De Raam Geplaatst 21 januari Auteur Share Geplaatst 21 januari Welke vinden jullie mooier? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari @De Raam De middelste. Daar ben ik wel fan van. Omdat het clublogo en stadio erin voorkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari 7 minuten geleden zei De Raam: Welke vinden jullie mooier? De eerste. Al is de derde meer in lijn met andere afbeeldingen van jouw novelle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Hahaha 10 minuten geleden zei De Raam: Welke vinden jullie mooier? Haha, ik vind 3 de mooiste. Voila, nu heb je drie meningen die elk een andere de mooiste vinden (Vind 2 wel veruit de minsten eigenlijk, 3 en 1 liggen niet ver van elkaar) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Nummer drie past beter bij je structuur van je novelle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Nummer 3 voor mij. 1 is mooi gemaakt maar komt mij een beetje druk over, 2 past meer bij een reguliere novelle en 3 sluit goed aan bij wat je wil bereiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Ik ga je nog een optie geven! Ik zou de 3de gebruiken bij je uitgebreide tactische, en spelersontwikkelingsposts. En die 1ste zou ik gebruiken als je gewoon even een snelle update over de prestaties in de save zet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari De 3e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 21 januari Auteur Share Geplaatst 21 januari Dank heren, daar kan ik wat mee! Denk dat ik inderdaad voor de optie van @Glenn08 ga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari @De Raam De 3e! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari (bewerkt) - 23 januari bewerkt door Vlonkie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Een beetje laat met mijn stem voor @De Raam, maar ik vind de eerste de vetste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Naam novelle: The Herdgang Academy - A record breaking story. Club: PSV Grootte: Standaard Kleuren: Rood-wit-zwart Plaatje: Graag foto's van Van Duiven, Babadi, Bakayoko en Land erin verwerken en het PSV-logo. Overige opmerkingen: Een paar jaar terug heeft @xPeejay onderstaande gemaakt, het mag wel in deze stijl. Uiteraard wordt eigen inbreng ook gewaardeerd. Bedankt alvast! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattihamstra Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Naam novelle: from the favela's to the world Club: geen club Grootte: Standaard Kleuren: naar eigen inzicht / creativiteit Plaatje: een favela , een groot random stadion. en een jongen die daarvan droomt. (laatste is geen vereiste meer een soort van extra) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Naam novelle: - Club: Manchester United Grootte: Standaard Kleuren: rood/wit/zwart Plaatje: logo/stadion Manchester United, Diego Simeone en als het kan Højlund @De Raam @xPeejay @Bogatyr @Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Zojuist zei Vlonkie: Naam novelle: - Club: Manchester United Grootte: Standaard Kleuren: rood/wit/zwart Plaatje: logo/stadion Manchester United, Diego Simeone en als het kan Højlund @De Raam @xPeejay @Bogatyr @Richarð. Ik kijk er deze namiddag naar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 1 februari Auteur Share Geplaatst 1 februari 23 minuten geleden zei mattihamstra: Naam novelle: from the favela's to the world Club: geen club Grootte: Standaard Kleuren: naar eigen inzicht / creativiteit Plaatje: een favela , een groot random stadion. en een jongen die daarvan droomt. (laatste is geen vereiste meer een soort van extra) Deze vind ik leuk, ga ik oppakken vanmiddag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 1 februari Auteur Share Geplaatst 1 februari @mattihamstra Is dit een beetje wat je zoekt? Tekst kan nog aangepast worden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattihamstra Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 26 minuten geleden zei De Raam: @mattihamstra Is dit een beetje wat je zoekt? Tekst kan nog aangepast worden! @De Raam dat is heel snel en heel tof! deze ga ik zeker gebruiken thanks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 1 februari Auteur Share Geplaatst 1 februari 11 minuten geleden zei mattihamstra: @De Raam dat is heel snel en heel tof! deze ga ik zeker gebruiken thanks Het was meteen raak, vond hem zelf ook goed gelukt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari (bewerkt) 4 uur geleden zei Vlonkie: Naam novelle: - Club: Manchester United Grootte: Standaard Kleuren: rood/wit/zwart Plaatje: logo/stadion Manchester United, Diego Simeone en als het kan Højlund @De Raam @xPeejay @Bogatyr @Richarð. Als er nog een titel op moet hoor ik het wel. 1 februari bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari On 2/1/2024 at 8:32 AM, Rob1981 said: Naam novelle: The Herdgang Academy - A record breaking story. Club: PSV Grootte: Standaard Kleuren: Rood-wit-zwart Plaatje: Graag foto's van Van Duiven, Babadi, Bakayoko en Land erin verwerken en het PSV-logo. Overige opmerkingen: Een paar jaar terug heeft @xPeejay onderstaande gemaakt, het mag wel in deze stijl. Uiteraard wordt eigen inbreng ook gewaardeerd. Bedankt alvast! Heb wat geprobeerd, maar niet echt geworden zoals k wou maar misschien heb je er wat aan. Was eerst nog het 2e gedeelte van de titel vergeten dus vandaar 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Op 1-2-2024 om 15:27 zei Bogatyr: Als er nog een titel op moet hoor ik het wel. Hopelijk is het nog niet te laat, maar ik vind de ruimte tussen het logo en Simeone en Højlund (te) groot. Kun je dit nog aanpassen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari (bewerkt) Naam novelle: Tynecastle park will be the new castle Club: Heart of Midlothian Grootte: Standaard Kleuren: Clubkleuren vooral Plaatje: Edinburgh Castle en stadion Wil naast mijn geef de jeugd een kans een nieuwe save starten, door @MNie inspiratie voor de Schotste competitie gekregen. @Bogatyr @DutchDoofus @De Raam 4 februari bewerkt door keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari 4 minuten geleden zei keano77: Naam novelle: Tynecastle park will be the new castle Club: Heart of Midlothian Grootte: Standaard Kleuren: Clubkleuren vooral Plaatje: Edinburgh Castle en stadion Wil naast mijn geef de jeugd een kans een nieuwe save starten, door @MNie inspiratie voor de Schotste competitie gekregen. En dan kies je voor de aartsrivaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten