nasje92 Geplaatst 1 januari 2021 Share Geplaatst 1 januari 2021 12 punten! Dit brengt de spanning toch weer enigszins terug! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 1 januari 2021 Share Geplaatst 1 januari 2021 We blijven steady punten harken. Dank aan de Nigerianen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 1 januari 2021 Share Geplaatst 1 januari 2021 Bedankt voor de zes punten. Hopelijk gaat het nog lukken het sprongetje te maken naar de (sub)top. Beste wensen collega scouts! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 januari 2021 Share Geplaatst 1 januari 2021 Geen commentaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 1 januari 2021 Share Geplaatst 1 januari 2021 Naar de derde plaats gestegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 1 januari 2021 Share Geplaatst 1 januari 2021 Met dat ene puntje blijven we in ieder geval in het linkerrijtje hangen. Maar heel veel schiet het niet op... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 3 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 3 januari 2021 MU Wereldsongfestival #31 De redding nabij? Gerust is men er vanuit de Duitse organisatie niet op: Nederland, de Verenigde Staten en Schotland strijden om de overwinning, met Denemarken en Frankrijk al stevige fundering eronder, klaar om op te stomen. Het zorgvuldig opgebouwde festivalterrein, waar de bezoekers stap voor stap bij de volgens HH wenselijke realiteit kwamen, ligt dus spreekwoordelijk onder vuur. ‘We houden vol tot de laatste snik!’ Stemronde 14/18: Noorwegen Wie de mannen en vrouw van Wardruna (Einar Selvik, Gaahl en Lindy Fay Hella) op ziet treden, hoeft niet lang na te denken over het land van herkomst: Noorwegen. Het is een afkomst waar ze alle drie trots op zijnen graag terug laten horen in hun teksten en muziek. Om optimaal gebruik te maken van de traditionele instrumenten en klanken, worden er vaak extra artiesten mee het podium op genomen. Kvitravn is afkomstig van het gelijknamige album dat begin januari van dit jaar gereleast zal worden. Het is een album waar liefhebbers met smacht op wachten. Mede dankzij het succes van de serie Vikings vallen de teksten gebaseerd op de Noorse mythologie en het runenschrift nog meer in de smaak. De vertaling van de titel is trouwens Witte Raven. Waant u zich even terug in het oude Noorwegen! De punten van Noorwegen MU WORLDVISIONSONGFESTIVAL #31 :: ScoreWIZ Spoiler @Satyr | @Platina32 | @ivago | @Titan | @Zeus | @nasje92 | @Badmuts | @komodo25 | @Erwin. | @Fabian. | @Chiemel | @bas2204 | @Roprop | @chrisje1993 | @Grote Ree | @007mark | @Chimpa | @Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 3 januari 2021 Share Geplaatst 3 januari 2021 Bedankt voor de punten. Nederland loopt toch weer uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 januari 2021 Share Geplaatst 3 januari 2021 No points :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 3 januari 2021 Share Geplaatst 3 januari 2021 Klein sprenkeltje hoop op de winst, maar Nederland gaat wel hard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 januari 2021 Share Geplaatst 3 januari 2021 @komodo25 het is wat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 3 januari 2021 Share Geplaatst 3 januari 2021 Dank aan de buren, mooie 7 punten en terug het linkerrijtje in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 3 januari 2021 Share Geplaatst 3 januari 2021 Wow, 12 punten, bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 januari 2021 Share Geplaatst 3 januari 2021 Ik begon bagger, maar door een paar onverwachte hoge punters toch in de top 10 beland, waarvoor dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 januari 2021 Share Geplaatst 3 januari 2021 Ai ai ai toch 1 punt erbij. Laatsteplaats is nu wel een feit gok ik. Duitsland krijgt hier ook weinig punten zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 3 januari 2021 Share Geplaatst 3 januari 2021 Het gaat lekker zo. Nog geen ronde geweest waarin ik geen punten heb gepakt. Hopelijk blijft het zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 3 januari 2021 Share Geplaatst 3 januari 2021 En weer eens niets. Het lijkt een redelijke love it or hate it te zijn... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 3 januari 2021 Share Geplaatst 3 januari 2021 Drie punten, waarvoor dank. Het podium nog halen begint een ingewikkeld verhaal te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 januari 2021 Share Geplaatst 3 januari 2021 Ik vond trouwens geen échte nummer een. Kans is 100% dat ik nu een andere top 10 zou inleveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 januari 2021 Share Geplaatst 3 januari 2021 36 minuten geleden zei Satyr: Ik vond trouwens geen échte nummer een. Kans is 100% dat ik nu een andere top 10 zou inleveren. Ja, doe maar. Misschien krijg ik dan wel punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 januari 2021 Share Geplaatst 3 januari 2021 2 minuten geleden zei 007mark: Ja, doe maar. Misschien krijg ik dan wel punten Andere volgorde van de huidige top 10, snappie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 januari 2021 Share Geplaatst 4 januari 2021 Ik begon wel aardig maar ben echt compleet weggezakt, jammer. Had met dit nummer eigenlijk net iets meer verwacht wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 4 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 4 januari 2021 MU Wereldsongfestival #31 Iedereen alert Terwijl het er alle schijn van heeft dat de bezoekers van het wereldsongfestival uit de ijzeren greep van HH gered gaan worden, rommelt het in de ondergrondse bunker waar de artiesten zich schuilhouden tot zij mogen optreden. Dit heeft alles te maken met de afgevaardigde van Oostenrijk, die al met het nodige wantrouwen werd ontvangen op deze editie. ‘Eén ongelukkige Oostenrijker en voor je het weet rijdt iedereen in een Volkswagen,’ hoorde men Heino op een dag zeggen. ‘Nee, met fascisme wil ik ook niets te maken hebben,’ repliceerde Heintje, waarna hij zijn scheiding nog wat strakker over rechts kamde. Stemronde 15/18: Oostenrijk Door met een band die het aardig doet in het Duitstalige gedeelte van de wereld. Bilderbuch haalde bescheiden hits in hun thuisland, Duitsland en Zwitserland. Zanger en frontman Maurice Ernst probeert een mix van Indie-Rock en Alernative R&B te creëren, wat ertoe heeft geleid dat op verschillende albums verschillende stijlen te horen zijn. Sinds 2011 bracht Bilderbuch zes albums uit, waarvan de laatste dateert uit 2019: Vernissage My Heart. Op deze plaat, die de nummer 1-positie pakte in Oostenrijk, staat de hit Mr. Refrigerator, die het zelfs tot hit van de week schopte bij de Indieshow van BBC One. Wordt het hier in Duitsland ook een hit, of kan het rechtstreeks de koelkast in? De punten van Oostenrijk MU WORLDVISIONSONGFESTIVAL #31 :: ScoreWIZ Spoiler @Satyr | @Platina32 | @ivago | @Titan | @Zeus | @nasje92 | @Badmuts | @komodo25 | @Erwin. | @Fabian. | @Chiemel | @bas2204 | @Roprop | @chrisje1993 | @Grote Ree | @007mark | @Chimpa | @Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 4 januari 2021 Share Geplaatst 4 januari 2021 We stevenen af op een plekje in de sub-subtop. Ik had stiekem gehoopt op meer maar dat lijkt er niet in te zitten. Desondanks een mooie plek. Five Two in a Row voor Grote Ree lijkt onvermijdelijk. En dat ook nog met Nederland, dat naar mijn gevoel altijd een beetje de schijn tegen heeft. Het zou een behoorlijke prestatie zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 4 januari 2021 Share Geplaatst 4 januari 2021 Oei, afgezakt naar plekje 5. Ik houd hoop op een podiumplek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten