Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MU Worldvision Song Contest #39

aron24

Aanbevolen berichten

Djurovski 12 en Satyr 10 punten van mijn kant. Alsof het vriest in de zomer.

Overigens wel een dikke s/o naar de Franse inzending. Het komt zelden voor dat muziek zo op mijn lachspieren werkt. Die combinatie van die gortdroge accordeon en die zieke blastbeat is even wonderlijk als ongepast. Maar het zorgde wel voor een slappe lach bij ondergetekende. Zal wel muzikantenhumor zijn, gezien de beoordelingen van de rest van het veld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Urbeto:

Hele bizarre top 2 bij deze stemlijst, al moet ik er gezien mijn eigen 8 punten wellicht een bizarre top 3 van maken:D

Gezien je notering wellicht wel ja. Maar jouw inzending is in mijn ogen wel iets gangbaarder dan mijn top 2. 

Vond de Nederlandse inzending bijzonder intrigerend. Het intro vond ik echt bedroevend slecht en inspiratieloos (zeker met die suffe piano erbij) maar toen ik verder luisterde bleef ik eigenlijk tot het einde geboeid en dat keer op keer. De song vliegt alle kanten op qua akkoordenschema's en er zit zelfs een Arabisch sausje over. Het refrein vond ik ijzersterk, zeker qua zanglijn. Unieke inzending en dus douze onbegrepen points van mijn kant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png

James-Bond-mark zou wel meer verwacht hebben dan zijn achtste plaats tot nu toe. Die achtste plaats is voor Nieuw-Zeeland geen cent waard natuurlijk. Misschien haat Mark zijn keuze uit het verleden om dit nummer in te sturen, echter kan er natuurlijk nog veel veranderen met de andere stemlijstjes. Eerst maar eens luisteren naar het nummer en de kritiek van professioneel klager Rhys Pluto. 

De mening van Rhys Pluto: Tja, ik zal het kort houden voor vandaag. Ik vond er geen bal aan, zelfs een wedstrijd St. Mirren tegen Kilmarrock is nog leuker. Dat zegt wel genoeg over mijn mening, denk ik zo.

De punten van 007mark (15/20)

@Srangaman (Kenia) @007mark (Nieuw-Zeeland) @Chiemel (België) @Kyrill (Oostenrijk) @Grote Ree(Schotland) @Chimpa (Zweden) @Laki (Egypte) @Fantasy (Brazilië) @Bogatyr (Roemenië) @Djurovski (Nederland) @Platina32 (Australië) @ivago (Denemarken) @Urbeto (VS) @Socrates (Italië) @Satyr (Frankrijk) @Titan (Nigeria) @Keko (Canada) @Tim' (Engeland) @bas2204 (IJsland)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png

We naderen langzamerhand de ontknoping van deze editie. De nieuwe deelnemer Egypte heeft tot nu toe niet een positie in handen waarvan het blij wordt, maar goed, er kan natuurlijk nog veel veranderen in het middenveld wat sterk aan elkaar gewaagd is. Ik denk dat we eerst maar moeten kijken wat inzender Laki zelf van de andere nummers in deze editie vindt. 

De mening van Rhys Pluto: Dit lied uit Egypte is natuurlijk wat anders dan dan de Westerse bagger die ons is voorgeschoten deze editie, maar ook dit lied is van weinig, zeg maar gerust geen, klasse te noemen. 

De punten van Laki (16/20)

@Srangaman (Kenia) @007mark (Nieuw-Zeeland) @Chiemel (België) @Kyrill (Oostenrijk) @Grote Ree(Schotland) @Chimpa (Zweden) @Laki (Egypte) @Fantasy (Brazilië) @Bogatyr (Roemenië) @Djurovski (Nederland) @Platina32 (Australië) @ivago (Denemarken) @Urbeto (VS) @Socrates (Italië) @Satyr (Frankrijk) @Titan (Nigeria) @Keko (Canada) @Tim' (Engeland) @bas2204 (IJsland)

Link naar opmerking
Deel via andere websites