Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

En we zijn weer wakker :-D. Had in de nacht niet zo'n zin om nog te posten, want toen de wedstrijd om was, ging ik gelijk weer het bedje in.

Hoe dan ook, een verdiende overwinning. Ecuador kwam alleen maar om een puntje te stelen, terwijl als ze de bal hadden toen ze 1-0 achter stonden, het best af en toe gevaarlijk werd. Spelers die door het ijs gezakt zijn, zijn Beausejour en Valdivia, terwijl ik mij ook kapot ergerde aan Alexis, die dacht de nieuwe Alberto Tomba te zijn door langs alle spelers te slalommen. Hierdoor miste hij het grotere plaatje zogezegd.

Snapte sowieso niet waarom Beausejour startte, want Vargas is op de flank veel beter. Valdivia zal volgende wedstrijd sowieso starten vanwege de rode kaart van Mati Fernandez. Vond het een zeer overdreven tweede gele kaart, maar goed, ook niet slim van Fernandez zelf om daar nog een overtreding te maken met 20 seconden speeltijd ofzo te gaan.

Volgende wedstrijd is tegen Mexico, waar het meer ruimte gaat krijgen, maar waar Valdivia echt een klap beter moet spelen. Laatste wedstrijd is tegen Bolivia. Daar zie ik wel een overwinning komen, ook al zijn er behoorlijke politieke strubbelingen de laatste tijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat denken m'n mede balkan boys over vanavond? [MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; [MENTION=9127]Zokipfc[/MENTION];

Het is 'do or die', bij verlies of gelijkspel is het nagenoeg over en uit. Ik zie ze wel gemakkelijk winnnen btw

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ma nema sanse, behalve als we een gunstige loting krijgen :P

Als Dzeko naar Roma gaat wel. Dit team heeft het maximale niet gehaald, dat moest op het vorige WK. Ze presteren nu misschien 40% van hun kunnen. Als Dzeko - Pjanic gaat draaien, Lulic links. En dan nog Besic op het middenveld. Als die allemaal fit zijn en 100% presteren pfffff..

Dzeko heeft bijv. nooit de gewenste connectie gehad net zoals met Misimovic bij Wolfsburg. Die zijn dus gewoon met zn tweeën kampioen geworden in de Bundesliga he. Heel veel landen hebben niet zo'n aanval. Kroaten ook niet, die missen aanvallend geweld.

bewerkt door Sanel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Dzeko naar Roma gaat wel. Dit team heeft het maximale niet gehaald, dat moest op het vorige WK. Ze presteren nu misschien 40% van hun kunnen. Als Dzeko - Pjanic gaat draaien, Lulic links. En dan nog Besic op het middenveld. Als die allemaal fit zijn en 100% presteren pfffff..

Dzeko heeft bijv. nooit de gewenste connectie gehad net zoals met Misimovic bij Wolfsburg. Die zijn dus gewoon met zn tweeën kampioen geworden in de Bundesliga he. Heel veel landen hebben niet zo'n aanval. Kroaten ook niet, die missen aanvallend geweld.

Dzeko moet sowieso weg bij City. Als hij het op z'n heupen heeft, is het inderdaad een doelpuntenmachine. Soms mis je Misimovic wel eens, want ook bij Bosnie klikte het tussen die twee.

Ik heb bv wel veel vertrouwen in ons middenveld met Besic en Pjanic die zich nog zoveel verder kunnen ontwikkelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dzeko moet sowieso weg bij City. Als hij het op z'n heupen heeft, is het inderdaad een doelpuntenmachine. Soms mis je Misimovic wel eens, want ook bij Bosnie klikte het tussen die twee.

Ik heb bv wel veel vertrouwen in ons middenveld met Besic en Pjanic die zich nog zoveel verder kunnen ontwikkelen.

Bij mij is juist het angst ipv vertrouwen ;c ik ben bang dat we de komende jaren niet meer zulke goede spelers zullen hebben. Als oudere spelers zoals Dzeko en Begovic weg gaan bijv. En dan heb je ook nog ermee te maken dat elk fucking talent voor bijv Zwitserland kiest. Kolasinac hebben we ook nog, die word vaak vergeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij is juist het angst ipv vertrouwen ;c ik ben bang dat we de komende jaren niet meer zulke goede spelers zullen hebben. Als oudere spelers zoals Dzeko en Begovic weg gaan bijv. En dan heb je ook nog ermee te maken dat elk fucking talent voor bijv Zwitserland kiest. Kolasinac hebben we ook nog, die word vaak vergeten.

Ja, ik snap je. We moeten ook niet verwachten dat we een elftal krijgen/hebben van 11 topspelers. Straks als Dzeko en Begovic te oud zijn, moet er een soort van team gebouwd worden om talenten heen als Besic Pjanic en Kolasinac.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe wordt er eigenlijk beslist welke Concacaf-landen mogen meedoen? Ik lees op Wikipedia dat die landen 'invited' zijn, maar dat is best vaag. Roulatiesysteem ofzo?

Meestal Mexico en nog eentje :P Ligt er gewoon aan waar ze zin in hebben :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De schande van Split: immens hakenkruis op het veld

Mede door racistische uitingen van zijn supporters speelde Kroatië tegen Italië (1-1) voor lege tribunes. Maar ook in een leeg stadion speelde zich weer een betreurenswaardig incident af.

In het veld van het Poljudstadion in Split was een gigantisch hakenkruis gekrast. Vooraf werd nog driftig geprobeerd het fascistische symbool weg te werken. Maar zoals in de onderstaande tweet te zien is, zijn de contouren nog steeds zichtbaar.

Kroatië moest in een leeg stadion spelen omdat de aanhang zich had misdragen tijdens het EK-kwalificatieduel met Noorwegen. Rellen, het afsteken van vuurwerk en racistische spreekkoren noopten de UEFA in te grijpen.

Sportief gaat het Kroatië overigens wel voor de wind. De ploeg van Niko Kovac is koploper in Groep H. Of dit incident daar nog van invloed op zal zijn moet in de komende tijd blijken.

d8302eab-6b9f-460f-ad5a-dd332468656a_hakenkruis.jpg

Gaan we weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meestal Mexico inderdaad, maar ook Jamaica is voor de tweede keer uitgenodigd geloof ik.

Hoe dan ook, 0-0 dus tussen Mexico - Bolivia. Netjes van Bolivia, heb de wedstrijd dan niet gezien, maar een punt pakken van Mexico is gewoon netjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites