Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Champions League 24/25

Satyr

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

36 minuten geleden zei Tim':

Wat een kneuzen :-D Dit valt weer in de categorie: 'hooligans die denken dat ze iets te vertellen zouden moeten hebben'.

Dat ben ik niet met je eens. Europees moet je gewoon een heksenketel willen creëren als supporters, dan helpt het niet mee als de helft van het stadion de halve wedstrijd op Instagram of Snapchat zit. Ik zie dit 'verbod' veel meer als een oproep om dat eens niét te doen dan 'hooligans die denken dat ze iets te vertellen zouden moeten hebben'. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal mee eens dat je tijdens een voetbalwedstrijd niet op je telefoon moet gaan zitten. Maar waar deze gasten het idee vandaan halen dat ze dat kunnen 'verbieden' voor anderen (zo zeggen ze het zelf in elk geval), dat is echt volslagen idioot. Bij meerdere clubs zie je dit soort hooligans met grootheidswaanzin. Dat zie ik als een compleet andere oproep dan 'jongens, laten we onze telefoon heen laten en achter onze ploeg staan!'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Tim':

Helemaal mee eens dat je tijdens een voetbalwedstrijd niet op je telefoon moet gaan zitten. Maar waar deze gasten het idee vandaan halen dat ze dat kunnen 'verbieden' voor anderen (zo zeggen ze het zelf in elk geval), dat is echt volslagen idioot. Bij meerdere clubs zie je dit soort hooligans met grootheidswaanzin. Dat zie ik als een compleet andere oproep dan 'jongens, laten we onze telefoon heen laten en achter onze ploeg staan!'.

Exact dit.

Bende idioten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei cimbomcu:

Muslera, Boey, Ayhan, Bardakci, Angelino, Ndombele, Torreira, Zaha, Mertens, Ziyech, Icardi.

Sanchez in zo'n belangrijke wedstrijd missen, is een enorme aderlating :(   Vind de opstelling met Mertens wel heel aanvallend, te veel risico dit.

Leuke pot vanavond, heksenketel daar (cliché). Nu dat ik deze opstelling zie even een vraag aan (?) jou @cimbomcu want jij hebt meen ik Turkse roots he? Dus je zal wellicht ook wat meer weten van Turks voetbal. 

Is er nooit commentaar vanuit de Turkse supporters dat er te weinig Turken in het elftal staan? Galatasaray is bijna echt een geheel vreemdelingen legioen. Als je ziet hoe we altijd dat in Nederland bekritiseren bij Ajax, PSV en Feyenoord (Ajax het meest denk ik). Ben benieuwd hoe daar bijvoorbeeld in Turkije naar gekeken wordt of dat het veel meer gaat om de kwaliteit van spelers en het elftal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ElPrincipito:

Leuke pot vanavond, heksenketel daar (cliché). Nu dat ik deze opstelling zie even een vraag aan (?) jou @cimbomcu want jij hebt meen ik Turkse roots he? Dus je zal wellicht ook wat meer weten van Turks voetbal. 

Is er nooit commentaar vanuit de Turkse supporters dat er te weinig Turken in het elftal staan? Galatasaray is bijna echt een geheel vreemdelingen legioen. Als je ziet hoe we altijd dat in Nederland bekritiseren bij Ajax, PSV en Feyenoord (Ajax het meest denk ik). Ben benieuwd hoe daar bijvoorbeeld in Turkije naar gekeken wordt of dat het veel meer gaat om de kwaliteit van spelers en het elftal. 

Nee ik geloof het niet eigenlijk. Bij Gala heb je met Kaan, Kerem, Bardakci, Kazimcan, Demirbay en Baris Alper wel veel Turkse spelers die regelmatig minuten maken. Je hebt nog steeds een regel in Turkije dat je met minimaal 3 turken moet starten. In de opstelling van vandaag had ik ook persoonlijk eerder voor een Kerem of Baris gekozen ipv Mertens.

Wat je ziet in  de CL is dat die regel niet telt en je dus vooral buitenlanders ziet. Daarnaast was er vroeger een regel dat je 5/6 Turken in de basis moest hebben, wat je dan kreeg waren hele middelmatige Turken die bij de grote 3 speelden en ook nog een belachelijk veel geld kosten door die regel.

Ik ben wel tevreden hoe het nu is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei cimbomcu:

Waar precies was dat buitenspel? @delichris

Na het debacle van gisteren bij Newcastle zie je gelijk dat we met 2 handsballen in dezelfde moment opeens geen penal wordt gegeven vandaag.

United werkelijk waar niets in te brengen, maar scoren wel 2 x :cab: 

Dat ene stukje knie.

En United was de eerste twintig minuten beter dan Gala. Wel een stel schoppers bij Gala.

Gelukkig scoorde "spits" Scott.

Link naar opmerking
Deel via andere websites