Kyrill Geplaatst 30 april 2021 Share Geplaatst 30 april 2021 Cover en ook bepaald geen goede -1 Fijn goed gaat @Dansmeister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 30 april 2021 Share Geplaatst 30 april 2021 11 minuten geleden zei Kyrill: Cover en ook bepaald geen goede -1 Fijn goed gaat @Dansmeister Ooit heeft een heel wijs man aangegeven dat het leven een grapje is. Dus het gaat sowieso goed ouwe reus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 april 2021 Share Geplaatst 30 april 2021 33 minuten geleden zei Dansmeister: Ooit heeft een heel wijs man aangegeven dat het leven een grapje is. Dus het gaat sowieso goed ouwe reus. Herman Finkers? Spoiler Heb gegoogled Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 april 2021 Share Geplaatst 30 april 2021 Krijg er LA The Voices vibes van, mede vanwege die geweldige associatie een nipte +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 1 mei 2021 Share Geplaatst 1 mei 2021 niet mijn ding heel eerlijk gezegd... ondanks dat mn muzieksmaak best breed is -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 1 mei 2021 Share Geplaatst 1 mei 2021 Marteling -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 No Comment -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 3 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 3 mei 2021 Dit viel duidelijk niet in de smaak en ook ik deel een minnetje uit: -6. The Dresden Dolls - Girl Anachronism ivago Deadline: woensdag 19.00 uur. Regels: - Gebruik +1, 0 of -1. Post zonder duidelijke rating zullen niet meetellen; - Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel altijd gewaardeerd; - Kijk of je nummer niet al een keer voorbij is gekomen; - Maximaal 2 nummers per persoon op de wachtlijst; - Alle genres zijn toegestaan; - Het nummer moet op YouTube of Soundcloud te staan; - Ingezonden nummers moeten voorzien worden van een link naar YouTube of Soundcloud. Wachtrij: Spoiler Nick Cave & The Bad Seeds - O Children Tim' Courtney Barnett - Avant Gardener Kyrill Cults - You Know What I Mean hjs Renegades - One OK Rock Urbeto Mahmut Orhan & Sena Sener - Fly Above chrisje1993 The Sundays - Can't Be Sure ivago Grinderman - Palaces of Montezuma Tim' Missio & Paul Wall - Cry Baby hjs Stand: Spoiler Arcade Fire - Windowsill Tim' +8 Flyte - Under The Skin Bolderbast +7 Feu! Chatterton - La Malinche Erwin. +6 High Hi - Daggers Tim' +6 The Strokes - The Adults Are Talking Tim' +6 Dabeull - Dr. Fonk Rogier. +5 Jorja Smith - Blue Lights ivago +5 Sigur Rós - Ekki múkk Kyrill +5 Squid - The Cleaner Juca +5 Wild Nothing - Chinatown ivago +5 Bag Raiders - Shooting Stars Kyrill +4 Phoebe Bridgers - I Know The End Bolderbast +4 beanadoobee - Care ivago +3 CARM - Land Richarð. +3 Froukje - Onbezonnen 007mark +3 Son Mieux - 1992 Tim' +3 FKJ & Masego - Tadow Erwin. +2 Mdou Moctar - Chismiten Richarð. +2 Michael Kiwanuka - Cold Little Heart chrisje1993 +2 TV Priest - Decoration Richarð. +2 AURORA - I Went Too Far Urbeto +1 Marianas Trench - The Killing Kind Grote Ree +1 Remy van Kesteren - Leviathan Keko +1 SAULT - Up All Night Kyrill +1 Catnapp - Down in the Basement hjs 0 Jacques Brel - La Valse à Mille Temps Urbeto 0 Birdy - Surrender 007mark -1 Sleaford Mods - Nudge It Juca -1 Asaf Avidan - The Labyrinth Keko -2 Frank Sinatra & Antônio Carlos Jobim - The Girl From Ipanema Urbeto -2 AWOLNATION - Battered Black & Blue hjs -3 Ministry - No W hjs -3 Karol G - Bichota chrisje1993 -4 Nino & Priester - Uit Het Oog chrisje1993 -4 Emma Ruth Rundle & Thou - Hollywood Bolderbast -5 Fontaines D.C. - A Hero's Death Erwin. -5 Alice in Chains - Angry Chair hjs -6 The Tenors - Lean On Me chrisje1993 -6 Hot Chip - Alley Cats Kyrill -7 @Kyrill @Titan @Richarð. @hjs @007mark @Grote Ree @ivago @Bolderbast @Keko @Juca @chrisje1993 @Erwin. @Rogier. @The Kerfts @Urbeto @Dansmeister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 Deze chaos kan mij niet bekoren: -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 Mijn god, wat is dit nu weer dan? Ik weet echt niet wat ik hiervan moet vinden. Enerzijds vind ik het hilarisch, anderzijds kan ik hier echt niet naar luisteren. Ik laat anderen de minpunten uitdelen en houd het hier toch op een voorzichtige 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 (bewerkt) Ik zou het zelf niet zo gauw opzetten, maar desondanks vind ik het wel wat hebben. De stijl van het nummer past ook wel bij het verhaal dat ze vertelt. +1 4 mei 2021 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 Dit is het niet mij betreft gewoon echt niet -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 Voor mij een soort cross-over tussen cabaret en punk. Het is idd chaotisch en ik kan begrijpen dat het bij velen niet gemakkelijk in het oor klinkt, maar ik hou immens van Dresden Dolls. Ze jaren geleden in de Handelsbeurs ion Gent gezien en tot op heden nog steeds een onvergetelijk optreden. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 4 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 4 mei 2021 Uhhh, nee bedankt. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 Dresden Dolls dikke +1. Lekker een uur wachten totdat dat eerste album werd gedownload met Kazaa ofzo. Vervolgens dat leipe pianospel van Amanda Palmer horen. Moet wel zeggen dat ik deze track wat minder vind. Coin-Operated Boy, Backstabber, Sex Changes, Dirty Business en vooral My Alcoholic Friends vind ik beter, maar toch fijn dat iemand deze heeft ingezonden. Good memories. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 onder het vriespunt voor mij -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 28 minuten geleden zei Bolderbast: Dresden Dolls dikke +1. Lekker een uur wachten totdat dat eerste album werd gedownload met Kazaa ofzo. Vervolgens dat leipe pianospel van Amanda Palmer horen. Moet wel zeggen dat ik deze track wat minder vind. Coin-Operated Boy, Backstabber, Sex Changes, Dirty Business en vooral My Alcoholic Friends vind ik beter, maar toch fijn dat iemand deze heeft ingezonden. Good memories. Coin-Operated Boy en Backstabber behoren ook tot mijn favorieten, maar deze toch ook. Amanda Palmer is one crazy b**ch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 -1. Ken het wel. Ken ook de betere nummers. Maar dit nummer heeft het totaal niet voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 5 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 5 mei 2021 De poppen uit Dresden komen op een score van -2. Nick Cave & The Bad Seeds - O Children Tim' Deadline: vrijdag 19.00 uur. Regels: - Gebruik +1, 0 of -1. Post zonder duidelijke rating zullen niet meetellen; - Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel altijd gewaardeerd; - Kijk of je nummer niet al een keer voorbij is gekomen; - Maximaal 2 nummers per persoon op de wachtlijst; - Alle genres zijn toegestaan; - Het nummer moet op YouTube of Soundcloud te staan; - Ingezonden nummers moeten voorzien worden van een link naar YouTube of Soundcloud. Wachtrij: Spoiler Courtney Barnett - Avant Gardener Kyrill Cults - You Know What I Mean hjs Renegades - One OK Rock Urbeto Mahmut Orhan & Sena Sener - Fly Above chrisje1993 The Sundays - Can't Be Sure ivago Grinderman - Palaces of Montezuma Tim' Missio & Paul Wall - Cry Baby hjs The Avalanches - Gold Sky Tim' Stand: Spoiler Arcade Fire - Windowsill Tim' +8 Flyte - Under The Skin Bolderbast +7 Feu! Chatterton - La Malinche Erwin. +6 High Hi - Daggers Tim' +6 The Strokes - The Adults Are Talking Tim' +6 Dabeull - Dr. Fonk Rogier. +5 Jorja Smith - Blue Lights ivago +5 Sigur Rós - Ekki múkk Kyrill +5 Squid - The Cleaner Juca +5 Wild Nothing - Chinatown ivago +5 Bag Raiders - Shooting Stars Kyrill +4 Phoebe Bridgers - I Know The End Bolderbast +4 beanadoobee - Care ivago +3 CARM - Land Richarð. +3 Froukje - Onbezonnen 007mark +3 Son Mieux - 1992 Tim' +3 FKJ & Masego - Tadow Erwin. +2 Mdou Moctar - Chismiten Richarð. +2 Michael Kiwanuka - Cold Little Heart chrisje1993 +2 TV Priest - Decoration Richarð. +2 AURORA - I Went Too Far Urbeto +1 Marianas Trench - The Killing Kind Grote Ree +1 Remy van Kesteren - Leviathan Keko +1 SAULT - Up All Night Kyrill +1 Catnapp - Down in the Basement hjs 0 Jacques Brel - La Valse à Mille Temps Urbeto 0 Birdy - Surrender 007mark -1 Sleaford Mods - Nudge It Juca -1 Asaf Avidan - The Labyrinth Keko -2 Frank Sinatra & Antônio Carlos Jobim - The Girl From Ipanema Urbeto -2 The Dresden Dolls - Girl Anachronism ivago -2 AWOLNATION - Battered Black & Blue hjs -3 Ministry - No W hjs -3 Karol G - Bichota chrisje1993 -4 Nino & Priester - Uit Het Oog chrisje1993 -4 Emma Ruth Rundle & Thou - Hollywood Bolderbast -5 Fontaines D.C. - A Hero's Death Erwin. -5 Alice in Chains - Angry Chair hjs -6 The Tenors - Lean On Me chrisje1993 -6 Hot Chip - Alley Cats Kyrill -7 @Kyrill @Titan @Richarð. @hjs @007mark @Grote Ree @ivago @Bolderbast @Keko @Juca @chrisje1993 @Erwin. @Rogier. @The Kerfts @Urbeto @Dansmeister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 mei 2021 Share Geplaatst 5 mei 2021 Kwalitatief niet slecht hoor, maar heb er geen gevoel bij: 0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 Bepaald niet beste Cave song mij betreft , en redelijk gemiddeld voor zijn doen, toch vind ik het leuk nipte +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 16 uur geleden zei Urbeto: Kwalitatief niet slecht hoor, maar heb er geen gevoel bij: 0. Dat gevoel heb ik algemeen bij Nick Cave. Ik sluit me dus aan bij die 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 Ik heb niks met Nick Cave. Vind het wat saai en monotoom. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 7 mei 2021 Ik kan er niet precies de vinger op leggen, maar dit vind ik toch zeker wel een lekker nummertje. Ook enorm veel respect gekregen voor Nick Cave na het kijken van de documentaire One More Time with Feeling. Kijktip als je iets meer te weten wil komen over Cave en zijn meest filosofische kant. Voor dit nummer zeker een +1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 Ik ben geen superfan van Nick Cave maar kan een hoop van zijn nummers wel waarderen. Deze hoort daar wel bij +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten