Grote Ree Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 Djurovski 12 en Satyr 10 punten van mijn kant. Alsof het vriest in de zomer. Overigens wel een dikke s/o naar de Franse inzending. Het komt zelden voor dat muziek zo op mijn lachspieren werkt. Die combinatie van die gortdroge accordeon en die zieke blastbeat is even wonderlijk als ongepast. Maar het zorgde wel voor een slappe lach bij ondergetekende. Zal wel muzikantenhumor zijn, gezien de beoordelingen van de rest van het veld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 Hele bizarre top 2 bij deze stemlijst, al moet ik er gezien mijn eigen 8 punten wellicht een bizarre top 3 van maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 1 minuut geleden zei Urbeto: Hele bizarre top 2 bij deze stemlijst, al moet ik er gezien mijn eigen 8 punten wellicht een bizarre top 3 van maken Gezien je notering wellicht wel ja. Maar jouw inzending is in mijn ogen wel iets gangbaarder dan mijn top 2. Vond de Nederlandse inzending bijzonder intrigerend. Het intro vond ik echt bedroevend slecht en inspiratieloos (zeker met die suffe piano erbij) maar toen ik verder luisterde bleef ik eigenlijk tot het einde geboeid en dat keer op keer. De song vliegt alle kanten op qua akkoordenschema's en er zit zelfs een Arabisch sausje over. Het refrein vond ik ijzersterk, zeker qua zanglijn. Unieke inzending en dus douze onbegrepen points van mijn kant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 Zo deze zag ik ff niet aankomen wel erg lekker hoor. Ah dat verklaart ook al die 0 punten voor mij. Die luisteren alleen de intro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 Hah, mooi hoor, 10 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 1 minuut geleden zei Fantasy: Dit x100 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 Wow, ik had hier wel punten verwacht... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 2 minuten geleden zei Platina32: Wow, ik had hier wel punten verwacht... Mja, ik vind Donny een absolute eindbaas maar ik geef meestal geen punten aan artiesten die bekend zijn of die ik al ken. Vandaar... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 3 puntjes zijn er gelukkig weer een paar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 Het blijft onverminderd spannend bovenin. Nog een paar lijstjes te gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 3 minuten geleden zei Tim': Het blijft onverminderd spannend bovenin. Nog een paar lijstjes te gaan Aldus Tim op locatie, terug naar de studio. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 Met 1 punt erbij schiet het niet op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 23 oktober 2022 Share Geplaatst 23 oktober 2022 Buitenproportioneel Hertekalf laat me weer eens in de steek. Zal straks weer afkomen met een lulverhaal dat ik net buiten zijn top 10 viel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 oktober 2022 Share Geplaatst 23 oktober 2022 16 uur geleden zei 007mark: Met 1 punt erbij schiet het niet op. Je krijgt tenminste een punt ik heb al 6 ronde's of meer helemaal niks gekregen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 23 oktober 2022 Auteur Share Geplaatst 23 oktober 2022 James-Bond-mark zou wel meer verwacht hebben dan zijn achtste plaats tot nu toe. Die achtste plaats is voor Nieuw-Zeeland geen cent waard natuurlijk. Misschien haat Mark zijn keuze uit het verleden om dit nummer in te sturen, echter kan er natuurlijk nog veel veranderen met de andere stemlijstjes. Eerst maar eens luisteren naar het nummer en de kritiek van professioneel klager Rhys Pluto. De mening van Rhys Pluto: Tja, ik zal het kort houden voor vandaag. Ik vond er geen bal aan, zelfs een wedstrijd St. Mirren tegen Kilmarrock is nog leuker. Dat zegt wel genoeg over mijn mening, denk ik zo. De punten van 007mark (15/20) @Srangaman (Kenia) @007mark (Nieuw-Zeeland) @Chiemel (België) @Kyrill (Oostenrijk) @Grote Ree(Schotland) @Chimpa (Zweden) @Laki (Egypte) @Fantasy (Brazilië) @Bogatyr (Roemenië) @Djurovski (Nederland) @Platina32 (Australië) @ivago (Denemarken) @Urbeto (VS) @Socrates (Italië) @Satyr (Frankrijk) @Titan (Nigeria) @Keko (Canada) @Tim' (Engeland) @bas2204 (IJsland) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 oktober 2022 Share Geplaatst 23 oktober 2022 Punten van Mark is net als het winnen van de staatsloterij schier onmogelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 23 oktober 2022 Share Geplaatst 23 oktober 2022 Autralië dat 0 punten krijgt van Nieuw-Zeeland??? Little bro, wtf? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 oktober 2022 Share Geplaatst 23 oktober 2022 Hmm, geen punten. Die smaak van Mark blijft willekeurig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 23 oktober 2022 Share Geplaatst 23 oktober 2022 12 punten geven aan Nieuw-Zeeland en er NUL voor terug krijgen, daar heb ik maar één antwoord op: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 23 oktober 2022 Share Geplaatst 23 oktober 2022 Zéér welkome 10 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 oktober 2022 Share Geplaatst 23 oktober 2022 Puntje erbij, maar het linkerrijtje wordt helaas een lastig verhaal. Toch wel teleurstellend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 24 oktober 2022 Auteur Share Geplaatst 24 oktober 2022 We naderen langzamerhand de ontknoping van deze editie. De nieuwe deelnemer Egypte heeft tot nu toe niet een positie in handen waarvan het blij wordt, maar goed, er kan natuurlijk nog veel veranderen in het middenveld wat sterk aan elkaar gewaagd is. Ik denk dat we eerst maar moeten kijken wat inzender Laki zelf van de andere nummers in deze editie vindt. De mening van Rhys Pluto: Dit lied uit Egypte is natuurlijk wat anders dan dan de Westerse bagger die ons is voorgeschoten deze editie, maar ook dit lied is van weinig, zeg maar gerust geen, klasse te noemen. De punten van Laki (16/20) @Srangaman (Kenia) @007mark (Nieuw-Zeeland) @Chiemel (België) @Kyrill (Oostenrijk) @Grote Ree(Schotland) @Chimpa (Zweden) @Laki (Egypte) @Fantasy (Brazilië) @Bogatyr (Roemenië) @Djurovski (Nederland) @Platina32 (Australië) @ivago (Denemarken) @Urbeto (VS) @Socrates (Italië) @Satyr (Frankrijk) @Titan (Nigeria) @Keko (Canada) @Tim' (Engeland) @bas2204 (IJsland) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 Dit was een hele gunstige ronde voor mij, meer gepakt dan de concurrentie bovenin. De 12 punten aan Egypte zijn niet voor niets geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 Deze keer we wat van Laki verwacht, en ook een mooie 10 punten gekregen. Dank hiervoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten