Vitesse88 Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Centjes uit Qatar gaan naar de Poolse scheidsrechter. Dat is tich never nooit een penalty Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Ja of uit Rusland Vitesse 88, beetje makkelijke reactie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 (bewerkt) Net zoals de jouwe. Bedankt. Gênante pingel, volgens mij niet de eerste deze poulefase voor PSG. 28 november 2023 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Poh, daar wordt Newcastle hard genaaid zeg. Volgens de regels is dat geen penalty. Heel, heel slecht van de VAR. Van Marciniak mag je ook meer verwachten, is normaal echt een topscheidsrechter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Wat een kneuzen Dit valt weer in de categorie: 'hooligans die denken dat ze iets te vertellen zouden moeten hebben'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 36 minuten geleden zei Tim': Wat een kneuzen Dit valt weer in de categorie: 'hooligans die denken dat ze iets te vertellen zouden moeten hebben'. Dat ben ik niet met je eens. Europees moet je gewoon een heksenketel willen creëren als supporters, dan helpt het niet mee als de helft van het stadion de halve wedstrijd op Instagram of Snapchat zit. Ik zie dit 'verbod' veel meer als een oproep om dat eens niét te doen dan 'hooligans die denken dat ze iets te vertellen zouden moeten hebben'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Ik sluit me aan bij @Urbeto omdat 1) social media is sowieso al kut en 2) Je moet gewoon genieten van de wedstrijd ipv hele tijd te grammen of tweeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Helemaal mee eens dat je tijdens een voetbalwedstrijd niet op je telefoon moet gaan zitten. Maar waar deze gasten het idee vandaan halen dat ze dat kunnen 'verbieden' voor anderen (zo zeggen ze het zelf in elk geval), dat is echt volslagen idioot. Bij meerdere clubs zie je dit soort hooligans met grootheidswaanzin. Dat zie ik als een compleet andere oproep dan 'jongens, laten we onze telefoon heen laten en achter onze ploeg staan!'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 1 minuut geleden zei Tim': Helemaal mee eens dat je tijdens een voetbalwedstrijd niet op je telefoon moet gaan zitten. Maar waar deze gasten het idee vandaan halen dat ze dat kunnen 'verbieden' voor anderen (zo zeggen ze het zelf in elk geval), dat is echt volslagen idioot. Bij meerdere clubs zie je dit soort hooligans met grootheidswaanzin. Dat zie ik als een compleet andere oproep dan 'jongens, laten we onze telefoon heen laten en achter onze ploeg staan!'. Exact dit. Bende idioten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Ik stem voor een 0-3 overwinning voor United. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Muslera, Boey, Ayhan, Bardakci, Angelino, Ndombele, Torreira, Zaha, Mertens, Ziyech, Icardi. Sanchez in zo'n belangrijke wedstrijd missen, is een enorme aderlating :( Vind de opstelling met Mertens wel heel aanvallend, te veel risico dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 2 minuten geleden zei cimbomcu: Muslera, Boey, Ayhan, Bardakci, Angelino, Ndombele, Torreira, Zaha, Mertens, Ziyech, Icardi. Sanchez in zo'n belangrijke wedstrijd missen, is een enorme aderlating :( Vind de opstelling met Mertens wel heel aanvallend, te veel risico dit. Leuke pot vanavond, heksenketel daar (cliché). Nu dat ik deze opstelling zie even een vraag aan (?) jou @cimbomcu want jij hebt meen ik Turkse roots he? Dus je zal wellicht ook wat meer weten van Turks voetbal. Is er nooit commentaar vanuit de Turkse supporters dat er te weinig Turken in het elftal staan? Galatasaray is bijna echt een geheel vreemdelingen legioen. Als je ziet hoe we altijd dat in Nederland bekritiseren bij Ajax, PSV en Feyenoord (Ajax het meest denk ik). Ben benieuwd hoe daar bijvoorbeeld in Turkije naar gekeken wordt of dat het veel meer gaat om de kwaliteit van spelers en het elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 19 uur geleden zei cimbomcu: Ja of uit Rusland Vitesse 88, beetje makkelijke reactie. Je begrijpt toch wel dat er tussen PSG en Qatar iets meer verband ligt dan PSG en Rusland? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 1 minuut geleden zei ElPrincipito: Leuke pot vanavond, heksenketel daar (cliché). Nu dat ik deze opstelling zie even een vraag aan (?) jou @cimbomcu want jij hebt meen ik Turkse roots he? Dus je zal wellicht ook wat meer weten van Turks voetbal. Is er nooit commentaar vanuit de Turkse supporters dat er te weinig Turken in het elftal staan? Galatasaray is bijna echt een geheel vreemdelingen legioen. Als je ziet hoe we altijd dat in Nederland bekritiseren bij Ajax, PSV en Feyenoord (Ajax het meest denk ik). Ben benieuwd hoe daar bijvoorbeeld in Turkije naar gekeken wordt of dat het veel meer gaat om de kwaliteit van spelers en het elftal. Nee ik geloof het niet eigenlijk. Bij Gala heb je met Kaan, Kerem, Bardakci, Kazimcan, Demirbay en Baris Alper wel veel Turkse spelers die regelmatig minuten maken. Je hebt nog steeds een regel in Turkije dat je met minimaal 3 turken moet starten. In de opstelling van vandaag had ik ook persoonlijk eerder voor een Kerem of Baris gekozen ipv Mertens. Wat je ziet in de CL is dat die regel niet telt en je dus vooral buitenlanders ziet. Daarnaast was er vroeger een regel dat je 5/6 Turken in de basis moest hebben, wat je dan kreeg waren hele middelmatige Turken die bij de grote 3 speelden en ook nog een belachelijk veel geld kosten door die regel. Ik ben wel tevreden hoe het nu is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 1 minuut geleden zei La Pulga: Je begrijpt toch wel dat er tussen PSG en Qatar iets meer verband ligt dan PSG en Rusland? Ik bedoel Vitesse en Rusland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 2 minuten geleden zei cimbomcu: Ik bedoel Vitesse en Rusland. O ja maar dat heeft natuurlijk niks met de penalty van gister te maken. In ieder geval succes, me vrienden zijn voor Gala en me vader is voor United. Mij boeit het niet zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Ik overweeg een petitie te starten om elke club waar een dwaas met een megafoon op de tribune zit te verbieden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Wow Bruno met een heerlijke goal. Garnacho weer op het scorebord. Tot nu toe heb ik niets te klagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Europese winter zo bijna zeker voor United. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Ramos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Ziyech Maar wat slecht van Onana weer zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Waar precies was dat buitenspel? @delichris Na het debacle van gisteren bij Newcastle zie je gelijk dat we met 2 handsballen in dezelfde moment opeens geen penal wordt gegeven vandaag. United werkelijk waar niets in te brengen, maar scoren wel 2 x Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 20 minuten geleden zei cimbomcu: Waar precies was dat buitenspel? @delichris Na het debacle van gisteren bij Newcastle zie je gelijk dat we met 2 handsballen in dezelfde moment opeens geen penal wordt gegeven vandaag. United werkelijk waar niets in te brengen, maar scoren wel 2 x Dat ene stukje knie. En United was de eerste twintig minuten beter dan Gala. Wel een stel schoppers bij Gala. Gelukkig scoorde "spits" Scott. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Met het feit dat PSV bovenaan staat met Ramalho in de achterhoede voelt het toch een beetje alsof we de coefficientenpolonaise lopen op de kabouterdans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Wat is die Onana toch allemaal weer aan het doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten