MarF_RJC Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september 7 uur geleden zei Djurovski: Staat Sibum een beetje onder druk na afgelopen seizoen? Mwah dat weet ik niet. Maar het valt me persoonlijk ook wel op... Ik wil echt niet de calimero uithangen, maar het zijn echt robots geworden pff.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Die Higler compenseert heerlijk zeg. 1e overtreding Buttner was rood waard. Krijgt geel. 2e overtreding raakt hij de man niet, meteen weer geel De man zag vorige week al 2 rode kaarten niet zelf, nu weer niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september Op 29-9-2024 om 15:59 zei Vitesse88: Die Higler compenseert heerlijk zeg. 1e overtreding Buttner was rood waard. Krijgt geel. 2e overtreding raakt hij de man niet, meteen weer geel De man zag vorige week al 2 rode kaarten niet zelf, nu weer niet. HIgler is een clown... al jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober Op 30-9-2024 om 17:21 zei MarF_RJC: HIgler is een clown... al jaren. Daar hebben we er meer van. Nachtegaal, Manschot, Kooij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober 20 uur geleden zei ElMarcos: Daar hebben we er meer van. Nachtegaal, Manschot, Kooij. In dit rijtje vind ik Manschot nog wel meevallen. Ben gewoon gewend aan de DIck Jol, Roelof Luinge, Rene Temmink etc. Alleen Nijhuis kan daar aan tippen, wat een geweldige scheids is dat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 november Auteur Share Geplaatst 10 november Bizarre VAR ingreep bij Go Ahead vanmiddag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november 3 minuten geleden zei MetalMichael: Bizarre VAR ingreep bij Go Ahead vanmiddag. Ja dat is echt het meest debiele wat we gaan meemaken. Totaal geen invloed op het spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Wie was de var daar? Bizarre call. Ook dat Guzu er in mee gaat.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Ik als Heerenveen fan kan niets anders dan WTF zeggen. Dit sloeg nergens op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Op 10-11-2024 om 17:10 zei Vitesse88: Wie was de var daar? Bizarre call. Ook dat Guzu er in mee gaat.. Laurens Gerrets, Die laat in de KKD nog een wedstrijd ontsporen terwijl er niks aan de hand is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Dit was ook echt weer een prachtige afgelopen weekend, oke wel op het laagste niveau maar zoiets weet zelfs een kind van vijf. https://www.hln.be/belgisch-voetbal/kijk-te-veel-met-club-villa-in-het-hoofd-scheidsrechter-in-vierde-provinciale-blundert-zwaar-door-bal-op-de-stip-te-leggen~a574640b/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Wel belachelijk dat Olen die bal niet gewoon naast tikte trouwens. Maar deze scheids zat duidelijk niet op te letten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 15 november Share Geplaatst 15 november https://www.destentor.nl/binnenland/knvb-geeft-fout-toe-bij-afgekeurde-goal-go-ahead-eagles-var-had-niet-op-de-lijn-moeten-komen~ab968b3d/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 november Share Geplaatst 19 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november Ik denk dat de grens denk dat die van richting veranderde bal van een teamgenoot komt, anders is dit onbegrijpelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november 12 uur geleden zei 007mark: Lachen dit soort dingen. Ik ga wel stuk soms om de grensrechters die ik tegen kom hoor. Zowel bij het 1e als bij het 2e. Dan denk ik: Ga lekker wat anders doen met je vrije uren joh debiel. Jordi zelf was trouwens ook best een aardige voetballer. Zat een lichting boven mij bij Emmen in de jeugd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november 11 uur geleden zei Elsjorro1990: Lachen dit soort dingen. Ik ga wel stuk soms om de grensrechters die ik tegen kom hoor. Zowel bij het 1e als bij het 2e. Dan denk ik: Ga lekker wat anders doen met je vrije uren joh debiel. Jordi zelf was trouwens ook best een aardige voetballer. Zat een lichting boven mij bij Emmen in de jeugd. Ex HODO dan kun je wel ballen idd. Zijn Pa was trouwens directeur op mijn lagere school. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 22 november Share Geplaatst 22 november HODO gaat op het moment ook super heerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november Op 22-11-2024 om 09:46 zei Keeza: HODO gaat op het moment ook super heerlijk Troosteloos onderaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 november Auteur Share Geplaatst 30 november (bewerkt) Dat jonge ventje bij Feyenoord - Fortuna is de weg flink kwijt. Hoe is dit geen gele kaart voor Paixao? Schopt er eentje zo ongeveer de wedstrijd uit. 30 november bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst Zaterdag at 14:39 Share Geplaatst Zaterdag at 14:39 Absoluut geen fan van MVV, Maar nu weet ik weer waarom Gerrets gewoon een drama sr is.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst Zaterdag at 20:40 Share Geplaatst Zaterdag at 20:40 Nou pingel Vitesse leek mij vrij terecht. Vind de handbal discutabel, 50/50. Maar heeft Vitesse ook meermaals slecht gefloten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten