gaan vallen ditmaal:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo makkelijk is dat niet hoor om andermans nummers te herkennen @Kyrill. Van deze groep doen alleen Chimpa, Laki, Socrates, Platina32, ivago, Chiemel en ondergetekende vrijwel onafgebroken mee vanaf het begin. De rest is allemaal later aangesloten of heeft lange tijd niet meegedaan. Ik zou dus echt niet van iedereen zomaar blindelings de juiste inzending eruit kunnen pikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Grote Ree:

Zo makkelijk is dat niet hoor om andermans nummers te herkennen @Kyrill. Van deze groep doen alleen Chimpa, Laki, Socrates, Platina32, ivago, Chiemel en ondergetekende vrijwel onafgebroken mee vanaf het begin. De rest is allemaal later aangesloten of heeft lange tijd niet meegedaan. Ik zou dus echt niet van iedereen zomaar blindelings de juiste inzending eruit kunnen pikken.

Je vergeet er eentje die ook al lang meedoet :classic_wink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png

De organisatie heeft van het merendeel van de deelnemers hun stemmen ontvangen. Een aantal onder hen hebben nog geen punten uitgedeeld. Voor de mensen die daarbij nog een extra motivatie nodig hebben: deelnemer @Bogatyr heeft besloten om aan de winnaar een Steam Gift Card ter waarde van 20 euro uit te reiken, waarvoor ik hem alvast wil bedanken. En als hijzelf wint, dan trakteert hij uiteraard zichzelf. Dus vergeet niet voor 30-09-2022, morgen, 23:59, te stemmen! De organisator wil best enkele deelnemers van een aantal extra uur voorzien, aangezien ondergetekende niet verwacht voor zaterdagmiddag de eerste stempost op de site te zetten. 

@Srangaman @007mark @Chiemel @Kyrill @Grote Ree @Chimpa @Laki @Fantasy @Bogatyr @timpy00 @Djurovski @Platina32 @ivago @Urbeto @Socrates @Satyr @Titan @Keko @Tim' @bas2204

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei 007mark:

Ho fuck, dat is morgen al. Gaat dan een latertje worden vanavond verwacht ik, als ik na trainen nog moet beginnen.

Wel spotify lijst al een keer geluisterd vorige week, dus sommige kan ik er  uit filteren ;)

Al meer dan een week dus de tijd gehad. Tjonge

Link naar opmerking
Deel via andere websites