Bolderbast Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 Auditie 21 gaat naar @nasje92. Zulke lieve woordjes doen Bollie wel wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 4 uur geleden zei Bolderbast: Auditie 21 gaat naar @nasje92. Zulke lieve woordjes doen Bollie wel wat. Jammer maar ik snap de strategie erachter, divide et impera Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 25 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 25 oktober 2020 Auditie 21 van @Bolderbast kon kiezen tussen @nasje92 en @ivago. Inmiddels is hier al gekozen voor @nasje92. Auditie 22 van @Grote Ree moet gaan kiezen tussen @bas2204 en @ivago. Auditie 23 van @chrisje1993 moet kiezen tussen @nasje92 en @bas2204. Auditie 24 van @The Saint heeft de keuze tussen @nasje92 en @bas2204. Auditie 25 van @Grote Ree heeft geen coach kunnen overtuigen. Jordan Rakei gaan we dus niet meer terug horen. Auditie 26: Auditie 27: Auditie 28: Auditie 29: Auditie 30: @nasje92 @bas2204 @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 25 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 25 oktober 2020 Auditie 23 gaat naar @nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 Auditie 22 komt graag het team van @bas2204 versterken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 Auditie 26 Ik hoor hier heel veel, maar bijzonder weinig zang. Op het moment dat de zanger begint te zingen, lijkt het of hij ergens op de achtergrond zijn ding staat te doen. Voor mij veel te lastig om zijn ware talent te ontdekken. Niet gedraaid Auditie 27 Na bijna een minuut gewacht te hebben op zang, verwacht je wel iets meer spektakel dan dit. Waar mijn collega eerder al even wegdutte, overkomt het mij hier. Even had ik nog de hoop gewekt te worden door een mooie uithaal of wat smaakvolle ad libs, maar helaas. Niet gedraaid Auditie 28 WAUW! Wat een stem zeg. Zowel in het laag als in het hoog heel erg prettig. Ik dacht hier eerst Dermot Kennedy te herkennen, maar ik vind de stem hier helderder en dus nog fijner klinken. Daarnaast past ook het genre perfect bij deze coach. Als deze kandidaat ook graag verder wil in deze muzieksmaak, dan zit hij bij team Nasje gebakken! Ik hoop in elk geval dat deze kandidaat voor mij kiest! Gedraaid Auditie 29 Beetje een clichématig nummer, maar dat deze artiest kan zingen, staat als een paal boven water. Gelet op het feit dat mijn team langzaam aan begint te groeien, zal ik ook wat kritischer moeten gaan zijn en daarom laat ik deze kandidaat aan me voorbij gaan. Ik hoop wel dat een van mijn collega coaches gaat draaien, want ik vind dat deze artiest wel een plekje verdiend in the battles! Niet gedraaid Auditie 30 Uitstekende auditie, maar voor mij een beetje een 13 in dozijn nummer. Stem is wel ontzettend uniek, maar ik heb het gevoel dat deze artiest op haar plek is bij een van de andere teams. Wat dat aangaat een beetje hetzelfde verhaal als bij auditie 29. Zeker goed genoeg voor een plek bij the battles, maar ik laat deze aan me voorbij gaan. Niet gedraaid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 Auditie 26 Toen mijn haren nog niet de kleur hadden gekregen van een zilvervos en de rimpels nog geen patent hadden genomen op mijn voorhoofd was ik voor deze auditie te vinden geweest. De tand des tijds heeft mede met zich meegebracht dat ik dit soort sloopwerken makkelijker links laat liggen. Echter word ik in de tweede helft van het nummer meegezogen in het repetitieve treingedreun en waar ik deze deelnemer al lang had afgeschreven, kantelt mijn mening helemaal. Dat vind ik op zichzelf al zo opzienbarend en verrassend waardoor ik ga geloven dat deze band me mogelijks nog meer kan gaan verrassen in de battles, en zich als outsider zou kunnen gaan profileren. Let's do this shit! Gedraaid Auditie 27 Meteen bij de eerste tonen weet ik het al, dit is er eentje dat Team ivago uitademt tot in het diepste van de ziel. Fantastisch duister en eigenzinnig arrangement , feeëriek stemgeluid. Dit is met kop en schouders de beste auditie die ik al gehoord heb. Ik voel Tricky en Portishead, maar ook die ongemeen fantastische sixties psychedelica à la Jefferson Airplane and the like. Ik wil zo snel mogelijk te weten komen wie dit is, want ben nu al grote fan. Mijn teleurstelling zou gigantisch zijn als ik deze artiest(en) niet kan strikken. GEDRAAID !!! (en luid juichend bovenop mijn stoel gesprongen) Auditie 28 En dan moet deze arme jongen mijn muzikaal orgasme van daarnet zien op te volgen. Dat lukt hem van geen kanten, want ik hoor niet meer dan een dertienmiljard in een dozijn, druilerige popsong. Veel meer dan een potje huilen van ellende kan ik hier niet mee. Een resolute nee! Niet gedraaid Auditie 29 Dit wordt hem ook niet hoor. Opnieuw hoor ik een popsong die bol staat van de cliché's en na de vierhonderzevenendertigste keer 'Starting a Fire' te horen hoop ik dat het hier gaat om zelfontbranding van de zanger. Ik bedoel dit heel schertsend hoor, wil niemand voor de kop stoten. Het is gewoon echt mijn ding niet.Niet gedraaidAuditie 30 Dat niet elk clichématig opgebouwd nummer noodzakelijk slecht moet zijn en op de vuilbelt moet gegooid worden bewijst deze auditie. Dit is zo een nummertje dat nergens eruit springt maar ik ook nooit enig negatief gevoel bij krijg. Eentje om in de auto naar het werk of tijdens een huishoudelijke taak beetje gedachtenloos op mee te bewegen en het refreintje mee te neuriën. Aangenaam fris stemgeluid, en de zangeres overtuigt me dat ze gelooft in wat ze zingt. Aantrekkelijk in zijn eenvoud, meer moet dat niet altijd zijn. Gedraaid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 (bewerkt) Best grappig hoe bij sommige beoordelingen de mening van @nasje92 en mezelf compleet haaks op elkaar staan (en goed voor de wedstrijd ook!) 26 oktober 2020 bewerkt door ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 58 minuten geleden zei ivago: Best grappig hoe bij sommige beoordelingen de mening van @nasje92 en mezelf compleet haaks op elkaar staan (en goed voor de wedstrijd ook!) Hahah ja het viel mij ook op! Maakt het juist leuk en als ik dan jouw enthousiasme lees, dan luister ik het nummer toch nogmaals om me in jou te verplaatsen. Mooi! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 Auditie 26 Ik ben niet vies van wat stevig gitaarwerk. Dit klinkt als een mooi stukje classic rock, maar ik herken de band niet verder. Waar ik het enthousiasme met mijn Belgische collega nog kan delen over het totaalplaatje, vind ik de zang niet bijzonder genoeg om voor te draaien. Deze laat ik dan ook aan mijn gewaardeerde collega over. Niet gedraaid Auditie 27 Weer een mooie zuivere vrouwenstem. En deze keer ook met wat minder standaard muzikale omlijsting. Zeker een gewaardeerde deelname, maar op de een of andere manier pakt het mij niet echt. Ik ga @ivago dan ook heel blij maken en ook deze inzending zonder strijd zijn kant op laten lopen. Niet gedraaid Auditie 28 Ik snap de associatie van mijn medecoach nasje richting Dermot Kennedy wel een beetje. Maar daar blijft het ook bij wat betreft de overeenkomst met zijn commentaar. Ik zit meer op de lijn met mijn andere collega: een dertien in een dozijn popnummer, dat zo van het podium van het Songfestival zou kunnen komen. Niet gedraaid Auditie 29 Waar ik het bij de vorige auditie al begon over het Songfestival, krijg ik die associaties hier nog sterker. Ik zie al bijna voor mij hoe de zanger op het podium staat met de visuele effecten op de actergrond en een uitgebreide choreografie om te verbloemen dat dit nummer verder weinig speciaal is. Niet gedraaid Auditie 30 En dan krijgen we eindelijk weer iets dat meer opvalt. En dan vooral door de stem van de zangeres. Mijn collega noemt het al fris en maar de grote toevoeging voor mij is het onderscheidende heesje dat het geheel zeker interessant maakt. Dit is voor mij ook meer dan achtergrondmuziek hoor, dit is gewoon heerlijke muziek voor in de zomer of op een relaxte middag. Deze zangeres mag zeker de gelederen van mijn team komen versterken! Gedraaid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 27 oktober 2020 Share Geplaatst 27 oktober 2020 Moet wel lachen om @ivago die werkelijkwaar alles uit de kast trekt voor auditie 27 en zijn medecoaches zijn zo van: nah, niks aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 27 oktober 2020 Share Geplaatst 27 oktober 2020 Auditie 24 gaat naar @nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 28 oktober 2020 Share Geplaatst 28 oktober 2020 16 uur geleden zei The Saint: Auditie 24 gaat naar @nasje92 Dat is onacceptabel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 28 oktober 2020 Share Geplaatst 28 oktober 2020 Speltip 1: Spreid je winkansen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 29 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 29 oktober 2020 Auditie 26 van @Jeroen. gaat team @ivago versterken. Net als Auditie 27 van @Richarð.. Auditie 28 van @Bolderbast voegt zich bij team @nasje92. Auditie 30 van @Titan mag gaan kiezen tussen @bas2204 en @ivago. Auditie 29 Nambyar van @007mark heeft geen coach weten te overtuigen en zal deze wedstrijd per direct dus verlaten. Auditie 31: Auditie 32: Auditie 33: Auditie 34: Auditie 35: @nasje92 @bas2204 @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 oktober 2020 Share Geplaatst 29 oktober 2020 Na het inschrijven van NAMBYAR dacht ik dat een plek bij coach @Fabian.wel zeker zou zijn. Die deed niet mee, waardoor de hoop op @nasje92was gezet. Was dicht bij een druk op de knop, maar helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 29 oktober 2020 Share Geplaatst 29 oktober 2020 27 minuten geleden zei 007mark: Na het inschrijven van NAMBYAR dacht ik dat een plek bij coach @Fabian.wel zeker zou zijn. Die deed niet mee, waardoor de hoop op @nasje92was gezet. Was dicht bij een druk op de knop, maar helaas. Ik wilde Nambyar ook nog kiezen, Caroline is echt een geweldig nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 oktober 2020 Share Geplaatst 29 oktober 2020 Ik vind zijn nummer Once More heel goed. Zijn nieuwe werk kan me niet echt bekoren. Heb hem een keer gezien als voorprogramma ergens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 29 oktober 2020 Share Geplaatst 29 oktober 2020 Auditie 30 sluit aan bij team @bas2204 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 29 oktober 2020 Share Geplaatst 29 oktober 2020 7 uur geleden zei 007mark: Na het inschrijven van NAMBYAR dacht ik dat een plek bij coach @Fabian.wel zeker zou zijn. Die deed niet mee, waardoor de hoop op @nasje92was gezet. Was dicht bij een druk op de knop, maar helaas. Ja, dit is wel ff zuur. Ik heb zijn andere werk gecheckt en ik kan wel zeggen dat ik een beetje spijt hebben van het niet draaien. Helaas! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 29 oktober 2020 Share Geplaatst 29 oktober 2020 Auditie 31 WTF!? Niet gedraaid Auditie 32 Duizend maal dank voor het inzenden van deze artiest. Ik denk te weten om wie het gaat en ik ben helemaal weg van zijn stem. Bij DWDD en Opry wat live optredens gezien en ik zou hem zo ontzettend graag aan team Nasje willen toevoegen!! Gedraaid Auditie 33 Zeker geen slechte auditie, maar deze stem mist voor mij wat 'body'. Het blijft alleen wat magertjes en ik had graag wat meer diepte willen horen. Daarnaast is het nummer ook wat eentonig, waardoor ik de stem niet voldoend kan onderscheiden en dit maakt dat het me niet raakt. Niet gedraaid Auditie 34 Catchy nummer die mij zo waant op de filmset van the Good, the Bad and the Ugly. Ik kan hier op zich wel van genieten, maar het is me een te hoog Elvis Presley-gehalte, daar moet je van houden. Deze coach laat zijn stoel er niet voor draaien, maar voor de competitie zou het leuk zijn als deze artiest in The Battles verschijnt! Auditie 35 GAAP! Dit is echt niet mijn ding. Het lijkt een beetje op een 12-jarige Robyn. Ik zou niet weten welke kant ik op zou moeten met deze zangeres en ik kan me niet voorstellen dat ik hier een kaartje voor zou kopen, mocht ze een concert geven en die veelzijdigheid moet ik wel horen in een stem. Helaas! Niet gedraaid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 29 oktober 2020 Share Geplaatst 29 oktober 2020 (bewerkt) Auditie 31 De eerste inzending die stevig naast de pot durft te pissen, soort van Aphex Twin meets schreeuwerige RnB. Echt goed vind ik het niet klinken hoor, het is eigenlijk een rommeltje. Maar de durf om dit eigenzinnig hoopje chaos in te zenden verdient waardering. En krijgt die van mijn kant. Gedraaid Auditie 32 Mooi en subtiel uitgevoerd Soul/Motown-cliché met toetsen van Country. Perfect in zijn genre, bij mij wekt het echter hoofdzakelijk verveling op. Voor @nasje92 muziek in de oren, want dat brengt hem alvast een stap dichter bij het strikken van de auditie waar hij naar mijn gevoel tot hiertoe het meest enthousiast over was. Niet Gedraaid Auditie 33 Yes! Gelukkig nog eens een heerlijke auditie waarvan ik spontaan begin te watertanden. Subtiel, minimalistisch gitaartje brengt een sfeertje dat balanceert tussen dreiging en melancholie. Het onderliggend beatje lijkt aanvankelijk tegen het maatschema in te gaan, maar de achterliggende bedoeling wordt duidelijk wanneer de arpeggio-synth de boventoon komt voeren. En daarbij die wat ijle, dromerige zang die je meevoert op een donzig schapenwolkje...met uiteindelijk een outro die als een deus ex machina je verrast en je langzaam weer naar de begane grond voert. nog! nog! NOG! Richar met de ontypbare laatste letter for president! (vermoed ik dan toch dat hij hierachter zit) Gedraaid Auditie 34 Een uit een Tarantino motion picture weggelopen Elvis-tribute. Wel een aardig niemendalletje die me even laat glimlachen. Maar daar blijft het verder bij, en dat is na de klepper van daarnet helemaal niet voldoende om opnieuw op de knop te drukken. Ik zou op de duur toch ook maar misselijk worden van al dat stoelgedraai. Niet gedraaid Auditie 35 Wat een onbezonnen vrolijkheid in die intro. Ik moet me inhouden om niet recht te springen en een vreugdig rondedansje om mijn stoel te gaan maken. Het tienerstemmetje, waarvan ik veel eerder denk dat het zo, een gek uitziend, frêle Japannergrietje is past perfect in dit muzikale plaatje. Man, ik word zo ontzettend vrolijk van deze frivole onnozeliteit! Laat deze zich maar snel aan Team ivago toevoegen, want ik wil in de battles erg graag meer horen van deze artieste(n). ZALIG!!! Gedraaid 29 oktober 2020 bewerkt door ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 30 oktober 2020 Share Geplaatst 30 oktober 2020 Auditie 31 Een nummer dat alle kanten op gaat. In de stukken waar de stem van de zanger onder de onderdrukking van de computer uit komt, hoor je wel dat hij kan zingen. Maar toch bedank ik hier vriendelijk voor. Niet gedraaid Auditie 32 Ik hoef nog niet eens te wachten op de zang voordat ik hier de knop al door de desk heb geramd! Want alleen al aan de muziek herken ik direct mijn meest geluisterde artiest van de laatste anderhalf jaar ook zonder enig probleem. Deze Amerikaan is de grootste belofte uit de Blues wereld als je het mij vraagt en was voor mij bijna de reden om een ticket voor Pinkpop aan te schaffen. Dat hij met zijn solo album heeft aangetoond ook in soul, country en americana meer dan thuis is, maakt hem alleen maar interessanter. Deze man heeft het in zich deze competitie te winnen als je het mij vraagt. Dus sorry @nasje92, je zult het met zware concurrentie moeten doen om deze binnen te hengelen. En nu moet een technicus even mijn desk komen repareren voordat ik verder kan met de volgende auditie... Gedraaid Auditie 33 Hier ben ik het dan weer helemaal eens met @ivago: een erg goede auditie van deze artiest. Stem past heel mooi in het geheel van het nummer dat inderdaad minimalistisch in is gekleed. Het geheel doet mij denken aan Ry X, een artiest die ik zeer kan waarderen. Deze laat ik dan ook niet zonder slag of stoot naar mijn medecoach lopen. Gedraaid Auditie 34 En weer is het zo ver: ik herken de artiest. Ik heb ooit nog wel eens met een biertje in mijn hand op een klein lokaal festival van deze band staan te genieten. Een dikke duim omhoog dan ook voor de inzender. Alleen deze keer weet ik ook wat er min of meer in het repertoire zit van deze band en laat ik het lopen. Niet gedraaid Auditie 35 Met alle plezier gun ik mijn Belgische collega deze inzending voor zijn team. Het is voor mij allemaal wat te iel. Niet gedraaid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 30 oktober 2020 Share Geplaatst 30 oktober 2020 Oei, dit wordt een hele spannende voor auditie 32 @bas2204. Moge de beste (lees meest overtuigende) winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 31 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 31 oktober 2020 Auditie 31 van @Zeus gaat zich bij team @ivagovoegen. Auditie 32 van @Fabian. mag gaan kiezen tussen @nasje92 en @bas2204. Auditie 33 van @Grote Ree mag gaan kiezen tussen @bas2204 en @ivago. Auditie 34 waren The Baboons van @komodo25 die hebben helaas geen coach weten te overtuigen. Auditie 35 van @komodo25gaat naar @ivago Auditie 36: Auditie 37: Auditie 38: Auditie 39: Auditie 40: @nasje92 @bas2204 @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten