007mark Geplaatst 13 december 2021 Auteur Share Geplaatst 13 december 2021 Frankrijk Chelsea - LOSC Lille Paris Saint Germain - Real Madrid Olympique Marseille - FK Qarabag Drie ploegen gaan in actie komen, omdat Olympique Lyon, AS Monaco en Stade Rennes hun poules gewonnen hebben. De lotingen zorgen voor zware tegenstanders in de Champions League, terwijl Marseille een zeer goede kans maakt om door te gaan in de Conference League. Portugal Sporting Portugal - Manchester City FC Porto - SS Lazio Benfica - Ajax Sheriff Tiraspol - SC Braga Droomloting voor Braga in de Europa League. De rest van de ploegen gaan het denk ik toch zwaar krijgen. Wel alle ploegen komen in actie, dus dat kan wel eens een goede ronde gaan worden. Nederland Benfica - Ajax PSV - Maccabi Tel Aviv Rapid Wien - Vitesse* Eigenlijk allemaal lotingen met prima perspectief. Had allemaal veel zwaarder kunnen uitvallen. Sterker: voor Ajax gebeurde dat in eerste instantie ook Oostenrijk RB Salzburg - Bayern Munchen Rapid Wien - Vitesse* Salzburg zou het sowieso zwaar krijgen, maar Bayern lijkt me ook wel een van de sterkste ploegen van het moment. Acht ze daarom vrij kansloos om een stult te bewerktstelligen. Rusland Zenit St. Petersburg - Real Betis Slechts 1 van de 2 ploegen komen in actie. Prima loting denk ik zo. Schotland Borussia Dortmund - Rangers Celtic - Bodo Glimt Die eerste is wel echt een heerlijke pot moet ik zeggen. Celtic heeft het lekker getroffen met een potje naar de poolcirkel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 Heerlijke updates, thanks man. Vraagje, misschien heb je 't al gezegd, maar ik kon het niet vinden, is dit een volwaardige ronde qua punten? Dus dat je qua coefficienten in het geval van winst eigenlijk liever in de tussenronde zou zitten dan dat je al door bent. Lijkt me niet logisch, dus zal wel niet, maar toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 12 minuten geleden zei Abe: Heerlijke updates, thanks man. Vraagje, misschien heb je 't al gezegd, maar ik kon het niet vinden, is dit een volwaardige ronde qua punten? Dus dat je qua coefficienten in het geval van winst eigenlijk liever in de tussenronde zou zitten dan dat je al door bent. Lijkt me niet logisch, dus zal wel niet, maar toch. Bonuspunten voor groepswinst. Die zullen dat wel (meer dan) compenseren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 december 2021 Auteur Share Geplaatst 14 december 2021 3 uur geleden zei Abe: Heerlijke updates, thanks man. Vraagje, misschien heb je 't al gezegd, maar ik kon het niet vinden, is dit een volwaardige ronde qua punten? Dus dat je qua coefficienten in het geval van winst eigenlijk liever in de tussenronde zou zitten dan dat je al door bent. Lijkt me niet logisch, dus zal wel niet, maar toch. 3 uur geleden zei MetalMichael: Bonuspunten voor groepswinst. Die zullen dat wel (meer dan) compenseren. Bonuspunten voor groepswinst staat gelijk aan 1 overwinning. En ook geld trouwens voor plaatsing bij laatste 16 al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 december 2021 Auteur Share Geplaatst 20 december 2021 En nog 0,2 punten erbij voor Nederland door de bonus van Vitesse, nu officieel is dat ook zij overwinteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 15 februari 2022 Hoewel de Europese competities weer beginnen, zal er donderdagavond geen update zijn i.v.m. een vakantie naar Frankrijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 8 minuten geleden zei 007mark: Hoewel de Europese competities weer beginnen, zal er donderdagavond geen update zijn i.v.m. een vakantie naar Frankrijk. Schandalig gepland dit, kapotschamen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 Kan je niet even vragen wat ze daar van je updates vinden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 februari 2022 Share Geplaatst 16 februari 2022 Nou zijn er alleen punten in de CL te verdienen deze ronde toch? Dus zijn ramp is het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 24 februari 2022 Helaas weer geen update, doordat ik helaas ziek ben. Lekker op tijd naar bed dus. Gister had je eigenlijk gehoopt op een overwinning tegen een Portugese tegenstander, zeker nu je ook ziet dat Porto er goed voor staat. Hopelijk kunnen PSV en Vitesse daar dus wat tegenover zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 25 februari 2022 https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/id/9983163/coefficienten-portugal-loopt-uit-in-nederlandse-succesweek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 10 maart 2022 5. Frankrijk: 57.748 Real Madrid - Paris Saint Germain 3-1 FC Porto - Olympique Lyon 0-1 Leicester City - Stade Rennes 2-0 Olympique Marseille - FC Basel 2-1 SC Braga - AS Monaco 2-0 Lille gaat volgende week pas spelen tegen Chelsea, al zal dat niet meer lukken om door te gaan verwacht ik. Ook PSG is het niet gelukt om door te gaan. Lyon zet wel een goede eerste stap in de EL, terwijl in de UCL gemixte resultaten te zien zijn. 6. Portugal: 51.882 Manchester City - Sporting Portugal 0-0 FC Porto - Olympique Lyon 0-1 SC Braga - AS Monaco 2-0 Sporting was al kansloos, maar bezorgt het land toch nog wat puntjes door gelijk te spelen in de terugwedstrijd. Porto had thuis een beter resultaat willen neerzetten, terwijl Braga wat mij betreft toch een verrassende overwinning pakt. 7. Nederland: 46.300 PSV - FC Kopenhagen 4-4 Bodo Glimt - AZ Alkmaar 2-1 Partizan Belgrado - Feyenoord 2-5 Vitesse - AS Roma 0-1 PSV en Vitesse netjes door de tussenronde gekomen, maar helaas geen goed vervolg kunnen geven. Voor Vitesse geen schande, maar van PSV verwacht je meer. Feyenoord echt een uitstekende overwinning, terwijl AZ het niet weet te bolwerken tegen de stuntploeg uit de Noordpool (bijna dan). Wel een zwaar onterechte strafschop overigens. 8. Oostenrijk: 38.450 Bayern Munchen - RB Salzburg 7-1 Slavia Praag - LASK Linz 4-1 Salzburg kreeg een flinke oorwassing en LASK is eigenlijk al kansloos om verder te gaan. Eigenlijk heeft het ook niet meer super veel zin om Oostenrijk bij te houden, gezien de flinke achterstand op Nederland. 9. Schotland: 35.300 Rangers - Rode Ster Belgrado 3-0 Jarenlang moest Celtic de Schotse eer hooghouden, maar het is toch mooi om te zien dat Rangers nu helemaal terug lijkt. Hebben Borussia Dortmund al uitgeschakeld en zetten nu ook al een grote stap richting de kwartfinales. Misschien wel een ploeg om serieus rekening mee te houden voor de eindoverwinning. 10. Rusland: 34.482 Spartak Moskou uitgeschakeld door sancties. Geen ploegen meer, dus Rusland gaan we vanaf nu vergeten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 12 maart 2022 Share Geplaatst 12 maart 2022 Waar is België eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 maart 2022 Share Geplaatst 12 maart 2022 Net ten zuiden van Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 maart 2022 Share Geplaatst 13 maart 2022 Mooi dat je dit doet @007mark ook al ben je België vergeten. Ik ben er blij mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 13 maart 2022 Share Geplaatst 13 maart 2022 Op 25-11-2021 om 23:15 zei 007mark: @Steels Aangezien België nog niet dichtbij staat, laat ik het nu even voor wat het is. Anders kan ik straks alle landen op de lijst wel meenemen hierin Staan nu in ieder geval 13e, op 0.025 achter Servië. Daarom doet België niet mee in deze updates. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 13 maart 2022 Share Geplaatst 13 maart 2022 Ah ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 maart 2022 Share Geplaatst 15 maart 2022 Kan wel eens een slechte week worden.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 15 maart 2022 Begint inderdaad met een grote domper, zeker omdat het tegen een Portugese ploeg is. Die hiermee ook weer een overwinning + bonuspuntje pakken. Hopelijk weten de andere Nederlandse ploegen in de UCL de eer te redden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 maart 2022 Share Geplaatst 15 maart 2022 Ben bang dat we alleen Feyenoord gaan overhouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 Op 16-3-2022 om 00:00 zei Chiemel: Ben bang dat we alleen Feyenoord gaan overhouden. Gaat de goede kant op, gelukkig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 17 maart 2022 5. Frankrijk: 59.915 (+1.167) LOSC Lille - Chelsea 1-2 Olympique Lyon - FC Porto 1-1 Stade Rennes - Leicester City 2-1 FC Basel - Olympique Marseille 1-2 AS Monaco - SC Braga 1-1 Waarschijnlijk had Frankrijk op meer gehoopt, want ze houden slechts 2 clubs over. Lyon zet een knappe prestatie neer tegen Porto, terwijl ze ook nog een club over hebben in de UCL. Dat is Marseille, maar dat betekent dus nog geen bonuspuntje. Die worden namelijk alleen gegeven bij het behalen van de kwartfinale in de CL of EL. In de UCL krijg je pas een bonuspunt vanaf de halve finale en verder. Lyon verovert dus naast een gelijkspel ook nog een bonuspuntje. 6. Portugal: 52.882 (+1.000) Ajax - Benfica 0-1 Olympique Lyon - FC Porto 1-1 AS Monaco - SC Braga 1-1 Zoals we kunnen zien zijn de resultaten wel eerlijk verdeeld tussen Frankrijk en Portugal, doordat ze in de onderlinge ontmoetingen beide een team hebben die doorgaan. Dat levert al wat puntjes op, maar vooral de overwinning van Benfica is een belangrijke voor de Portugezen. Zeker omdat het tegen 'onze' Nederlandse club is. 7. Nederland: 47.500 (+1.200) Ajax - Benfica 0-1 FC Kopenhagen - PSV 0-4 AZ Alkmaar - Bodo Glimt 2-2 Feyenoord - Partizan Belgrado 3-1 AS Roma - Vitesse 1-1 Al met al een lichte teleurstelling denk ik. Feyenoord en PSV doen uitstekende zaken, terwijl ook Vitesse nog wat puntjes sprokkelt. Die hebben echt een enorm goede campagne achter de rug, heel erg boven verwachting. AZ had ik persoonlijk meer van verwacht tegen deze tegenstander en ook het Ajax van de laatste jaren had moeten winnen van Benfica. Desalnietemin is het een tijdje geleden dat Nederland 2 ploegen over had, zo laat in de Europese toernooien. 8. Oostenrijk: 38.850 (+0.400) LASK Linz - Slavia Praag 4-3 Enorm doelpuntrijke ontmoeten tussen deze 2 ploegen, nadat het vorige week al 4-1 was geworden voor Slavia Praag. Mede door 2 rode kaarten verliezen ze nu deze wedstrijd, maar gezien de marge maakte dat niet meer uit. Wel zorgt het ervoor dat Oostenrijk geen ploegen meer over heeft. 9. Schotland: 35.500 (+0.200) Rode Ster Belgrado - Rangers 2-1 Rangers gaan door, en krijgen een bonuspuntje voor het behalen van de kwartfinale in de EL. * Noorwegen is het laagste geplaatste land (20e) die nog een ploeg over hebben, terwijl Oostenrijk (8e) het hoogst geplaatste land is zonder overgebleven club. Hier is België ergens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 Denk al waarom is dat witte vlak zo lang Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 18 maart 2022 5. Frankrijk: 59.915 West Ham United - Olympique Lyon Olympique Marseille - PAOK 6. Portugal: 52.882 Benfica - Liverpool Braga - Rangers 7. Nederland: 47.500 Leicester City - PSV Feyenoord - Slavia Praag 8. Oostenrijk: 38.850 - 9. Schotland: 35.500 Braga - Rangers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 april 2022 Auteur Share Geplaatst 7 april 2022 5. Frankrijk: 59.415 (+0.500) West Ham United - Olympique Lyon 1-1 Olympique Marseille - PAOK 2-1 Prima resultaten voor de beide Franse ploegen, ook al kwam Lyon nog achter tegen 10 man van West Ham. Een overwinning had dus ook niet gek geweest. Wereldgoal van Payet trouwens bij Marseille, zeker het terugkijken waard. Overigens had ik een puntje teveel per ongeluk ingetypt voor Frankrijk in de vorige update. 6. Portugal: 53,216 (+0.333) Benfica - Liverpool 1-3 Braga - Rangers 1-0 Benfica was eigenlijk niet kansloos tegen Liverpool en speelde een prima wedstrijd. Geen resultaat alleen en verwacht er op Anfield ook niet al te veel meer van. Braga een uitstekend resultaat in eigen huis. 7. Nederland: 47.900 (+0.400) Leicester City - PSV 0-0 Feyenoord - Slavia Praag 3-3 Voor PSV denk ik een meer dan prima resultaat, terwijl bij Feyenoord toch het gevoel zal blijven hangen dat er meer uit te halen was. Niet alleen vanwege de kansenverhouding, maar ook door de late gelijkmaker natuurlijk. Toch hebben beide Nederlandse clubs nog alle kans om in de halve finale te geraken. 8. Oostenrijk: 38.850 - 9. Schotland: 35.500 Braga - Rangers 1-0 Van Bronckhorst zit even in de hoek waar de klappen vallen. Nadat van het weekend al verloren werd van rivaal Celtic, gaat nu ook de eerste wedstrijd in de kwartfinale van de UCL verloren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten