Rogier. Geplaatst 15 september 2022 Share Geplaatst 15 september 2022 (bewerkt) 17 minuten geleden zei delichris: Klopt, maar het is gewoon een regel. Als de tegenstander het doet moet die ook opnieuw. Dit is gewoon een grove fout van Lahoz en de VAR hoor (@ElMarcos, @Jotew). Als een aanvaller een overtreding maakt voordat de bal in het spel is (in dit geval te vroeg inlopen) en de bal gaat er niet in, dient het spel hervat te worden met een indirecte vrije schop voor de verdedigende partij. Kan je zo opzoeken in het spelregelboekje van de IFAB (of die de KNVB altijd publiceert). Uitgangspunt is altijd dat de partij die de overtreding maakt geen voordeel eruit mag halen. 15 september 2022 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 september 2022 Share Geplaatst 15 september 2022 1 uur geleden zei Rogier.: Dit is gewoon een grove fout van Lahoz en de VAR hoor (@ElMarcos, @Jotew). Als een aanvaller een overtreding maakt voordat de bal in het spel is (in dit geval te vroeg inlopen) en de bal gaat er niet in, dient het spel hervat te worden met een indirecte vrije schop voor de verdedigende partij. Kan je zo opzoeken in het spelregelboekje van de IFAB (of die de KNVB altijd publiceert). Uitgangspunt is altijd dat de partij die de overtreding maakt geen voordeel eruit mag halen. Dat dacht ik ook, maar aangezien de VAR niet ingreep was mijn aanname dat ik er naast zat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 Benieuwd of Club vanavond kan bevestigen tegen Atlético. Een puntje zou al mooi zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 Barcelona moet winnen vanavond anders wordt overwinteren wel lastig. Mooi er voor zitten dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 Vanavond er lekker voor zitten. United in de CL wat een weelde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 3 uur geleden zei delichris: Vanavond er lekker voor zitten. United in de CL wat een weelde. ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 38 minuten geleden zei Kyrill: ? Sarcasme jongen sarcasme. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 3 uur geleden zei delichris: Sarcasme jongen sarcasme. 👍👍👍 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 Brugge Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 Wat is die Nunez slecht bezig zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 18 minuten geleden zei Bogatyr: Brugge Mooi, en alweer niet onverdiend. Hopelijk houden ze stand. Knap doelpunt, lekker voorbereid van Jutgla. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 Ik ben enorm benieuwd of ze dit kunnen vasthouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 2-0, wat een aanval! Genieten toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 Zijn ze nu al zeker van overwintering dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 5 minuten geleden zei Bogatyr: Zijn ze nu al zeker van overwintering dan? Als Club de overwinning over de streep trekt, is Europese overwintering quasi een zekerheid. Overwintering in de CL is dan echter nog niet zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 9/9 voor een Belgische club in de CL, hoe lang is dat geleden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 Zo barca wordt even geboord door de scheids… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 47 minuten geleden zei Kami: 9/9 voor een Belgische club in de CL, hoe lang is dat geleden? Nooit? Wel geweldig verhaal natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 5 oktober 2022 Share Geplaatst 5 oktober 2022 7 uur geleden zei himan: Nooit? Wel geweldig verhaal natuurlijk. Denk dat dit inderdaad nog nooit gebeurd is. Het is in elk geval het beste resultaat in de CL van Club ooit, die 9/9. Nog 1 punt en ze zijn zeker van de volgende ronde in de CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 oktober 2022 Share Geplaatst 5 oktober 2022 @Steels @RubenS2 ik moet beelden nog terug zien (en ga ik ook nog zkr doen vandaag) gefeliciteerd!! 1 vraagje: Toonde de Brugge manager nu wel blijdschap/emotie bij goals en of na laatste fluitsignaal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 5 oktober 2022 Share Geplaatst 5 oktober 2022 5 uur geleden zei Kyrill: @Steels @RubenS2 ik moet beelden nog terug zien (en ga ik ook nog zkr doen vandaag) gefeliciteerd!! 1 vraagje: Toonde de Brugge manager nu wel blijdschap/emotie bij goals en of na laatste fluitsignaal? Wedstrijd niet gezien, en ik ben overigens Anderlecht-fan, dus je hoeft me niet te feliciteren met een overwinning van Club Brugge, ook al ben ik er tevreden mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 oktober 2022 Share Geplaatst 5 oktober 2022 Zeer klasse van Brugge zeg, gewoon ook nog geen tegengoals. Volgende ronde moet wel goed komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 oktober 2022 Share Geplaatst 5 oktober 2022 3 minuten geleden zei Steels: Wedstrijd niet gezien, en ik ben overigens Anderlecht-fan, dus je hoeft me niet te feliciteren met een overwinning van Club Brugge, ook al ben ik er tevreden mee. Excusez moi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 5 oktober 2022 Share Geplaatst 5 oktober 2022 Hey die keepert van Heracles speelt nu bij Leipzig. Volgens mij is Goulash geblesseerd uitgevallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 oktober 2022 Share Geplaatst 5 oktober 2022 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Arezo: Hey die keepert van Heracles speelt nu bij Leipzig. Volgens mij is Goulash geblesseerd uitgevallen. Edit invaller na 13 minuten Janis Blaswich klopt ja maar hoevaak valt keeper nou al uit na 13 minuten lol Hebt gelijk 5 oktober 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten