nasje92 Geplaatst 30 januari 2021 Share Geplaatst 30 januari 2021 Proficiat! Benieuwd naar de volgende ronde! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 januari 2021 Share Geplaatst 30 januari 2021 Laatste met dit nummer niet verwacht. Zou hem toch zo weer insturen. Gefeliciteerd @Tamara84 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tamara84 Geplaatst 30 januari 2021 Share Geplaatst 30 januari 2021 @chrisje1993wat is de volgende ronde? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 30 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 30 januari 2021 Na een spannend einde van Ronde 3 weet @Tamara84 door Freddie Mercury te winnen. Gefeliciteerd!! Voor de tussenstand na 3 rondes heeft dat de volgende gevolgen: Tussenstand na Ronde 3: 1. @Kowet 60 PTN. 2. @Titan 58 PTN. 3. @nasje92 54 PTN. 4. @Roprop 44 PTN. 5. @Tamara84 44 PTN. 6. @ElPrincipito 42 PTN. 7. @chrisje1993 38 PTN. 8. @Chiemel 38 PTN. 9. @Fabian. 32 PTN. 10. @komodo25 30 PTN. 11. @ivago 30 PTN. 12. @Badmuts 24 PTN. 13. @Keko 24 PTN. 14. @Tim' 20 PTN. 15. @Satyr 14 PTN. 16 @hjs 0 PTN. Het onderwerp voor Ronde 4 is: Tweetalig. Hierbij is het de bedoeling dat je een liedje zoekt waarin in twee talen gezongen word. Veel succes allemaal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 januari 2021 Share Geplaatst 30 januari 2021 Kleine tip; Ben & Ruurd hebben een tweetalig liedje gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 30 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 30 januari 2021 3 minuten geleden zei Richarð.: Kleine tip; Ben & Ruurd hebben een tweetalig liedje gemaakt. Doe lekker gezellig mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 januari 2021 Share Geplaatst 30 januari 2021 Inzending is verstuurd, kijken of ik weer boven @komodo25eindig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 31 januari 2021 Share Geplaatst 31 januari 2021 (bewerkt) Mag Frans Duijts ook? 31 januari 2021 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 31 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 31 januari 2021 3 minuten geleden zei Keko: Mag Frans Duijts ook? Zolang er in het liedje maar twee verschillende talen word gezongen. Welke talen maakt niet uit. Betwijfel of de artiest Frans Duits dit heeft ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 31 januari 2021 Share Geplaatst 31 januari 2021 Proficiat @Tamara84 Geen evidente opdracht deze, maar wel origineel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 januari 2021 Share Geplaatst 31 januari 2021 Inzending ingestuurd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 31 januari 2021 Share Geplaatst 31 januari 2021 Wat wordt er bedoeld met 2 talen? Wordt een liedje in het Nederlands met 1 Engelse zin er in goedgekeurd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 31 januari 2021 Share Geplaatst 31 januari 2021 Frans Duijts doet aan volkstaal Vind dit een lastige categorie. Popt wel het een en ander in mijn hoofd op, maar weet niet of ik daar voor wil gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 31 januari 2021 Share Geplaatst 31 januari 2021 6 minuten geleden zei Titan: Frans Duijts doet aan volkstaal En in "Hij speelde de accordeon" zit een ruim gebruik van Franse leenwoorden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 31 januari 2021 Share Geplaatst 31 januari 2021 Zijn makkelijkere opdrachten dan deze. Wel een paar voor de hand liggende opties,maar ga toch iets beter zoeken en hopelijk vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 31 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 31 januari 2021 1 uur geleden zei Badmuts: Wat wordt er bedoeld met 2 talen? Wordt een liedje in het Nederlands met 1 Engelse zin er in goedgekeurd? Op zich zou dat al genoeg zijn.. Er moet in 2 verschillende talen gezongen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 januari 2021 Share Geplaatst 31 januari 2021 7 uur geleden zei Badmuts: Wat wordt er bedoeld met 2 talen? Wordt een liedje in het Nederlands met 1 Engelse zin er in goedgekeurd? Wel door de wedstrijdleiding, niet door de stemmers dan waarschijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 2 februari 2021 Share Geplaatst 2 februari 2021 Heb een prachtinzending gevonden. Kom maar op! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 3 februari 2021 Share Geplaatst 3 februari 2021 (bewerkt) Ja! Ik heb ook een pareltje gevonden, kende dit nummer nog niet van een van mijn favoriete bands! edit: Trouwens een mooie eerste plek tot nu toe! Had ik niet verwacht. Hopelijk na deze ronde nog steeds koploper. 3 februari 2021 bewerkt door Kowet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 3 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 3 februari 2021 Als ik kijk naar de vorige rondes mis ik nog inzendingen van @Roprop en @Tamara84 . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 4 februari 2021 Share Geplaatst 4 februari 2021 Ik ga deze ronde helaas overslaan. De vorige ronde was ik al de vertragende factor omdat ik niet echt de tijd voor heb cq neem. Wellicht doe ik volgende ronde weer mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 5 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 5 februari 2021 Alle inzendingen zijn weer binnen. Dus het is weer tijd om te gaan luisteren en punten in te sturen. Hierbij alle inzendingen: Kroatië: Filipijnen: Noorwegen: Galapagos Eilanden: Kiribati: Montenegro: Indonesië: Noord-Korea: Rusland: Italië: Schotland: Gambia: Oost-Timor: Verenigde Staten: DEADLINE stemmen: Zaterdag 13 Februari 12:00 Uur @hjs @Satyr @nasje92 @Keko @komodo25 @Fabian. @ivago @Titan @Chiemel @Kowet @Tim' @Badmuts @Tamara84 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 Eén nummer dat ik totaal vergeten was van een band waar ik nog over nagedacht had. De twaalf punten weet ik overigens al zonder iets te luisteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 Zit veel leuks bij deze keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 Haha twee keer Arcade Fire, dat opent perspectieven...of juist niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten