La Pulga Gepost February 12, 2024 Share Gepost February 12, 2024 22 minuten geleden zei 007mark: Helaas is het op de wat lagere niveaus ook niet altijd best gesteld met de arbitrage....Wat denken jullie, rood? Â Â Â Dit is exact de reden waarom ik volgend jaar wil stoppen met voetbal. Dit seizoen serieus 2 gasten uit mijn team een kruisbandblessure opgelopen maar moeten wel gewoon werken. Dan is het voor mij echt niet waard en kom ik liever gewoon op een MU meeting een balletje trappen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost February 12, 2024 Share Gepost February 12, 2024 (edited) 43 minuten geleden zei 007mark: Helaas is het op de wat lagere niveaus ook niet altijd best gesteld met de arbitrage....Wat denken jullie, rood?   Tja. Allereerst natuurlijk het feit dat het gevolg niet per se een reden hoeft te zijn om rood te geven. Iemand kan dat letsel ook oplopen bij het neerkomen na een tackle oid. Dan de overtreding zelf. Ik zie het maar vanuit één hoek, maar het lijkt alsof Vermaning hier de bal wil afblokken. Dat hij daarbij te hard en te lomp inkomt is duidelijk, maar dat dit definitief 'donkerrood' en 'misdadig' is kan ik op basis van deze beelden niet zeggen en de scheids op het moment zelf al sowieso niet, lijkt me. Op basis van het geluid kan ik me voorstellen dat de scheids denkt dat de bal hier wordt geblokt.  Ik denk dat als deze jongen uiteindelijk niets overhoudt aan de tackle, dat er dan mensen kunnen leven met geel, wat Vermaning uiteindelijk kreeg.   En off-topic; de host van dit programma voelt niet heel goed aan dat dit niet het moment is om stomme woordgrapjes te gaan maken hè?  Edited February 12, 2024 by PJHoutman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 12, 2024 Share Gepost February 12, 2024 Heerlijke tackle op de bal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost February 13, 2024 Share Gepost February 13, 2024 7 uur geleden zei PJHoutman: Tja. Allereerst natuurlijk het feit dat het gevolg niet per se een reden hoeft te zijn om rood te geven. Iemand kan dat letsel ook oplopen bij het neerkomen na een tackle oid. Dan de overtreding zelf. Ik zie het maar vanuit één hoek, maar het lijkt alsof Vermaning hier de bal wil afblokken. Dat hij daarbij te hard en te lomp inkomt is duidelijk, maar dat dit definitief 'donkerrood' en 'misdadig' is kan ik op basis van deze beelden niet zeggen en de scheids op het moment zelf al sowieso niet, lijkt me. Op basis van het geluid kan ik me voorstellen dat de scheids denkt dat de bal hier wordt geblokt.  Ik denk dat als deze jongen uiteindelijk niets overhoudt aan de tackle, dat er dan mensen kunnen leven met geel, wat Vermaning uiteindelijk kreeg.   En off-topic; de host van dit programma voelt niet heel goed aan dat dit niet het moment is om stomme woordgrapjes te gaan maken hè?  Hij laat wel de kans liggen om ook iets met Hadde Pleisier te doen, faalhaas. Sowieso een eng mannetje. Iemand een misdadiger noemen op een voetbalveld na een voetbalactie slaat nergens op. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost February 13, 2024 Share Gepost February 13, 2024 Ben zelf ook beetje bevooroordeeld. In de tijd dat ik nog data scouting deed op de tribunes van de KKD en 2e Divisie, iets te vaak gekeken naar de oprredens van deze beste man. En het verbaasde mij totaal niet dat hij nu was lager moet fluiten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost February 13, 2024 Share Gepost February 13, 2024 8 uur geleden zei PJHoutman: Tja. Allereerst natuurlijk het feit dat het gevolg niet per se een reden hoeft te zijn om rood te geven. Iemand kan dat letsel ook oplopen bij het neerkomen na een tackle oid. Dan de overtreding zelf. Ik zie het maar vanuit één hoek, maar het lijkt alsof Vermaning hier de bal wil afblokken. Dat hij daarbij te hard en te lomp inkomt is duidelijk, maar dat dit definitief 'donkerrood' en 'misdadig' is kan ik op basis van deze beelden niet zeggen en de scheids op het moment zelf al sowieso niet, lijkt me. Op basis van het geluid kan ik me voorstellen dat de scheids denkt dat de bal hier wordt geblokt.  Ik denk dat als deze jongen uiteindelijk niets overhoudt aan de tackle, dat er dan mensen kunnen leven met geel, wat Vermaning uiteindelijk kreeg.   En off-topic; de host van dit programma voelt niet heel goed aan dat dit niet het moment is om stomme woordgrapjes te gaan maken hè?   Hij heeft geen geel gehad en Tijmen van Wissing is vaak van de overdrijving op tv en vindt al snel iets donkerrood. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost February 13, 2024 Share Gepost February 13, 2024 Donkergeel, niets meer niets minder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost February 13, 2024 Share Gepost February 13, 2024 8 uur geleden zei Kelvin: Â Hij heeft geen geel gehad en Tijmen van Wissing is vaak van de overdrijving op tv en vindt al snel iets donkerrood. Ik las in de Stentor van wel. Net op voetbal.nl gecheckt en idd geen geel gehad. Maarja, als je weet wie er bij de Stentor werken... Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost February 13, 2024 Share Gepost February 13, 2024 Ik vind het een violetblauwe kaart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost February 27, 2024 Share Gepost February 27, 2024 Je leert nog eens wat op je 27e. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost February 28, 2024 Share Gepost February 28, 2024 Basiskennis, Markie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost March 2, 2024 Share Gepost March 2, 2024 Blauwe kaart idee, krijgt voorlopig permanente rode kaart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rrrood Gepost March 3, 2024 Share Gepost March 3, 2024 Als kind op de voetbal hadden wij altijd spelregelavonden, maar die indirecte vrij trap, eigen goal, corner is zelfs daar nooit besproken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost March 23, 2024 Share Gepost March 23, 2024 https://dehaagsevoetbalhistorie.nl/de-15-vragen-aan-jos-straver/ Â Kwam deze op X tegen, schitterend interview met amateurscheidsrechter Straver. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost March 23, 2024 Share Gepost March 23, 2024 Geniaal dit  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost March 23, 2024 Share Gepost March 23, 2024 Citaat 14 A. Kun je een elftal samenstellen met Haagse amateurvoetballers waar je het als scheidsrechter moeilijk mee had? Nee 14 B, En een elftal samenstellen met de beste Haagse amateurvoetballers die je ooit gefloten hebt? Nee 15. Wil je nog ergens op terugkomen wat betreft je Haagse voetbal- en scheidsrechters-verleden? Nee   Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost September 15, 2024 Share Gepost September 15, 2024 Ik snap niet dat met alle technologie de scheidsrechter nog steeds alles zelf in ze boekje moet schrijven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost September 15, 2024 Share Gepost September 15, 2024 9 minuten geleden zei La Pulga: Ik snap niet dat met alle technologie de scheidsrechter nog steeds alles zelf in ze boekje moet schrijven. Beetje gek als hij zijn iphone uit zijn zak haalt en het notitieblokje opent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost September 15, 2024 Share Gepost September 15, 2024 Gewoon QR codes ipv rugnummers doen dan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost September 15, 2024 Share Gepost September 15, 2024 15 minuten geleden zei Beppu: Beetje gek als hij zijn iphone uit zijn zak haalt en het notitieblokje opent Of gewoon aan de 4e man overlaten want daar communiceer je al mee met high tech koptelefoons Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost September 15, 2024 Share Gepost September 15, 2024 4 minuten geleden zei La Pulga: Of gewoon aan de 4e man overlaten want daar communiceer je al mee met high tech koptelefoons Je hebt het over de vierde man hé. Niet de tweede of de derde man, maar de vierde man. Die moet wel heel weinig kunnen. Nooit vertrouwen, die vierde man. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost September 15, 2024 Share Gepost September 15, 2024 2 minuten geleden zei Beppu: Je hebt het over de vierde man hé. Niet de tweede of de derde man, maar de vierde man. Die moet wel heel weinig kunnen. Nooit vertrouwen, die vierde man. geef die jongen een pen en papier en schrijft gewoon op wat de scheidsrechter eigenlijk zou opschrijven. Desnoods doe je een notulist.  Tempo gaat uit het prachtige spelletje zo, zie maar bij Tottie Arsenal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarF_RJC Gepost September 20, 2024 Share Gepost September 20, 2024 Arbitrage in Nederland is waardeloos. 4de man die niks hebben kan en meteen dreigen met geel naar trainers pffff Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarF_RJC Gepost September 28, 2024 Share Gepost September 28, 2024 Blij dat ik uit de arbitrage ben... Arrogant en robots, zijn gewoon geen mensen meer. KNVB maakt het voetbal echt kapot..   Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost September 28, 2024 Share Gepost September 28, 2024 Staat Sibum een beetje onder druk na afgelopen seizoen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts