ivago Geplaatst 11 juli 2021 Share Geplaatst 11 juli 2021 1 uur geleden zei komodo25: Als ik dit niet win dan is er hier veel mis of met jou Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 juli 2021 Share Geplaatst 11 juli 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 12 juli 2021 Share Geplaatst 12 juli 2021 Puntjes zijn in orde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 juli 2021 Share Geplaatst 13 juli 2021 Op 6-7-2021 om 22:23 zei hjs: Zonde en mag ik vragen waarom? Niet dat ik daarmee antwoord ga krijgen,maar begrijp het niet. Al wil ik wel begrip opbrengen voor je beslissing. 1. Geen zin in het risico te lopen dat ik weer een waarschuwing krijg voor grapjes die als "vervelend" worden gezien (de huidige organisator was de uitdeler) 2. Voel er weinig meer voor om muziek te delen met het gros wat hier nog aan meedoet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 13 juli 2021 Auteur Share Geplaatst 13 juli 2021 4 uur geleden zei Socrates: 1. Geen zin in het risico te lopen dat ik weer een waarschuwing krijg voor grapjes die als "vervelend" worden gezien (de huidige organisator was de uitdeler) 2. Voel er weinig meer voor om muziek te delen met het gros wat hier nog aan meedoet 1. Dit zegt natuurlijk ook wel genoeg over jou als je de organisatie van dit evenement niet los kan koppelen van acties die ik namens de staf uitvoer, maar dat terzijde. 2. Dat is uiteraard je goed recht. Jammer, want ik kon je inzendingen altijd prima pruimen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 juli 2021 Share Geplaatst 13 juli 2021 (bewerkt) Dat zie ik dan anders. Het gebruikelijke niveau ontlokt nog weleens een opmerking, een grap of een mening. En ik heb geen zin om op mijn tenen te moeten lopen of om aan zelfcensuur te moeten doen. Dat doen jullie helaas al voor mij. Maar wou gewoon een vraag beantwoorden, hoef er verder geen discussie over met jou. Veel plezier aan eenieder die hieraan deelneemt. 13 juli 2021 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 juli 2021 Share Geplaatst 13 juli 2021 Moet er per se een top-10 ingestuurd worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 13 juli 2021 Auteur Share Geplaatst 13 juli 2021 Zojuist zei Satyr: Moet er per se een top-10 ingestuurd worden Je komt niet verder dan 2? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 juli 2021 Share Geplaatst 13 juli 2021 49 minuten geleden zei Grote Ree: Je komt niet verder dan 2? 7 lukt nog wel, haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 Zo, stemlijst nog net op tijd ingeleverd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 17 uur geleden zei Satyr: Moet er per se een top-10 ingestuurd worden Hahaha recognize the feeling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 Ik heb net mijn lijstje ingestuurd. Ik vond het een goede editie! Zaten een paar goede nummers bij. Er zaten maar twee nummers in mijn top 10 waar ik niet heel enthousiast over ben, maar ik ben tevreden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 14 juli 2021 Auteur Share Geplaatst 14 juli 2021 De stemlijstjes stromen aardig binnen. Als mijn administratie klopt, mis ik alleen die van @chrisje1993, @Chimpa en @Laki nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 Klopt mijne komt morgen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 Je hebt de mijne zojuist in jouw pm-box ontvangen. Het was niet mijn favoriete editie, maar het process van nieuwe muziek beluisteren en beoordelen blijft hoe dan ook vermakelijk. Ik ben benieuwd welk land Schotland uiteindelijk gaat opvolgen. @Socrates spijtig van je uitschrijving. Hopelijk ben je er de volgende keer weer ''gewoon'' bij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 18 juli 2021 Share Geplaatst 18 juli 2021 Ben dit even vergeten. De stemmen komen er vandaag nog aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 19 juli 2021 Share Geplaatst 19 juli 2021 Die van mij moet je ook nog hebben Komt er spoedig aan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 19 juli 2021 Share Geplaatst 19 juli 2021 Komt er later deze middag aan. Deze middag een uurtje tijd om te luisteren. Nu al een paar kunnen luisteren.Verstuurd vanaf mijn SM-A515F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 19 juli 2021 Share Geplaatst 19 juli 2021 (bewerkt) Oké, eindelijk klaar en inzending verstuurd. Excuses voor het lange wachten. Geen idee van wie wat heeft ingestuurd of welk genre de liedjes waren waar ik op gestemd heb... maar desondanks wel een heleboel leuke liedjes. 19 juli 2021 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 19 juli 2021 Auteur Share Geplaatst 19 juli 2021 Stemronde 1/17: Argentinië https://scorewiz.eu/scoreboard/view/452849/mu-worldvisionsongfestival-34 @Platina32@Laki@Stefanos@Satyr@Chimpa@bas2204@ivago@nasje92@Jeroen.@chrisje1993@hjs@Chiemel@Titan@komodo25@Fabian.@koperij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 juli 2021 Share Geplaatst 19 juli 2021 10 punten, danku! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 19 juli 2021 Share Geplaatst 19 juli 2021 We zijn weer los! En het eerste puntje van #34 in ontvangst mogen nemen. Een kinderhand is gauw gevuld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 juli 2021 Share Geplaatst 19 juli 2021 Iig begonnen met punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 19 juli 2021 Share Geplaatst 19 juli 2021 Je kan de eerste zeven punten maar vast binnen hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 19 juli 2021 Share Geplaatst 19 juli 2021 De eerste stemronde lost mijn verwachting in: nul Maar hulde aan @Grote Ree, presentatie om duimen en vingers af te likken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten