Kyrill Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 (bewerkt) Holy shiiiiiit Dit meen je niet? Wauw @Satyr 12!! 12 , ik zat hardop holy shiit wauw, dit meen je niet. Dit ga ik meteen tegen @KayDeManaager zeggen op steam! Ik word er bijna emotioneel van, is wel laatste persoon van wie ik dit had verwacht, onwijs bedankt!! 2 oktober 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 Ja, dat krijg je met anonieme inzendingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 50 minuten geleden zei Satyr: Ben ik de enige die met spanning kijkt naar de zelf gegeven punten, omdat je het zelf niet meer weet? Neen dat ben je niet Bedankt voor de mooie 8!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 *maakt foto van de stand* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 (bewerkt) Woehoe! Acht punten, merci beaucoup, France!! 2 oktober 2022 bewerkt door Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 Twee puntjes waar ik er geen had verwacht. Het is gelukkig een marathon, geen sprint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 7 uur geleden zei Satyr: Ben ik de enige die met spanning kijkt naar de zelf gegeven punten, omdat je het zelf niet meer weet? Kijk altijd even terug in de PM wie ik nu punten heb gegeven. Wel grappig dat er meerdere mij bij Frankrijk hebben geplaatst terwijl jij het duidelijk had over een instrumentaal nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 Leuk dat we gestart zijn en bedankt voor de vier punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 Een mooi beginweekend met een koppositie na twee stemmers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 Twee maal 3 puntjes is niet slecht. Moet trouwens wel complimenten maken aan @Platina32 voor het inzenden van de legende Donny Benét. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 1 uur geleden zei bas2204: Twee maal 3 puntjes is niet slecht. Moet trouwens wel complimenten maken aan @Platina32 voor het inzenden van de legende Donny Benét. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 3 oktober 2022 Auteur Share Geplaatst 3 oktober 2022 Nederland wist in de historie van het MU Songfestival slechts één keer te winnen. De vraag is of dit monster van een nummer het goed zal doen, aangezien het nummer zich richt op een bepaald soort luisteraar. Aan de passie van de inzender, Djurovksi, zal het in elk geval niet liggen. Hij stuurde dit nummer namelijk vol overgave in voor Nederland. Het nummer werd door Satyr hoog beoordeeld, maar de organisator vond het helemaal niets (en dat is nog zachtzinnig uitgedrukt). Dan zullen we nu maar eens kijken wat Djurovski zelf van de concurrentie vond. De mening van Rhys Pluto: Ik dacht dat we het dieptepunt al bereikt hadden met die eerste twee nummers, maar het kan schijnbaar nog erger. De artiesten zelf hadden ook al door dat ze een monster gecreëerd hadden, getuige de naam van het nummer. Voor de rest wil ik aan dit nummer geen woorden meer vuilmaken. Elk woord zou er één te veel zijn. De punten van Djurovski (3/20) @Srangaman (Kenia) @007mark (Nieuw-Zeeland) @Chiemel (België) @Kyrill (Oostenrijk) @Grote Ree(Schotland) @Chimpa (Zweden) @Laki (Egypte) @Fantasy (Brazilië) @Bogatyr (Roemenië) @Djurovski (Nederland) @Platina32 (Australië) @ivago (Denemarken) @Urbeto (VS) @Socrates (Italië) @Satyr (Frankrijk) @Titan (Nigeria) @Keko (Canada) @Tim' (Engeland) @bas2204 (IJsland) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 Douze points! Lekker man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 Joepie vijf punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 Dit gaat alleraardigst tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 Ah, punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 Yess, 4 punten gesprokkeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 4 uur geleden zei Fantasy: Douze points! Lekker man Lekker nummertje ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 In een editie zowel punten van Satyr als Djurovski, wat een godswonder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 Hier geldt hetzelfde; 8 punten van deelnemers waar ik er 0 had verwacht.. ik klaag niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 2 uur geleden zei 007mark: In een editie zowel punten van Satyr als Djurovski, wat een godswonder. Je bent nog altijd niet compleet verloren. Er gloort nog hoop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 De afgelopen twee rondes het exacte aantal punten mogen ontvangen dat ik vooraf had verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 5 oktober 2022 Auteur Share Geplaatst 5 oktober 2022 Van Nederland trekken we door naar Denemarken. De vertegenwoordiger van Denemarken heeft zijn hotel geboekt via Trivago. Denemarken kwam met een nummer die je even stil deed staan in de tijd, maar lang bleef ik er zelf persoonlijk niet voor zitten. De tijd zal leren hoe de andere juryleden naar dit nummer kijken. Laten we maar verder gaan naar de stemmen van Ivago zelf! De mening van Rhys Pluto: Dit nummer is echt niet zo dramatisch als de twee nummers van hiervoor, maar het brengt wel heel erg weinig. Je hoopt op meer, maar het komt niet. Het voelt een beetje als een sleur, waarin je zes minuten lang blijft hangen. Deze zes minuten waren voor mij pure tijdverspilling. Dit nummer zou ik zelf dus ook nooit meer opzetten, maar goed, ik ben geen jurylid natuurlijk. De stem van Ivago (4/20) @Srangaman (Kenia) @007mark (Nieuw-Zeeland) @Chiemel (België) @Kyrill (Oostenrijk) @Grote Ree(Schotland) @Chimpa (Zweden) @Laki (Egypte) @Fantasy (Brazilië) @Bogatyr (Roemenië) @Djurovski (Nederland) @Platina32 (Australië) @ivago (Denemarken) @Urbeto (VS) @Socrates (Italië) @Satyr (Frankrijk) @Titan (Nigeria) @Keko (Canada) @Tim' (Engeland) @bas2204 (IJsland) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 oktober 2022 Share Geplaatst 5 oktober 2022 Zo dan, ineens 12. Mooi naar boven geschoten meteen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 oktober 2022 Share Geplaatst 5 oktober 2022 Kansloos nul punten weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten