hjs Geplaatst 16 maart 2021 Share Geplaatst 16 maart 2021 +1 without any doubt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 16 maart 2021 Share Geplaatst 16 maart 2021 -1 Without any doubt. Dat schreeuwen is echt niks voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 16 maart 2021 Share Geplaatst 16 maart 2021 De vocals in de strofes konden me nog wel bekoren, maar de refreinen waren een marteling voor het oor. In zijn totaliteit vond ook ik de song dus not my cup of tea -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 maart 2021 Share Geplaatst 17 maart 2021 Er zitten wel goede dingen in dit nummer, maar over het algemeen werkte het op mijn zenuwen. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 17 maart 2021 Share Geplaatst 17 maart 2021 Haha ohja dit nummer had ik eerst gekozen. In een wat heavy bui vond ik het wel wat hebben. Keertje buiten de lijntjes kleuren. Vervolgens heb ik het nooit meer geluisterd en ga het ook niet meer doen. -1 en dat voor je eigen nummer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 17 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 17 maart 2021 Tja, als de inzender zelf het al niks vindt... Duidelijke score, niet bepaald Hollywood-waardig: -5. Squid - The Cleaner Juca (onderstaande video vanaf 9:38) Deadline: vrijdag 19.00 uur. Regels: - Gebruik +1, 0 of -1. Post zonder duidelijke rating zullen niet meetellen; - Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel altijd gewaardeerd; - Kijk of je nummer niet al een keer voorbij is gekomen; - Maximaal 2 nummers per persoon op de wachtlijst; - Alle genres zijn toegestaan; - Het nummer moet op YouTube of Soundcloud te staan; - Ingezonden nummers moeten voorzien worden van een link naar YouTube of Soundcloud. Wachtrij: Spoiler Karol G - Bichota chrisje1993 Jorja Smith - Blue Lights ivago Son Mieux - 1992 Tim' Sigur Rós - Ekki múkk Kyrill FKJ & Masego - Tadow Erwin. Asaf Avidan - The Labyrinth Keko CARM - Land Richarð. Catnapp - Down in the Basement hjs Jacques Brel - La Valse à Mille Temps Urbeto Nino & Priester - Uit Het Oog chrisje1993 Wild Nothing - Chinatown ivago High Hi - Daggers Tim' Bag Raiders - Shooting Stars Kyrill Stand: Spoiler Arcade Fire - Windowsill Tim' +8 Flyte - Under The Skin Bolderbast +7 Feu! Chatterton - La Malinche Erwin. +6 The Strokes - The Adults Are Talking Tim' +6 Dabeull - Dr. Fonk Rogier. +5 beanadoobee - Care ivago +3 Froukje - Onbezonnen 007mark +3 Mdou Moctar - Chismiten Richarð. +2 Michael Kiwanuka - Cold Little Heart chrisje1993 +2 TV Priest - Decoration Richarð. +2 Marianas Trench - The Killing Kind Grote Ree +1 Remy van Kesteren - Leviathan Keko +1 SAULT - Up All Night Kyrill +1 Birdy - Surrender 007mark -1 Sleaford Mods - Nudge It Juca -1 Frank Sinatra & Antônio Carlos Jobim - The Girl From Ipanema Urbeto -2 AWOLNATION - Battered Black & Blue hjs -3 Emma Ruth Rundle & Thou - Hollywood Bolderbast -5 Fontaines D.C. - A Hero's Death Erwin. -5 Alice in Chains - Angry Chair hjs -6 Hot Chip - Alley Cats Kyrill -7 @Kyrill @Titan @Richarð. @hjs @007mark @Grote Ree @ivago @Bolderbast @Keko @Juca @chrisje1993 @Erwin. @Zeus @Rogier. @The Kerfts @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 maart 2021 Share Geplaatst 17 maart 2021 Ik vind dit vreselijk.... LEUK @Jucafeit alleen al drummer, iig in dit nummer (ken ze verder niet) lead zinger is, al genoeg reden voor mij voor +1. Verder heerlijk nummer, zelf ook vaker ga luisteren, 2e zanger met gitaar (geen idee wat voor) zingt ook goed en vult de drummer zanger goed aan, vind ze complementair aan elkaar, rest van band doet ook goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 17 maart 2021 Share Geplaatst 17 maart 2021 Niet helemaal mijn stijl, maar vind het wel leuk en bevlogen voor een keer. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 maart 2021 Share Geplaatst 18 maart 2021 Ja dit is nice, ze zouden als voorprogramma van Foals komen vorig jaar maar helaas ging dat niet door. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 18 maart 2021 Share Geplaatst 18 maart 2021 Ik vind het ook dikke prima. Versta er alleen geen kut van. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 maart 2021 Share Geplaatst 18 maart 2021 17 uur geleden zei Bolderbast: Haha ohja dit nummer had ik eerst gekozen. In een wat heavy bui vond ik het wel wat hebben. Keertje buiten de lijntjes kleuren. Vervolgens heb ik het nooit meer geluisterd en ga het ook niet meer doen. -1 en dat voor je eigen nummer Wahahhahahaha dit is hilarisch, Bor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 18 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 18 maart 2021 Prima nummertje, maar ben niet echt fan van de zang, dus 0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 18 maart 2021 Share Geplaatst 18 maart 2021 Wat een frisse, originele sound. Zang doet me meteen aan Art Brut denken, en laat ik daar erg van houden. Heerlijk!!! Deze ga ik nog vaker beluisteren. Moddervette +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 18 maart 2021 Share Geplaatst 18 maart 2021 36 minuten geleden zei ivago: Zang doet me meteen aan Art Brut denken Verrek, ik heb dus de hele ochtend bedacht waar het me aan deed denken. Kwam er gewoon niet op. Nu zet ik Emily Kane dus maar op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 18 maart 2021 Share Geplaatst 18 maart 2021 58 minuten geleden zei Bolderbast: Verrek, ik heb dus de hele ochtend bedacht waar het me aan deed denken. Kwam er gewoon niet op. Nu zet ik Emily Kane dus maar op. YESSSS!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 19 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 19 maart 2021 Dit nummer viel weer behoorlijk in de smaak, gezien de mooie score: +5. Karol G - Bichota chrisje1993 Deadline: maandag 19.00 uur. Regels: - Gebruik +1, 0 of -1. Post zonder duidelijke rating zullen niet meetellen; - Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel altijd gewaardeerd; - Kijk of je nummer niet al een keer voorbij is gekomen; - Maximaal 2 nummers per persoon op de wachtlijst; - Alle genres zijn toegestaan; - Het nummer moet op YouTube of Soundcloud te staan; - Ingezonden nummers moeten voorzien worden van een link naar YouTube of Soundcloud. Wachtrij: Spoiler Jorja Smith - Blue Lights ivago Son Mieux - 1992 Tim' Sigur Rós - Ekki múkk Kyrill FKJ & Masego - Tadow Erwin. Asaf Avidan - The Labyrinth Keko CARM - Land Richarð. Catnapp - Down in the Basement hjs Jacques Brel - La Valse à Mille Temps Urbeto Phoebe Bridgers - I Know The End Bolderbast Nino & Priester - Uit Het Oog chrisje1993 Wild Nothing - Chinatown ivago High Hi - Daggers Tim' Bag Raiders - Shooting Stars Kyrill Stand: Spoiler Arcade Fire - Windowsill Tim' +8 Flyte - Under The Skin Bolderbast +7 Feu! Chatterton - La Malinche Erwin. +6 The Strokes - The Adults Are Talking Tim' +6 Dabeull - Dr. Fonk Rogier. +5 Squid - The Cleaner Juca +5 beanadoobee - Care ivago +3 Froukje - Onbezonnen 007mark +3 Mdou Moctar - Chismiten Richarð. +2 Michael Kiwanuka - Cold Little Heart chrisje1993 +2 TV Priest - Decoration Richarð. +2 Marianas Trench - The Killing Kind Grote Ree +1 Remy van Kesteren - Leviathan Keko +1 SAULT - Up All Night Kyrill +1 Birdy - Surrender 007mark -1 Sleaford Mods - Nudge It Juca -1 Frank Sinatra & Antônio Carlos Jobim - The Girl From Ipanema Urbeto -2 AWOLNATION - Battered Black & Blue hjs -3 Emma Ruth Rundle & Thou - Hollywood Bolderbast -5 Fontaines D.C. - A Hero's Death Erwin. -5 Alice in Chains - Angry Chair hjs -6 Hot Chip - Alley Cats Kyrill -7 @Kyrill @Titan @Richarð. @hjs @007mark @Grote Ree @ivago @Bolderbast @Keko @Juca @chrisje1993 @Erwin. @Zeus @Rogier. @The Kerfts @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 maart 2021 Share Geplaatst 19 maart 2021 Ik voel hier gewoon niets bij, saaie plaat imo. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 19 maart 2021 Share Geplaatst 19 maart 2021 Van mij krijgt deze sowieso een +1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 19 maart 2021 Share Geplaatst 19 maart 2021 Slap popnummertje dat zich geen moment onderscheidt van de paar miljoen anderen, allemaal uit dezelfde machine gedraaid -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 maart 2021 Share Geplaatst 21 maart 2021 Nee, totaal niet mijn ding. Vind helemaal niks -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 22 maart 2021 Share Geplaatst 22 maart 2021 Mooi dat Squid in de smaak valt, fantastisch jonge band. Dit nummer daarentegen is weer niet zoveel, absoluut niet mijn smaak: -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 23 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 23 maart 2021 Ook van de organisator een minnetje, dus komen we onder de streep uit op -4. Jorja Smith - Blue Lights ivago Deadline: woensdag 19.00 uur. Regels: - Gebruik +1, 0 of -1. Post zonder duidelijke rating zullen niet meetellen; - Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel altijd gewaardeerd; - Kijk of je nummer niet al een keer voorbij is gekomen; - Maximaal 2 nummers per persoon op de wachtlijst; - Alle genres zijn toegestaan; - Het nummer moet op YouTube of Soundcloud te staan; - Ingezonden nummers moeten voorzien worden van een link naar YouTube of Soundcloud. Wachtrij: Spoiler Son Mieux - 1992 Tim' Sigur Rós - Ekki múkk Kyrill FKJ & Masego - Tadow Erwin. Asaf Avidan - The Labyrinth Keko CARM - Land Richarð. Catnapp - Down in the Basement hjs Jacques Brel - La Valse à Mille Temps Urbeto Phoebe Bridgers - I Know The End Bolderbast Nino & Priester - Uit Het Oog chrisje1993 Wild Nothing - Chinatown ivago High Hi - Daggers Tim' Bag Raiders - Shooting Stars Kyrill The Tenors - Lean On Me chrisje1993 Stand: Spoiler Arcade Fire - Windowsill Tim' +8 Flyte - Under The Skin Bolderbast +7 Feu! Chatterton - La Malinche Erwin. +6 The Strokes - The Adults Are Talking Tim' +6 Dabeull - Dr. Fonk Rogier. +5 Squid - The Cleaner Juca +5 beanadoobee - Care ivago +3 Froukje - Onbezonnen 007mark +3 Mdou Moctar - Chismiten Richarð. +2 Michael Kiwanuka - Cold Little Heart chrisje1993 +2 TV Priest - Decoration Richarð. +2 Marianas Trench - The Killing Kind Grote Ree +1 Remy van Kesteren - Leviathan Keko +1 SAULT - Up All Night Kyrill +1 Birdy - Surrender 007mark -1 Sleaford Mods - Nudge It Juca -1 Frank Sinatra & Antônio Carlos Jobim - The Girl From Ipanema Urbeto -2 AWOLNATION - Battered Black & Blue hjs -3 Karol G - Bichota chrisje1993 -4 Emma Ruth Rundle & Thou - Hollywood Bolderbast -5 Fontaines D.C. - A Hero's Death Erwin. -5 Alice in Chains - Angry Chair hjs -6 Hot Chip - Alley Cats Kyrill -7 @Kyrill @Titan @Richarð. @hjs @007mark @Grote Ree @ivago @Bolderbast @Keko @Juca @chrisje1993 @Erwin. @Zeus @Rogier. @The Kerfts @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 maart 2021 Share Geplaatst 23 maart 2021 Weinig verheffende plaat, wel een prima stem: een 0 voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 23 maart 2021 Share Geplaatst 23 maart 2021 Alvast even +1000 om op gang te komen. Jorja Smith is ongekend goed. Eigenlijk is dit inzenden vals spelen @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 23 maart 2021 Share Geplaatst 23 maart 2021 Beetje The Fugees-vibe. Ik ga door dit soort songs niet op het puntje van mijn stoel zitten. Niet echt mijn dingetje. Als ik er objectief naar luister dan vind ik het wel uitstekend. Nipte +1 met de hakjes over de sloot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten