Djurovski Geplaatst 1 maart 2022 Share Geplaatst 1 maart 2022 17 minuten geleden zei La Pulga: Dit is een voorspellingswedstrijd, heeft niets met de game te maken Of je laat je zoon invullen dat Vettel wereldkampioen wordt, dat lijkt me een leuke. Oh dacht dat dit de versie was van racen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 1 maart 2022 Share Geplaatst 1 maart 2022 2 uur geleden zei Fantasy: Ach wat zal het ook. Ik ga het ook dit jaar weer oppakken Zal t.z.t. een nieuw topic openen voor editie #4 Wie moet er nog meer een mention? En wie vooral ook niet? @delichris @Michaelinho* @Satyr @KayDeManaager @rich ruzzian @007mark @The Saint @Keko @Mordurette @19CH98 @neva @Rogier. @Arezo @La Pulga @Richarð. @Lazy @Djurovski @Chiemel Nice! Ideetje om een voorspelling van de einduitslag van het klassement vooraf te doen voor bonuspunten? Of onderlinge driver-battles? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 maart 2022 Share Geplaatst 2 maart 2022 Ik doe zeker weer mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 maart 2022 Share Geplaatst 2 maart 2022 Ik doe graag mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 2 maart 2022 Share Geplaatst 2 maart 2022 Jazeker! Zin in dit seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 2 maart 2022 Share Geplaatst 2 maart 2022 Ik doe ook mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 6 maart 2022 Share Geplaatst 6 maart 2022 Ben zeker weer van de partij. Die 2 GP zeges smaken naar meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 maart 2022 Share Geplaatst 6 maart 2022 40 minuten geleden zei rich ruzzian: Ben zeker weer van de partij. Die 2 GP zeges smaken naar meer. Je wordt uitgesloten. Gezien je banden met Rusland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten