ivago Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Ik kreeg al meer dan ik verwachtte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Rob de Nijs bezong ooit deze dag,maar ik ga verder met de volgende update. @Tim' koos voor een legendarische groep,maar gaan zijn punten even legendarisch zijn ? https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/503212/6/6/u4zdm2njlj Tussenstand @MetalMichael @ivago @chrisje1993 @Keko @Kowet @Satyr @hjs @Tim' @Titan@nasje92 @Fabian. @Kyrill@komodo25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Minder punten dan verwacht maar nog steeds punten. Dus bedankt @Tim' @MetalMichael wil je nog verwachtingen uitspreken dat slecht zou gaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 Dank voor de twaalfpunter! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 Dit gaat niet best:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 (bewerkt) Goedenavond, Tijd voor nieuwe update. Vanuit de Schotse Highlands ontving ik deze punten van @Kowet. https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/503212/7/7/iwmjdmn2y2 Tussenstand @MetalMichael @ivago @chrisje1993 @Keko @Kowet @Satyr @hjs @Tim' @Titan@nasje92 @Fabian. @Kyrill@komodo25 13 december 2021 bewerkt door hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 Dank voor de 6 punten! Brengt me weer iets verder weg van de rode lantaarn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 13 december 2021 Auteur Share Geplaatst 13 december 2021 Dankjewel voor de puntjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 Jaaa 12 puntos! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 Dit gaat nog vele malen slechter dan ik had verwachtl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 Op redelijk safe gespeeld en zo zijn ook de punten momenteel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 Tijd voor de volgende update: Ditmaal ontvangen we uit het Aziatische continent een bericht. @ivago gaf me deze voting door. https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/503212/8/8/zknda1mdfk Tussenstand @MetalMichael @ivago @chrisje1993 @Keko @Kowet @Satyr @hjs @Tim' @Titan@nasje92 @Fabian. @Kyrill@komodo25 Mag ik de kandidaten er ook aan herinneren dat men zijn song voor de volgende ronde al mag inzenden. In Memoriam. Het is de bedoeling dat je groep zoekt waarbij de zanger of zangeres overleden is. Dus geen willekeurig lid wel de frontman of frontvrouw. Graag ook een lied uit de periode van de overledene. Een overleden solo artiest(e) mag wel. Gewoonweg artiest(e) zoeken die overleden is. bvb Amy Winehouse,Jeff Buckley,Leonard Cohen,Frank Sinatra,Aretha Franklin Als je groep wilt,band selecteren waarvan de zanger(es) van overleden is. bvb Nirvana,AC/DC (tijd van Bon Scott),The Cranberries,Joy Division,INXS,... Al wel 2 personen hebben al iets ingezonden. @Tim' en @komodo25 waarvoor dank. Misschien dat er nog mensen (terug) willen deelnemen aan de volgende ronde? @Steels, @Tamara84, @Bolderbast , @Hakai, @Badmuts, @ElPrincipito, @Chiemel, @Socrates, @Roprop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 Bedankt voor 10 punter @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 Leuk, maar ik skip. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 Hoe werkt dit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 Helaas weer geen punten.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 (bewerkt) 30 minuten geleden zei Steels: Hoe werkt dit? Je stuurt een nummer in per PM naar Hjs de host in dit geval. Dat moet via een YouTube link. Als iedereen een inzending gedaan heeft post de host een overzicht van alle nummers. En dan moet je in PM naar hem je top 10 favorieten sturen van 1 2 3 4 5 6 etc. De nummer 1 krijgt 12 punten de nummer 2 10 punten etc. Alleen proces dit keer iig dat iedereen alle nummers geluisterd heeft en top 10 instuurt, kost het meeste tijd. Nu gaat het zeer rap. En aan het einde is er een winnaar. En deelnemers van deze editie worden met punten aantal meegenomen in totaal klassement van alle music challenges tot nu toe. Ik hoop je nu iig duidelijk genoeg is geworden of duidelijker. Anders moet je @Keko of @chrisje1993PM sturen zij organiseren dit al veel langer. Oh ja en je doet mee onder naam van een land met een vlag dat nog niet gekozen is. 14 december 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 (bewerkt) @Kyrill bedankt voor de info! Welke landen zijn reeds gekozen? EDIT: De artiesten moeten niet uit dat land komen, leid ik af uit de uitslag? 14 december 2021 bewerkt door Steels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 3 minuten geleden zei Steels: @Kyrill bedankt voor de info! Welke landen zijn reeds gekozen? EDIT: De artiesten moeten niet uit dat land komen, leid ik af uit de uitslag? Land is eigenlijk pure willekeur. Heeft idd 0,0 met de artiesten te maken. Graag gedaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 Met wat gesprokkel hier en daar spring ik niet ver Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 Nu is de organisator himself aan de beurt. Hij is aangenaam verrast door het positieve onthaal van zijn inzending. Hij staat momenteel zelfs aan de leiding,blijft dit nog na zijn voting ? https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/503212/9/9/llnmq5njzh Tussenstand @MetalMichael @ivago @chrisje1993 @Keko @Kowet @Satyr @hjs @Tim' @Titan@nasje92 @Fabian. @Kyrill@komodo25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 Kijk, dat zijn weer eens mooie punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 Bedankt voor de 6 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 Heujjj de 1e 12 punter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 Nou nou er wordt weer tactisch gestemd hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten