Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

Die jongen heeft bij PSG bijna een half seizoen in de spits gespeeld door alle afwezigheid van Zlatan, en alsnog bakte hij er vrij weinig van

Precies, en die "arme jongen" wist van te voren dat Zlatan er was en dat hij dus amper in de spits zou spelen. Hij had er ook voor kunnen bedanken, maarja dat geld was waarschijnlijk niet af te wijzen (daar geef ik hem dan ook geen ongelijk in). Voor de rest vind ik Cavani nou niet echt een geweldenaar. Hij kan goed voetballen, maar 't is niet iemand waarover ik over 30 jaar met mijn kleinkinderen ga praten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Cavani wordt wel te kort gedaan eerlijk gezegd, wat iemand hier al zei, wat voor bruikbare ballen heeft hij gehad? Volgens mij zijn die maximaal op 1 hand te tellen en dat is naar mijn mening al te veel. Denk dat Cavani toch een creatieve speler mist zoals Suarez. Die sleurt, trekt, werkt kneiter hard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die jongen heeft bij PSG bijna een half seizoen in de spits gespeeld door alle afwezigheid van Zlatan, en alsnog bakte hij er vrij weinig van

Nee niet PSG over beginnen ouwe. Verneukte club is dat geworden. Geen beleid, kijk die selectie, en ze roepen al jaren dat ze de CL willen winnen. En overigens met Zlatan presteren zij alsnog niks. Het is Cavani die dit seizoen in de CL het verschil heeft gemaakt, en paar jaar geleden ook in zijn eentje Chelsea eruit had geknikkerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb niets van de Copa gezien dus over de prestaties van Cavani daar kan ik niet oordelen, wel zou ik hem bij PSG eens minimaal een half seizoen als onbetwiste nummer een spits willen zien, ik kan me niet voorstellen dat die jongen het scoren verleerd is. Afgelopen seizoenen bij PSG in alle competities ook telkens een goaltje of 20+ dacht ik. Voor mij nog altijd een spits van wereldklasse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cavani is een pure counter spits paste daarom perfect bij Napoli, je kan het spel niet op hem bouwen omdat hij geen bal vasthoudt voorin, verliest veel duels en meevoetballen kan die nog minder dan Klaas uit de achterhoek. Hij heeft ruimte nodig, tijd nodig die hij niet krijgt. Vooral die verdedigers op de Copa :cab: Met Suarez had die nog iemand die de bal bij zich kon houden etc. Moet het hebben van snelheid en afmaken skills.

Die bal van hem op Suarez tegen Engeland was wel echt geniaal :r Echt iets ook wat je van hem niet verwacht.

Dat PSG een ''verneukte'' club is volgens jou heeft natuurlijk niks te maken met Cavani die faalt daar ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat maar [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; heb het al :D

Wordt mooi dit, jammer dat Cavani het toch gehaald heeft.

Chile: Bravo, Isla, Medel, Mena, Vidal, Aranguiz, Diaz, Valdivia, Vargas, Sanchez

Uruguay: Muslera, Perreira, Goding, Gimenez, Fucile, Rodriguez, Sanchez, Arevalo, Gonzales, Rolan, Cavani

Helaas geen Lodeiro wel mooi dat Rodriguez weer speelt en Fucile de voorkeur krijgt boven neger Pereira (die kan helemaal niks)

2 heerlijke volksliederen ook he :-D Geweldig.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

:-D Heerlijke eerste helft toch, Uruguay begon aardig daarna half uur Chili en laatste 5 min weer Uruguay. Beide kanten ook met overtredingen sjonge jonge :D Maar wat een energie en wilskracht hebben die gasten allemaal en daarom is de Copa America zo heerlijk :< Chili kan goed voetballen he :D Bij Uruguay gewoon alles op goed geluk aanvallend gezien, verdedigend zijn ze wel ongekend.

[MENTION=8759]E2E[/MENTION];

:-D :-D :-D Ik ging echt stuk toen ja en ook bij elke corner ''daar komt die weer El Flaco'' :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb Sport1 Erik, maar de namen zijn weer afschuwelijk. Valdevíja, Aringies. Mijn god.

Maar goed, hoe dan ook, het is een belachelijke wedstrijd. Uruguay wil de wedstrijd uitstellen tot de penalty's, die na de 90min meteen komen ipv 30min verlenging. Daarbij wordt iedere overtreding lachend gemaakt. Vidal misschien uit de wedstrijd getrapt net, want ik vraag mij af of hij de tweede helft nog wel kan spelen.

Ik hou mijn hart vast, maar op deze manier heb ik er wel vrede mee. Chili speelt zijn wedstrijd, maar dit soort ploegen trappen er op los en het zou mij niets verbazen als Godín, Gimenez of Cavani gaat scoren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites