Kyrill Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Zojuist zei Michaelinho*: Speelt ‘ie nou bij Lazio of Nice? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Matta Aardige peer op die ouwe knar van Müller. Laatst natuurlijk al een keer een pleidooi gehouden over mijn onbegrip dat hij niet een onomstreden basiskracht is (#zelfspot) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 19 minuten geleden zei Kyrill: Weet niet of klopt, commentator zei dat Immobile 400 goals heeft in prof duels in maar 232 duels ofzo, das wel ziekelijk Nice. Inclusief interlands zit hij op 301 goals uit 582 professionele wedstrijden als mijn rekenkunsten mij niet in de steek laten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Dat zijn er 301 meer dan ik, maar ja hij heeft er ook 582 meer wedstrijden de kans voor gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 14 minuten geleden zei Kyrill: Inhoud verbergen Jij spoort niet. Als ik minder ruk ga ik van 1 naar 0x per week Van rukken wordt je doof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 4 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Van rukken wordt je doof. Niet alleen van rukken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Wat zeg je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart #TuchelBall Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart 10 uur geleden zei Michaelinho*: @Thierryvane Het is weer genieten hè met de Rekordmeister? Ik kan mij tegenwoordig niet echt meer opladen voor een avondje CL voetbal. Alleen als Ajax speelt. Maar 3-0 ziet er netjes uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart Vini Jr. Vervelend mannetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart Eindelijk gebeurt er iets in die wedstrijd, die eerste helft van Real was niet om aan te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart 12 uur geleden zei Bogatyr: Vini Jr. Vervelend mannetje. Vreemd dat 'ie geen rood kreeg eigenlijk. Had zelfs 2 keer geel kunnen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Veel plezier en succes met Barcelona - Napoli @La Pulga. Ik ga Arsenal - Porto kijken. Veel plezier en succes @Netzwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Jezus wat staat Napoli te schutteren zeg. Die tackle van Christensen is ook niet mals, hij heeft geluk dat Osimhen vol buitenspel liep (zoals wel vaker ). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart 6 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Jezus wat staat Napoli te schutteren zeg. Die tackle van Christensen is ook niet mals, hij heeft geluk dat Osimhen vol buitenspel liep (zoals wel vaker ). Hoe kun je nou ook die opa op linksback zetten tegenover het grootste talent van Europa? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart 2 minuten geleden zei Bolderbast: Hoe kun je nou ook die opa op linksback zetten tegenover het grootste talent van Europa? Bi-zar. Sowieso stond die rechtsback ook echt debiel te verdedigen bij Raphinha. Verdedigde volledig de buitenkant terwijl Raphinha eigenlijk alleen maar naar binnen kon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Bizarre bal van Odegaard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart 9 minuten geleden zei Thierryvane: Bizarre bal van Odegaard. Ja eens, maar is één van weinigen dingen die goed gaat, tot dusver. Spel houdt niet over, Porto is minstens gelijkwaardig, zo niet beter. Best een lucky voorsprong. Porto heeft zelfs meer balbezit, maak je Arsenal fan vrijwel nooit mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart TROSSARD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart 1 uur geleden zei Bolderbast: Hoe kun je nou ook die opa op linksback zetten tegenover het grootste talent van Europa? Ik begrijp het na de komst van die Olivera meteen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Slotfase van welke zal ik kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Poh die 3-1 Bij Barca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart 2 minuten geleden zei cimbomcu: Slotfase van welke zal ik kijken Arsenal Porto zou ik doen haha. Goede timing van posten wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Kun je nagaan, als Barca met hun 1e elftal was gekomen in plaats van hun jeugdploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Pepe na 120 minuten nog steeds achter iedere bal aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten