Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #34

Grote Ree

Aanbevolen berichten

Op 6-7-2021 om 22:23 zei hjs:

Zonde en mag ik vragen waarom?

Niet dat ik daarmee antwoord ga krijgen,maar begrijp het niet.

Al wil ik wel begrip opbrengen voor je beslissing.

1. Geen zin in het risico te lopen dat ik weer een waarschuwing krijg voor grapjes die als "vervelend" worden gezien (de huidige organisator was de uitdeler)

2. Voel er weinig meer voor om muziek te delen met het gros wat hier nog aan meedoet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Socrates:

1. Geen zin in het risico te lopen dat ik weer een waarschuwing krijg voor grapjes die als "vervelend" worden gezien (de huidige organisator was de uitdeler)

2. Voel er weinig meer voor om muziek te delen met het gros wat hier nog aan meedoet

1. Dit zegt natuurlijk ook wel genoeg over jou als je de organisatie van dit evenement niet los kan koppelen van acties die ik namens de staf uitvoer, maar dat terzijde.

2. Dat is uiteraard je goed recht. Jammer, want ik kon je inzendingen altijd prima pruimen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zie ik dan anders. Het gebruikelijke niveau ontlokt nog weleens een opmerking, een grap of een mening. En ik heb geen zin om op mijn tenen te moeten lopen of om aan zelfcensuur te moeten doen. Dat doen jullie helaas al voor mij.

Maar wou gewoon een vraag beantwoorden, hoef er verder geen discussie over met jou. Veel plezier aan eenieder die hieraan deelneemt.

bewerkt door Socrates
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt de mijne zojuist in jouw pm-box ontvangen.

Het was niet mijn favoriete editie, maar het process van nieuwe muziek beluisteren en beoordelen blijft hoe dan ook vermakelijk. Ik ben benieuwd welk land Schotland uiteindelijk gaat opvolgen. 

@Socrates spijtig van je uitschrijving. Hopelijk ben je er de volgende keer weer ''gewoon'' bij (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké, eindelijk klaar en inzending verstuurd. Excuses voor het lange wachten.

Geen idee van wie wat heeft ingestuurd of welk genre de liedjes waren waar ik op gestemd heb... maar desondanks wel een heleboel leuke liedjes.

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites