Bogatyr Geplaatst 14 april 2023 Auteur Share Geplaatst 14 april 2023 (bewerkt) 14 minuten geleden zei Zawisza: Mocht Feyenoord doorgaan, hoeven ze geen enorme zorgen te hebben voor Union/Leverkusen. Bar voetbal. Alhoewel ik denk dat Union ze qua voetbal beter ligt. Leverkusen is wel dodelijk in de omschakeling. Zegt elke ploeg nu al over Belgische ploegen. Villarreal over Anderlecht, AZ over Anderlecht, iedereen over Union, iedereen over Gent. Maar ze staan daar toch maar met drie in een Europese kwartfinale. En Anderlecht met één been in de halve finale. 14 april 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 11 minuten geleden zei Bogatyr: Zegt elke ploeg nu al over Belgische ploegen. Villarreal over Anderlecht, AZ over Anderlecht, iedereen over Union, iedereen over Gent. Maar ze staan daar toch maar met drie in een Europese kwartfinale. En Anderlecht met één been in de halve finale. Ik heb Union zelf zien spelen, al twee keer. Heel knap dat ze zo ver zijn, maar ik zie niet in waarom Feyenoord daarin bang voor hoeft te zijn. Zolang je die Boniface maar uitschakelt. Waarom trouwens gelijk zo in de verdediging over Belgische clubs? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 april 2023 Auteur Share Geplaatst 14 april 2023 Zojuist zei Zawisza: Waarom trouwens gelijk zo in de verdediging over Belgische clubs? Omdat ik overal die onderschatting zie. Moet Union bang zijn voor Feyenoord? Als ze hun spel spelen zoals ze deze Europese campagne altijd al doen, zeker niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 Zojuist zei Bogatyr: Omdat ik overal die onderschatting zie. Moet Union bang zijn voor Feyenoord? Als ze hun spel spelen zoals ze deze Europese campagne altijd al doen, zeker niet. Het ene sluit het ander niet uit. Verder is er blijkbaar iets wat Belgen vleugels geven in Europa. Want in de competitie is het bar en barslecht af en toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 20 minuten geleden zei Zawisza: Het ene sluit het ander niet uit. Verder is er blijkbaar iets wat Belgen vleugels geven in Europa. Want in de competitie is het bar en barslecht af en toe In de Eredivisie is het elke week topvoetbal gelukkig. Zet je oranje bril eens af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 5 minuten geleden zei Aaron21: In de Eredivisie is het elke week topvoetbal gelukkig. Zet je oranje bril eens af. Ik kijk geen Eredivisie en ik heb verre van een oranjebril op. Ik weet alleen wel dat het spel van Feyenoord op dit moment beter is dan wat ik van Union heb gezien. Ik heb verder afgelopen jaar meer Belgische dan Nederlandse clubs aan het werk gezien, en dat is by far. Dus dit argument kan weer echt op de stapel "hebben we niks aan". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 Ik hoop het te gaan zien. Zou het wel mooi vinden. Zo'n Belgisch clubje (grapje Belgische vrienden) tegen Feyenoord. Het zegt wel iets dat de reserve back van Feyenoord nu bij Union basis peelt, maar ik laat me verrassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 2 minuten geleden zei Arezo: Ik hoop het te gaan zien. Zou het wel mooi vinden. Zo'n Belgisch clubje (grapje Belgische vrienden) tegen Feyenoord. Het zegt wel iets dat de reserve back van Feyenoord nu bij Union basis peelt, maar ik laat me verrassen. Zet je oranjebril nou eens af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 april 2023 Auteur Share Geplaatst 14 april 2023 Roma uit. Mourinho zal wel een leuk plannetje bedacht hebben. Waarschijnlijk zal het gewoon Roma tegen Leverkusen worden. Dat is ook een aantrekkelijke pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 Union zit als ploeg echt heel goed in elkaar. Zie Feyenoord het daar moeilijker mee hebben dan met Leverkusen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 5 minuten geleden zei Zawisza: Zet je oranjebril nou eens af. In principe zie ik België nog steeds als een provincie van Nederland en erken ik de onafhankelijkheid van 1830 niet, dus ze mogen blij zijn dat ze Überhaupt Europees mogen voetballen van ons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 april 2023 Auteur Share Geplaatst 14 april 2023 Gelukkig was Willem 1 een pannenkoek. Anders had ik nu ook een dikke nek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 Hadden jullie dan bij Frankrijk gehoord dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 1 uur geleden zei Bogatyr: Gelukkig was Willem 1 een pannenkoek. Anders had ik nu ook een dikke nek. Jij bent Antwerpenaar toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 april 2023 Auteur Share Geplaatst 14 april 2023 10 minuten geleden zei FlyD: Jij bent Antwerpenaar toch? Niet van de stad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 Gewoon knap hoe Maguire die bal in zijn eigen doel kopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 4 minuten geleden zei Thierryvane: Gewoon knap hoe Maguire die bal in zijn eigen doel kopt. Wat een onzin is dit. Maguire had echt pech dat de bal tegen zijn aan kwam, want die bal was waarschijnlijk over de zijlijn gegaan zo slecht kopte die spits van Sevilla die bal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 Oh rustig maar hoor Mr. United Fanboy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Maguire, manmanman. 80 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Ik zie dat ten Hag meedoet aan het nieuwe seizoen van de Verraders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Hou van deze man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 8 uur geleden zei Chiemel: Maguire, manmanman. 80 miljoen. Je geeft Maguire wel de schuld, maar DeGea had die bal nooit en te nimmer moeten spelen naar hem. Die bal had gewoon 30 meter of verder weggeschopt moeten worden. Dat United eruit ligt komt gewoon door vier domme fouten van de spelers. Thuis had je het gewoon moeten afmaken al die kansen die je kreeg. Nu krijg je de deksel op de neus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 2 uur geleden zei delichris: Je geeft Maguire wel de schuld, maar DeGea had die bal nooit en te nimmer moeten spelen naar hem. Die bal had gewoon 30 meter of verder weggeschopt moeten worden. Dat United eruit ligt komt gewoon door vier domme fouten van de spelers. Thuis had je het gewoon moeten afmaken al die kansen die je kreeg. Nu krijg je de deksel op de neus. Maguire vraagt notabene zelf om de bal. Elke andere CV had doorgedraaid, Maguire kiest voor een onmogelijke pass. Tja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 Maguire had die bal niet moeten vragen en De gea had die niet moeten geven. Maar dat is toch wel het niveau keepersprestatie waar ik iemand direct op de transferlijst zwier in FM. Ik hoop dat ze bij man utd nog geen contractverlenging hebben aangeboden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 44 minuten geleden zei Thierryvane: Maguire vraagt notabene zelf om de bal. Elke andere CV had doorgedraaid, Maguire kiest voor een onmogelijke pass. Tja. Exact. Staat ook gewoon totaal verkeerd gepositioneerd. Lekker met je rug naar het speelveld. Dat kan wel, maar niet als je een vrachtwagen bent. Tuut tuut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten