nasje92 Geplaatst 14 september 2020 Share Geplaatst 14 september 2020 Leuke covers! Ik heb alle originelen in elk geval herkend. De uitvoerende artiesten, geen idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 15 september 2020 Share Geplaatst 15 september 2020 Jammer dat ik ronde 2 heb gemist, had ik veel meer geweten dan deze ronde ;d Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 15 september 2020 Auteur Share Geplaatst 15 september 2020 (bewerkt) Het was een duidelijke ‘love it or hate it’ ronde waarbij de verliezer een schamele 2 punten wist te halen, terwijl de winnaar met de volle 30 punten de gouden plak mag ophalen. Maar wees niet getreurd, ik vermoed dat de volgende ronde wat beter valt bij slechtscorende users van ronde 3. Maar voordat ik ronde 4 ga introduceren, gaan we eerst naar de antwoorden: Activistische liedjes zijn Froukje niet vreemd en zelfs in haar covers deinst ze hier blijkbaar niet voor terug. We hoorden een vertaling van Same Love van Macklemore met een duidelijke boodschap. Het liedje Read all about it van Emeli Sandé werd in dit liedje volledig op de schop gegooid door Fresku. Naar mijn mening een prachtige vertaling van In your Arms van Chef’s Special, uitgevoerd door The Kik. Hier zocht ik twee artiesten en grappig genoeg wist iedereen ze allebei wel of allebei niet. Bløf (Paskal Jakobsen) & Nielson speelden hier hun versie van Roar van Katy Perry. In de week dat we in Rotterdam het Eurovisie Songfestival zouden aanschouwen, probeerde Merol het door corona achtergelaten gat te vullen met de vertaling van Nederlands songfestival overwinning uit 1975: Ding-a-dong van Teach-in. Meer een parodie dan een cover, maar ik ga niet discrimineren en neem deze dus gewoon mee in mijn contest. De mannen van De Kwis (Van der Laan & Woe) uitten op eigen wijze hun kritiek op het songfestivallied Calm after the Storm van The Common Linnets, die met hun 2e plek inderdaad een gênante vertoning hebben neergezet. Covers ronde 3: Spoiler Titan wist deze ronde absoluut in de kruising te rossen door alle 30 punten te bemachtigen. Ook 007mark (25 punten) en kowet (24 punten) wisten goede zaken te doen voor het totaalklassement, waar Titan nu mede door de afwezigheid van Erwins inzending ook bovenaan staat. Achter het totaalaantal punten heb ik het gemiddelde gezet, zo heb je een beetje vergelijkingsmateriaal voor als je rondes gemist hebt. Klassement: Spoiler Ronde 3: Totaalklassement: Ronde 3 overzicht Spoiler Ronde 4 kent een aantal inkoppertjes en een absolute parel op het einde (maar dat is slechts mijn mening). Ik geef jullie verder nog een tip mee: ook in deze ronde is weer een uitvoerende artiest te vinden die normaliter veel in het Nederlands zingt. De volgende deadline zet ik op zaterdag 19 september 13:00 Antwoord lay-out Spoiler #1 Uitvoerend artiest: Titel nummer: Oorspronkelijke artiest: #2 Uitvoerend artiest: Titel nummer: Oorspronkelijke artiest: #3 Uitvoerend artiest: Titel nummer: Oorspronkelijke artiest: #4 Uitvoerend artiest: Titel nummer: Oorspronkelijke artiest: #5 Uitvoerend artiest: Titel nummer: Oorspronkelijke artiest: #6 Uitvoerend artiest: Titel nummer: Oorspronkelijke artiest: Tags: Spoiler @Erwin. @Grote Ree @Kowet @MetalMichael @The Saint @Titan @StanleyW @chrisje1993 @nasje92 @007mark @bas2204 @Richarð. @Juca @Kelvin @Tim' @Satyr @KayDeManaager 15 september 2020 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 september 2020 Share Geplaatst 15 september 2020 "Terwijl de nummers toch niet zo onbekend zijn" zegt 'ie tegen mij. Denk niet dat ik ooit een van die nummers gehoord heb. Alleen die van Katy Perry misschien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 september 2020 Share Geplaatst 15 september 2020 Samen met Titan de enige die de eerste artiest wist, lekker Mooie 2e plaats deze ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 15 september 2020 Share Geplaatst 15 september 2020 Read All About It dus. Sja.. 28 minuten geleden zei 007mark: Samen met Titan de enige die de eerste artiest wist, lekker Mooie 2e plaats deze ronde. Zelfs na het zien van het antwoord heb ik nog geen idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 15 september 2020 Auteur Share Geplaatst 15 september 2020 Enigszins bekend geworden door dit nummer, verder niet bepaald een uitgebreide discografie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 15 september 2020 Share Geplaatst 15 september 2020 Ooh kut. Deadline gemist Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 15 september 2020 Share Geplaatst 15 september 2020 Prima score weer, slechts 6 verliespunten. Mooie derde plek! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 15 september 2020 Share Geplaatst 15 september 2020 (bewerkt) Om de een of andere reden liggen Nederlandse stemmen me wel; heb toch meer moeite om een Engelse stem te onderscheiden. Nu deze ronde eens gaan beluisteren. @Keko: bij mij wil de nieuwe video niet werken. Toch geen ome Buma op bezoek gehad? edit: via je YouTube-account wel te vinden gelukkig. 15 september 2020 bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 15 september 2020 Auteur Share Geplaatst 15 september 2020 33 minuten geleden zei Titan: Om de een of andere reden liggen Nederlandse stemmen me wel; heb toch meer moeite om een Engelse stem te onderscheiden. Nu deze ronde eens gaan beluisteren. @Keko: bij mij wil de nieuwe video niet werken. Toch geen ome Buma op bezoek gehad? edit: via je YouTube-account wel te vinden gelukkig. Daar vreesde ik op het begin wel voor haha, maar tot nu toe heb ik enkel dat mijn video's niet in alle landen afgespeeld mogen worden. Bij mij doet 'ie het gewoon in het topic, maar fijn dat je een oplossing gevonden hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 september 2020 Share Geplaatst 15 september 2020 3 uur geleden zei Richarð.: "Terwijl de nummers toch niet zo onbekend zijn" zegt 'ie tegen mij. Denk niet dat ik ooit een van die nummers gehoord heb. Alleen die van Katy Perry misschien. Ik heb echt nog nooit van Froukje of Fresku gehoord. Niet dat ik het slecht vond, maar dat is niet mijn ding, zeg maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 september 2020 Share Geplaatst 15 september 2020 (bewerkt) @Keko Ik heb iig Pearl Jam nu goed 15 september 2020 bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 15 september 2020 Share Geplaatst 15 september 2020 Waar the fuck zat ik met mijn gedachten? In alles wist ik dat het The Kik was en dan stuur ik Racoon in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 15 september 2020 Share Geplaatst 15 september 2020 Lekkere ronde, prima covers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 september 2020 Share Geplaatst 15 september 2020 18 minuten geleden zei Juca: Lekkere ronde, prima covers. Ik heb mijn puntenaantal wel verdubbeld gok ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 15 september 2020 Share Geplaatst 15 september 2020 Dat Teach-In man, ik heb het zo vaak gehoord maar ik kan het maar niet onthouden.Verder wel content met Fresku als mijn goede gokje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 15 september 2020 Auteur Share Geplaatst 15 september 2020 1 uur geleden zei Satyr: @Keko Ik heb iig Pearl Jam nu goed Haha nou dat is dan een cadeautje Ik kreeg een opmerking over de slechte kwaliteit van nummer zes. Excuus, klopt helemaal. Deze heb ik met mijn telefoon moeten opnemen omdat ik met de converter geen filmpje van 1 uur en 44 minuten wist te converteren, dus zag dit als de enige manier. Imo nog steeds goed genoeg om de artiest te herkennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 september 2020 Share Geplaatst 15 september 2020 4 uur geleden zei Keko: Enigszins bekend geworden door dit nummer, verder niet bepaald een uitgebreide discografie Ergens voorbij zien komen een keer inderdaad, en zelfs een keer gedeeld in het ik-luister-nu-topic 2 uur geleden zei Satyr: Ik heb echt nog nooit van Froukje of Fresku gehoord. Niet dat ik het slecht vond, maar dat is niet mijn ding, zeg maar. Poeh, Fresku is toch wel heel bekend. Ach, wanneer metal voorbij gaat komen zal ik een keer slecht scoren. Zo deze ronde maar eens beluistrren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 september 2020 Share Geplaatst 15 september 2020 1 minuut geleden zei 007mark: Poeh, Fresku is toch wel heel bekend. Ik heb eens naar zijn muziek geluisterd en een paar nummers ken ik ook wel, voornamelijk door het darten in cafe's. Dan komt dat wel eens langs. Maar wie hij is en hoe hij er uit ziet, ik zou het niet weten, hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 16 september 2020 Share Geplaatst 16 september 2020 Fresku herkende ik dankzij zijn optreden in deelnane in zondag met lubach. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 16 september 2020 Share Geplaatst 16 september 2020 Helaas de vorige ronde gemist. Dit keer wat minder moeite dan in ronde 2. Hopelijk kloppen mijn antwoorden dan ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 16 september 2020 Share Geplaatst 16 september 2020 Paar heerlijke covers die ik ook nog regelmatig luister, bij laatste 2 vooral uitvoerende artiesten lastig... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 16 september 2020 Share Geplaatst 16 september 2020 Meer gokjes dan zekerheden deze ronde. Word waarschijnlijk van het podium af geknikkerd na deze ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 18 september 2020 Auteur Share Geplaatst 18 september 2020 (bewerkt) @Titan @StanleyW @MetalMichael @chrisje1993 @The Saint @Erwin. Friendly reminder, morgen om 13:00 is de deadline. 18 september 2020 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten