Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Champions League 24/25

Satyr

Aanbevolen berichten

17 minuten geleden zei delichris:

Klopt, maar het is gewoon een regel. Als de tegenstander het doet moet die ook opnieuw.

Dit is gewoon een grove fout van Lahoz en de VAR hoor (@ElMarcos, @Jotew). Als een aanvaller een overtreding maakt voordat de bal in het spel is (in dit geval te vroeg inlopen) en de bal gaat er niet in, dient het spel hervat te worden met een indirecte vrije schop voor de verdedigende partij. Kan je zo opzoeken in het spelregelboekje van de IFAB (of die de KNVB altijd publiceert).

Uitgangspunt is altijd dat de partij die de overtreding maakt geen voordeel eruit mag halen.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 1,6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

1 uur geleden zei Rogier.:

Dit is gewoon een grove fout van Lahoz en de VAR hoor (@ElMarcos, @Jotew). Als een aanvaller een overtreding maakt voordat de bal in het spel is (in dit geval te vroeg inlopen) en de bal gaat er niet in, dient het spel hervat te worden met een indirecte vrije schop voor de verdedigende partij. Kan je zo opzoeken in het spelregelboekje van de IFAB (of die de KNVB altijd publiceert).

Uitgangspunt is altijd dat de partij die de overtreding maakt geen voordeel eruit mag halen.

Dat dacht ik ook, maar aangezien de VAR niet ingreep was mijn aanname dat ik er naast zat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Kyrill:

@Steels @RubenS2 ik moet beelden nog terug zien (en ga ik ook nog zkr doen vandaag) gefeliciteerd!!

1 vraagje: Toonde de Brugge manager nu wel blijdschap/emotie bij goals en of na laatste fluitsignaal?

Wedstrijd niet gezien, en ik ben overigens Anderlecht-fan, dus je hoeft me niet te feliciteren met een overwinning van Club Brugge, ook al ben ik er tevreden mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Arezo:

Hey die keepert van Heracles speelt nu bij Leipzig. Volgens mij is Goulash geblesseerd uitgevallen.

Edit invaller na 13 minuten Janis Blaswich klopt ja maar hoevaak valt keeper nou al uit na 13 minuten lol

Hebt gelijk

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites