Montass Geplaatst 14 december 2016 Share Geplaatst 14 december 2016 Ja, ik las zoiets net toen ik mijn kwartier toiletpauze aan het houden was :r. Emoties liepen vast hoog op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 Inderdaad, slimme keuze ook om voor Sporting te tekenen. Denk dat hij zich prima kan ontwikkelen in de Portugese competitie. Hij is de laatste weken serieus weggezakt ! Wat ik merk is dat hij een spits is die een perfecte voorzet nodig heeft en dat kan op dit ogenblik bij Sporting niemand anders dan Gelson Martins ( heerlijke speler ) ... Bryan Ruiz is ongelooflijk zwak, het centrale middenveld staat te trappelen ... Toch maar een geluk voor ons dat Slimani lekker vertrokken is en ze daar die kegel van en Dost hebben neergezet ... Maar als Zeegelaar Nederlands international, dan moet het niveau bij jullie wel heeeeeeel zwak zijn ... Want jongens, die is een echte ramp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 (bewerkt) Het niveau van het Nederlands Elftal ligt ergens het niveau van Luxemburg en Griekenland; niet bijzonder hoog dus :D *tussen 2 januari 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 januari 2017 Share Geplaatst 3 januari 2017 Maar als Zeegelaar Nederlands international, dan moet het niveau bij jullie wel heeeeeeel zwak zijn ... Want jongens, die is een echte ramp Die is dan ook geen international. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 3 januari 2017 Share Geplaatst 3 januari 2017 Die is dan ook geen international. Is hij niet al paar keer opgeroepen geweest, want eerlijk gezegd let ik helemaal niet op nieuws van spelers van Sporting ... Heb enkel paar collega's horen zeggen die Sporting Zeegelaar opgeroepen geweest is ... Maar heb dit nooit nagekeken ! My bad dus als het niet zo is ... Castaignos komt bij Sporting ook amper aan het spelen en speelt hij, dan is het heel sober en onzichtbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 januari 2017 Share Geplaatst 3 januari 2017 Is hij niet al paar keer opgeroepen geweest, want eerlijk gezegd let ik helemaal niet op nieuws van spelers van Sporting ... Heb enkel paar collega's horen zeggen die Sporting Zeegelaar opgeroepen geweest is ... Maar heb dit nooit nagekeken ! My bad dus als het niet zo is ... Castaignos komt bij Sporting ook amper aan het spelen en speelt hij, dan is het heel sober en onzichtbaar 1x opgeroepen maar niet gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 28 januari 2017 Share Geplaatst 28 januari 2017 Zit even Sporting te kijken, lopen een paar leuke spelers tussen hoor. Ruben Semedo vind ik echt een beest, die speelt over een paar jaar bij een absolute topclub. Adrien Silva en Gelson Martins kunnen ook wel een niveautje hoger aan. En William Carvalho natuurlijk, al vind ik dat zelf echt een lompe voetballer. Leuk voor een middenmoter in Engeland, meer niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 januari 2017 Share Geplaatst 28 januari 2017 Sowieso in de CL toch een hele leuke indruk gemaakt? Des te vreemder dat ze dan onder Legia uit de CL worden geknikkerd. Maar idd Semedo en Martins : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 januari 2017 Share Geplaatst 28 januari 2017 William Carvalho was een jaar of twee (?) terug de next best toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 februari 2017 Share Geplaatst 5 februari 2017 Van Persie heeft zijn frustratie van een wisselspeler zijn wel goed bloot gelegd vanavond. Wat een engerd, maakte het gebaar naar het BJK publiek waar Pascal Nouma zijn leven schorsing voor kreeg, stak zijn tong uit naar het publiek, naaide iemand een rode kaart aan en ging juichen voor zijn voormalig goede vriend Ozyakup. Nee gatver wat een engerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 5 februari 2017 Share Geplaatst 5 februari 2017 (bewerkt) Hoort er wel een beetje bij toch? Weet overigens niet welk gebaar het was, maar de rest, ach, lekker joh. 5 februari 2017 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 5 februari 2017 Share Geplaatst 5 februari 2017 (bewerkt) Nou ja, dat theatrale zwanengedrag van hem kan mij gestolen worden. Ik verwacht dat het graaien naar z'n ballen nog wel een staartje krijgt, maar de actie bij Özyakup hoort erbij. Riep ook wat naar hem, dus die twee zullen het wel eerder aan de stok hebben gehad denk ik. Heb de wedstrijd overigens niet gezien. 5 februari 2017 bewerkt door Magnifico Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 maart 2017 Share Geplaatst 22 maart 2017 Staan me toch een paar wedstrijdjes voor WK Kwalificatie op het programma manmanmna @Montass Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 22 maart 2017 Share Geplaatst 22 maart 2017 (bewerkt) Ja zeker.. Hele interessante wedstrijden ook in verband met het resterende programma voor sommige landen. Ecuador en Colombia hebben het nog heel zwaar met wedstrijden tegen de toppers nog te gaan. Speelronde 13 Colombia - Bolivia - Gezien de nog lastige loting een cruciale wedstrijd om mee te blijven doen voor plaatsing. Paraguay - Ecuador - Zelfde verhaal geldt voor Ecuador Uruguay - Brasil - Beide ploegen zijn door, maar er heerst grote rivaliteit, dus zeer interessant Argentina - Chile - Herhaling van de afgelopen twee Copa finales. Verlies voor Chili is geen ramp, gezien een relatief makkelijk resterend programma. Venezuela - Peru - Deze gaat eigenlijk nergens meer om. Speelronde 14: Bolivia - Argentina - Winst Argentina betekent zo goed als zeker plaatsing. Ecuador - Colombia - Een kraker. Beide ploegen met een zwaar programma, beide net wel, net niet op het randje en Ecuador speelt op hoogte. Chile - Venezuela - Zelfde verhaal als bij Argentina. Winst is een hele grote stap richting plaatsing. Brasil - Paraguay - Voor Brasil weinig op het spel, voor Paraguay wellicht de laatste strohalm, maar verwacht geen leuke wedstrijd. Peru - Uruguay - Zelfde verhaal als Brasil - Paraguay. (dikgedrukte wedstrijden verwacht ik een gave/spannende wedstrijd) 22 maart 2017 bewerkt door Montass Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 maart 2017 Share Geplaatst 23 maart 2017 Ga om 00.30 uur Argentinië versus Chili meepaken @Montass Dubbele espresso nu erin en paar biertjes koud gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 23 maart 2017 Share Geplaatst 23 maart 2017 Goed bezig!! Ik ga ook kijken hoe lang ik het volhoud. Moet morgen wel gewoon werken. Argentina speelt met 4 aanvallers, Chili is nog onbekend, maar zal zeker wat meer verdedigend zijn. Verwacht een Fuenzalida als rechtsbuiten en afhankelijk of Alexis speelt een Beausejour op linksbuiten en Mena op linksback. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 23 maart 2017 Share Geplaatst 23 maart 2017 Ik ben ook van de partij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 maart 2017 Share Geplaatst 23 maart 2017 (bewerkt) Aardig sfeertje Manmanman :r Vergeleken hierbij is de Old Firm een bibliotheek. Klopte toch niets bij die muur qua afstand? Vrije trap ongeveer op zestien, muur op de strafschopstip (ok ietsje daarachter). 16-10,5= 5,5 meter. Dat is flink minder dan 9,15 meter als mijn berekeningen kloppen? 24 maart 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 24 maart 2017 Share Geplaatst 24 maart 2017 Nou, Chile verloren dus dankzij een onterechte pingel. Voor rust matig, na rust een stuk beter en met name na het inbrengen van El Mago Flojo. Wat blijft die man technisch toch waanzinnig. Verder een typische 0-0 wedstrijd, maar het mocht niet zo zijn. Volgende wedstrijd thuis tegen Venezuela. Dan nog Bolivia uit, Paraguay thuis, Ecuador thuis en Brazilië uit te gaan. Meer dan genoeg kansen om door te gaan, zeker aangezien Colombia en Ecuador over een paar dagen tegen elkaar moeten en ernaast nog een zwaar programma hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 24 maart 2017 Share Geplaatst 24 maart 2017 Ga weg met je onterechte pingel, was gewoon een overtreding, mag nog blij zijn dat die ref geen rood trekt want normaal stond di Maria alleen voor de keepert verder wel dra-ma-tisch slechte pot van Argentinië, dat voetbal onder Bauza slaat helemaal nergens op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 24 maart 2017 Share Geplaatst 24 maart 2017 Ik begrijp dat Barca en Real fans niet meer naar een wedstrijd kunnen kijken zonder dat er een penalty wordt gegeven in hun voordeel, maar er gebeurde helemaal niets. Sowieso was meneer de scheids niet in beste vorm. Geel voor Chileen X, Argentijn Y maar even overslaan. Vooral dat moment bij de overtreding op Alexis op randje 16 in de eerste helft. Hoe dan ook, Argentinië drama, Chili zonder idee. Beide coaches volledig prut. Wat mij dan wel weer opvalt is dat Brazilië het zo goed doet onder Tite. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 maart 2017 Share Geplaatst 29 maart 2017 Argentinië van Bolivia verloren zie ik. Ongelofelijk hoe afhankelijk die zijn van Messi zeg als je ziet wat voor spelers daar verder nog rondlopen. Moet nog maar zien of ze die vierde plek gaan pakken zonder Messi die laatste vier potjes. Ze hebben wel nog een prima programma zie ik, alleen nog naar Uruguay van de top 4. Zou het wel geinig vinden als ze het WK missen:D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 29 maart 2017 Share Geplaatst 29 maart 2017 @Beppu Het is wel iets meer dan dat alleen he. Er waren een sloot geschorsten en je speelt op 4km hoogte met eigenlijk te weinig voorbereidingstijd om je aan de hoogte aan te passen. Het is ook niet voor niets dat alle punten die Bolivia heeft, thuis behaald zijn. Zonder die twee afgepakte punten door de FIFA hadden ze nu 12p gehad en ik vraag mij af of ze ooit zoveel gehaald hebben. Verder weer een aparte avond/nacht. Prima eerste helft gezien van Chili, met prima spel, vroege 2-0 voorsprong en een paar kansen voor de oude vos Paredes op zijn hattrick. Geweldig dat hij gespeeld heeft in zijn stadion (Colo Colo) en het zo goed deed. Ook de goal van Alexis zeg, goeie genade wat een perfectie. De ploegen die nu in de top 5 staan, verwacht ik ook wel dat die naar het WK zullen gaan. Ecuador schurkt daar tegenaan met maar 2 punten minder dan de nummer 5 Argentinië, maar Ecuador moet naar Brasil en Chile en thuis tegen Perú en Argentina. Gezien het resterende programma gok ik dat de stand als volgt zal worden: 1. Brasil 2. Argentina 3. Chile 4. Colombia 5. Uruguay Uruguay dat nog het moeilijkste programma heeft en er ook niet zo goed bij zit deze twee wedstrijden. [spoiler=Speelronde 15]Chile - Paraguay Brasil - Ecuador Venezuela - Colombia Perú - Bolivia Uruguay - Argentina [/spoiler] [spoiler=Speelronde 16]Colombia - Brasil Paraguay - Uruguay Argentina - Venezuela Ecuador - Perú Bolivia - Chile [/spoiler] [spoiler=Speelronde 17]Colombia - Paraguay Chile - Ecuador Argentina - Perú Venezuela - Uruguay Bolivia - Brasil [/spoiler] [spoiler=Speelronde 18]Paraguay - Venezuela Brasil - Chile Ecuador - Argentina Perú - Colombia Uruguay - Bolivia [/spoiler] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 maart 2017 Share Geplaatst 29 maart 2017 (bewerkt) Zonder die twee afgepakte punten door de FIFA hadden ze nu 12p gehad en ik vraag mij af of ze ooit zoveel gehaald hebben. In 1994 waren ze op het WK dus ik neem aan van wel ;c EDIT: Oh fuck, toen waren er blijkbaar twee groepen. 29 maart 2017 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 29 maart 2017 Share Geplaatst 29 maart 2017 In 1994 waren ze op het WK dus ik neem aan van wel ;c EDIT: Oh fuck, toen waren er blijkbaar twee groepen. Ja ik zie het. Twee groepen en Bolivia had 11 punten. In theorie dus nu al meer gehaald dan destijds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten