Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Champions League [2021/2022]

Satyr

Aanbevolen berichten

13 uur geleden zei Jotew:

Wat hebben ze bij City - Dortmund dan weer voor een clown aan het fluiten? Ontneemt BVB een zuivere goal?

Dat hij er een overtreding in ziet, is nog één ding. Maar daarna direct affluiten zodat de VAR er ook niet meer naar kan kijken, dat is pas echt ongelooflijk slecht. Sterker nog: dat is volgens mij een directe overtreding van de regels voor scheidsrechters.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Tim':

Dat hij er een overtreding in ziet, is nog één ding. Maar daarna direct affluiten zodat de VAR er ook niet meer naar kan kijken, dat is pas echt ongelooflijk slecht. Sterker nog: dat is volgens mij een directe overtreding van de regels voor scheidsrechters.

Dat is niet zo. VAR mag nog gewoon ingrijpen na affluiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Rogier.:

Dat is niet zo. VAR mag nog gewoon ingrijpen na affluiten.

Maar de VAR kan niet alsnog een doelpunt goedkeuren. Dus de scheids moet eerst die bal in het net laten rollen en dan affluiten voor een overtreding. Dan kan de VAR alsnog zeggen: 'geen overtreding, dus doelpunt'. Nu is dat per definitie onmogelijk. Van een rode kaart of penalty is namelijk geen sprake. Dus de VAR kan niet meer ingrijpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Tim':

Maar de VAR kan niet alsnog een doelpunt goedkeuren. Dus de scheids moet eerst die bal in het net laten rollen en dan affluiten voor een overtreding. Dan kan de VAR alsnog zeggen: 'geen overtreding, dus doelpunt'. Nu is dat per definitie onmogelijk. Van een rode kaart of penalty is namelijk geen sprake. Dus de VAR kan niet meer ingrijpen.

Had het moment niet gezien, dacht dat je met 'affluiten' het eindsignaal van rust / wedstrijd bedoelde in plaats van fluiten voor de overtreding ;c Maar inderdaad, bizar, die was het even helemaal kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 goals en 3 wissels al voor rust, heerlijk. Bayern zijn Duitsers, vind prima als ze nog meer incasseren. Sane en Coman vallen me zwaar tegen zeg. Zo'n Choupo Moting wel gewoon 3 goals in 6 duels, terwijl daar 98/100x Lewandowski staat, best netjes nog. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Kyrill:

3 goals en 3 wissels al voor rust, heerlijk. Bayern zijn Duitsers, vind prima als ze nog meer incasseren. Sane en Coman vallen me zwaar tegen zeg. Zo'n Choupo Moting wel gewoon 3 goals in 6 duels, terwijl daar 98/100x Lewandowski staat, best netjes nog. 

Klopt, dus? :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bayern is titel verdediger. Was al lekker CL finale tegen United.... 

Maar eerlijk is eerlijk ze waren ziek goed, wat 90 minuten lang kansen regen, niet normaal. Kimmich wat een geweldenaar. Sane vond ik vanavond iig helemaal niks. Mbappe doe normaal wat fenomenaal talent 5 goals in Barcelona en München samen _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorige week was beter maar jemig, 2 potten toch wel uitstekend niveau. Zie je toch weinig in de CL. Bayern zonder Lewa = uitschakeling. Choupo en Muller voorin is te weinig. PSG heeft nare mannetjes maar als ze eenmaal voorin de bal krijgen, dan is het ook wel meteen spektakel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Vitesse88:

Vorige week was beter maar jemig, 2 potten toch wel uitstekend niveau. Zie je toch weinig in de CL. Bayern zonder Lewa = uitschakeling. Choupo en Muller voorin is te weinig. PSG heeft nare mannetjes maar als ze eenmaal voorin de bal krijgen, dan is het ook wel meteen spektakel. 

Eens eens. En natuurlijk ook 2x geen Gnabry. Mbappe was vandaag niet heel bijzonder ivm vorige week. Di Maria en Neymar wauw. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Kyrill:

Di Maria > Sane, met gemak.

Ik durf zelfs te zeggen Mats Seuntjens > Leroy Sané. Hoe die jongen in elke situatie op het veld de verkeerde keuze maakt, echt zonde. Met Gnabry en Lewandowski had PSG weinig te vertellen gehad denk ik. Hoe dan ook wel genoten van deze twee wedstrijden. Dit is hoe voetbal bedoeld is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites