Jump to content

UEFA Europa League

Bogatyr

Recommended Posts

2 minuten geleden zei Chiemel:

Scheidsrechter helpt ook niet echt. Zoveel bijzonders is er niet gebeurd, maar wel 13 gele kaarten.

Jij wil dit in de schoenen van de scheidsrechter schuiven? Twee ploegen die alleen maar zeiken, uitdagen en daarvoor zijn de gele kaarten ook grotendeels uitgedeeld. Ik vind eerder dat ie nog te weinig gele kaarten heeft gegeven/te laat.

Echt een belachelijke finale, vooral van de Roma kant. Imo goed optreden scheidsrechter, jammer dat die Oliver als een dooie alles langs de lijn accepteert. Wederom geen reclame voor het voetbal. Het gedrag langs de lijn, de bombarie op het veld. De 2e helft van de verlenging sloeg ook werkelijk nergens op. Oprecht irriteer ik me met de pot steeds meer aan het hedendaagse voetbal. 

8 minuten geleden zei Djurovski:

Mooi voor Ajax :classic_love:

Niet zo zuigen, nergens voor nodig. Eerste keer reageerde er ook al niemand op.

OT: Mooi dat Sevilla ‘m gewonnen heeft. Bijzonder lelijke finale, maar dat is ingecalculeerd met Roma als finalist.

• Like 1

7 minuten geleden zei ROEMM:

Niet zo zuigen, nergens voor nodig. Eerste keer reageerde er ook al niemand op.

OT: Mooi dat Sevilla ‘m gewonnen heeft. Bijzonder lelijke finale, maar dat is ingecalculeerd met Roma als finalist.

Met een kutseizoen voor Groningen en bijna degradatie voor Eupen is dit tenminste nog iets positiefs aan dit seizoen. Heb gewoon een afkeer aan die club. Anderen laten dat weten via de podcast ik via het forum. Op een Voetbal ( Football ) forum moet dat kunnen. Heb mn afkeer aan Heerenveen en Twente ook al vaker kenbaar gemaakt. Niet zo op je teentjes getrapt zijn

Zit je een Europese finale te kijken, hou je nog bezig met Ajax. Dan zit het wel diep hoor.

Is alweer een uur na de finale, tegen wie kan Ajax spelen? Hopelijk spelen ze wel alle wedstrijden in hun uit shirts.

O ja, hoe die Ocampos die penalty nam, dat is toch juist de arrogantie die je bij Ajax wilt zien?

Edited by La Pulga
  • Like 3

3 uur geleden zei Djurovski:

Met een kutseizoen voor Groningen en bijna degradatie voor Eupen is dit tenminste nog iets positiefs aan dit seizoen. Heb gewoon een afkeer aan die club. Anderen laten dat weten via de podcast ik via het forum. Op een Voetbal ( Football ) forum moet dat kunnen. Heb mn afkeer aan Heerenveen en Twente ook al vaker kenbaar gemaakt. Niet zo op je teentjes getrapt zijn

Zit wel een punt in Djuro, dit is een beetje erg onnodig.

7 uur geleden zei Djurovski:

Ik ben niet op m’n teentjes getrapt hoor. Sterker, ik hoopte zelf ook op een overwinning van Sevilla, ondanks dat dit minder positief zou uitpakken voor Ajax. Is alleen onnodig om iedere situatie aan te grijpen en telkens reacties uit te willen lokken.

Voor Ajax zelf negatief, voor Nederlandse voetbal niet zo. Nu mag Ajax nog thuis en uit spelen in een voorronde, waat ze dus ook wat puntjes nog kunnen pakken. Kan net weer een beetje schelen.

Zijn ploegen als Cukaricki, Zorya Luhanks, FC Lugano. Zou dus wel moeten lukken. Ook geen bonuspunten voor behalen van EL-groepsfase, dus die 'zekerheid' hebbem dat je al geplaatst bent maakt niet heel veel uit.

Zo te lezen trouwens niets gemist van de finale :classic_ninja:

Edited by 007mark

Sevilla weer gewonnen :classic_love: Die club heeft echt een abonnement op deze competitie, ongelooflijk.

Man of the match: Anthony Taylor. Enig kritiekpunt is wel dat wat meer spelers van Roma een kaart hadden mogen krijgen vanwege zeiken. Verder een finale om snel te vergeten, behalve dan de wetenschap dat Mourinho een finale verloren heeft. Dat onthouden we nog wel eens. En hopelijk heeft Joep Schreuder komend seizoen een mooie Europa League-sleutelhanger voor hem (of Conference League als het zondag een beetje meezit).