007mark Geplaatst 19 oktober 2020 Share Geplaatst 19 oktober 2020 Ohja. Zo even doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 20 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 20 oktober 2020 (bewerkt) De maatregelen hebben direct effect, uit berekeningen van het CCMT (Cover Contest Management Team) blijkt dat het aantal deelnemers met 36% is toegenomen. Nu is het zaak om deze lijn door te trekken en vol de tweede golf in te gaan! Voordat we de jubileumronde instarten, kijken we eerst even naar de antwoorden van ronde 9: Hier hoorden jullie Alain Clark (dit keer zonder zijn papa erbij) die één van mijn favoriete Nederlandse klassiekers coverde: Stil in mij van Van Dik Hout Was het Miss Montreal? Nee, jullie moesten iets verder naar het verleden grijpen om de stem van Jacqueline Govaert (Krezip) in het nummer Yellow van Coldplay te herkennen In het bijzijn van mister Noel Gallagher himself durfde James Bay het aan om Don't Look Back in Anger te coveren van Oasis. Er is verder nooit meer wat van de beste man vernomen Deze metamorfose van Bad van Michael Jackson is uiteraard uitgevoerd door Billy Eilish. Volgens Titan een volledige verkrachting van het nummer, maar je kan beter nummers verkrachten dan... ach laat ook maar... Poolapen die tamme impala's coveren, het kan allemaal. Arctic Monkeys speelde hier Feels Like We Only Go Backwards van Tame Impala De lastigste van het stel. AURORA was hier helemaal in haar element toen ze het nummer Teardrop van Massive Attack kon spelen. Covers: Spoiler Er zijn veel punten binnengeharkt deze ronde, maar de absolute klappers bleven uit. Wel hebben we een nieuwe winnaar in ons midden, MetalMichael wist met 26 punten de eenzame top te bereiken en liet daarmee Titan, Grote Ree en nasje92 (25 punten) en Kowet en The Saint (24 punten) achter zich. In het totaalklassement weet Kowet nog steeds aan de leiding te gaan, ook al is dat met een editie meer gespeeld en komt Titan beetje bij beetje dichterbij. Laatstgenoemde voert tevens de lijst aan bij de Power Rankings Stand Spoiler Ronde 9 Totaalklassement Power Rankings (Beste gemiddelde) Ronde 8 overzicht Spoiler Ronde 10 alweer, allememachies... Dat betekent uiteraard dat er weer een jubileumronde is aangebroken. Na eerdere succesvolle themarondes als de 'Hier weet Satyr weer niks over'-ronde en de 'Bands die Titan kut vind'-ronde, heb ik ook dit keer weer een thema in de ronde. Echter... ik ga niet vertellen wat het thema is, dat is aan jullie om uit te vogelen. Je krijgt er geen bonuspunten voor, maar het kan wellicht het raden een beetje makkelijker maken als je het thema door hebt. Let op: Bij #3 hoor je twee stemmen. Wanneer één van de twee goed geraden wordt krijg je de volle punten. Deadline gooi ik over het weekend heen: maandag 26 oktober 20:00 Antwoord Lay-out Spoiler #1 Uitvoerend artiest: Titel nummer: Oorspronkelijke artiest: #2 Uitvoerend artiest: Titel nummer: Oorspronkelijke artiest: #3 Uitvoerend artiest: Titel nummer: Oorspronkelijke artiest: #4 Uitvoerend artiest: Titel nummer: Oorspronkelijke artiest: #5 Uitvoerend artiest: Titel nummer: Oorspronkelijke artiest: #6 Uitvoerend artiest: Titel nummer: Oorspronkelijke artiest: Tags Spoiler @Erwin. @Grote Ree @Kowet @MetalMichael @The Saint @Titan @StanleyW @chrisje1993 @nasje92 @007mark @bas2204 @Richarð. @Juca @Kelvin @Tim' @Satyr @KayDeManaager 20 oktober 2020 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 oktober 2020 Share Geplaatst 20 oktober 2020 FACKKKKK Aurora bij die laatste had ik moeten weten. Stuur ik net in bij Worldvision Vond zelf ovreigens Jacqueline Govaert met afstand de slechtste vorige ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 20 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 20 oktober 2020 1 minuut geleden zei 007mark: Vond zelf ovreigens Jacqueline Govaert met afstand de slechtste vorige ronde. U serious? Die vond ik zelf best wel chill eigenlijk. Alain Clark vond ik persoonlijk niet zo best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 oktober 2020 Share Geplaatst 20 oktober 2020 Haha, titel bij die van Arctic Monkeys gewoon goed gegokt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 oktober 2020 Share Geplaatst 20 oktober 2020 Ik ga het podium niet halen deze ronde, haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 oktober 2020 Share Geplaatst 20 oktober 2020 Deze ronde ga ik eindelijk weer eens wat beter scoren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 Oh wauw ik had teardrop nummers door elkaar gehaald. Ik moet weer eens wat beter scoren tov Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 Waarschijnlijk mijn slechtste ronde tot op heden dit of in ieder geval een van de slechtste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 Geen beste ronde van mijn kant, ondanks dat ik de categorie wel goed heb denk ik... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 oktober 2020 Share Geplaatst 23 oktober 2020 Oei, matige ronde dit hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 23 oktober 2020 Share Geplaatst 23 oktober 2020 Weet alleen de laatste, matige ronde wordt dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 Moeilijke ronde inderdaad, maar dat heeft alles met de categorie te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 Ho, deze nog niet gemaakt. Hopelijk lukt het vanavond nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 28 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2020 (bewerkt) Daar zijn we weer! Veel van jullie hadden door welk thema ik zocht, maar aan de hand van sommige gokjes kon ik ontdekken dat niet iedereen hierachter is gekomen. Alle uitvoerende artiesten kwamen uit het land van friet, chocola, bier, slechte regeringsonderhandelingen, slecht wegdek, goede televisie en mooohhh mohhhh Gertjuuuhhh. Juist ja, Belgenland! Kijk maar: Hier hoorden jullie een hele oude versie van Balthazar die Hey Ya! van Outkast coverde. Bleek lastig te herkennen. De meiden van K3 mogen lekker kindermuziek blijven maken, want deze versie van Home van Dotan staat denk wel in de flop 3. Een hele lastige bleek de cover van Koen Wauters (Clouseau) & Jonas van Geel, die een vrij bijzondere versie van Dance Monkey van Tones and I uitvoerde. No worries, ik heb ook echt geen idee wie Jonas van Geel is, daarom rekende ik Clouseau alleen ook goed. Hier hoorden jullie Milow met Mia van Gorki, maar dat wisten de meesten van jullie al. Samen met #3 de lastigste. Een aantal van jullie herkenden Novastar met het nummer Grip (Omarm me) van Bazart. Dus niet van Bløf, maar Omarm me is wel goed gerekend. Hier konden jullie de stem van Oscar and the Wolf herkennen in het nummer Back to Black van Amy Whinehouse. Covers: Spoiler Deze ronde wordt gewonnen Erwin. (24 punten) die zijn inhaalslag bij deze inzet. Kelvin (22 punten) deed met zijn tweede podiumplek ook goede zaken wist daarme Titan. en Kowet (21 punten) achter zich te laten. In het totaalklassement verandert er verder niet al te veel, Kowet gaat nog steeds aan de leiding en voelt de hete adem van Titan. in de nek. Overigens hebben nasje en Bas bijna geen punten gekregen omdat ze Joanna Newsom hebben afgewezen in The Voice, maar ze hadden er al niet zo veel dus ik heb met mijn hand over mijn hart gestreken Stand Spoiler Ronde 10 Totaalklassement Power Rankings (Beste gemiddelde) Ronde 10 overzicht Spoiler Ditmaal geen bijzonderheden, maar gewoon weer 6 willekeurige covers, die in mijn ogen niet al te lastig hoeven te zijn. Let op: Bij #1 hoor je ook de originele artiest in het audiofragment, dus wees daar niet te veel door afgeleid. Deadline is over een week: Woensdag 4 november 20:00. Updates kunnen wat langer duren doordat ik ivm rugklachten niet veel langer dan een uur/half uur kan zitten, maar zolang er meer dan 10 deelnemers zijn, blijf ik met het concept doorgaan Antwoord Lay-out Spoiler #1 Uitvoerend artiest: Titel nummer: Oorspronkelijke artiest: #2 Uitvoerend artiest: Titel nummer: Oorspronkelijke artiest: #3 Uitvoerend artiest: Titel nummer: Oorspronkelijke artiest: #4 Uitvoerend artiest: Titel nummer: Oorspronkelijke artiest: #5 Uitvoerend artiest: Titel nummer: Oorspronkelijke artiest: #6 Uitvoerend artiest: Titel nummer: Oorspronkelijke artiest: Tags Spoiler @Erwin. @Grote Ree @Kowet @MetalMichael @The Saint @Titan @StanleyW @chrisje1993 @nasje92 @007mark @bas2204 @Richarð. @Juca @Kelvin @Tim' @Satyr @KayDeManaager 28 oktober 2020 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 28 oktober 2020 Share Geplaatst 28 oktober 2020 (bewerkt) Ach, ik had er tijdelijk Clouseau neergezet, maar toch niet doorgestuurd Nu al grote dank voor nummer 1, favoriet van de afgelopen jaren. 28 oktober 2020 bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 28 oktober 2020 Share Geplaatst 28 oktober 2020 (bewerkt) 3 uur geleden zei Keko: Een hele lastige bleek de cover van Koen Wauters (Clouseau) & Jonas van Geel, die een vrij bijzondere versie van Dance Monkey van Tones and I uitvoerde. No worries, ik heb ook echt geen idee wie Jonas van Geel is, daarom rekende ik Clouseau alleen ook goed. Ik ga mij even heel diep schamen dat ik deze helemaal wist. Vraagme niet hoe ik dit wist, ik zou het liefste bekennen dat ik deze gegoogled had. 28 oktober 2020 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 oktober 2020 Share Geplaatst 29 oktober 2020 Prima ronde. Kijken of we deze kunnen herhalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 oktober 2020 Share Geplaatst 29 oktober 2020 Oh damn, Balthazar had ik nog best mogen herkennen. Clouseau had ik echt totaal niet herkend, ik dacht ook een vrouw te horen daar haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 1 november 2020 Share Geplaatst 1 november 2020 Wederom een lastige ronde. Ook weinig verheffende covers moet ik eerlijk zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 4 november 2020 Share Geplaatst 4 november 2020 Lastige ronde deze, vooral bij cover 5 een groot vraagteken.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 10 november 2020 Auteur Share Geplaatst 10 november 2020 @Erwin. @The Saint @StanleyW @chrisje1993 @007mark @bas2204 @Juca @Tim' @Satyr Weinig tijd gehad hiervoor de afgelopen week, dus ik werk er nog aan. Ondertussen kan er nog ingestuurd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 november 2020 Share Geplaatst 10 november 2020 Woops, ik dacht dat ik deze allang gedaan had Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 10 november 2020 Share Geplaatst 10 november 2020 Same, zal er nog even naar kijken dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 10 november 2020 Share Geplaatst 10 november 2020 Ik heb met mijn jureringswerk voor The Voice al erg veel muziek te luisteren. Weet niet of ik hier dan ook nog aan toe kom. Maar blijf mij vooral taggen en dan kan ik kijken wat lukt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten