Thierryvane Geplaatst 5 november 2020 Share Geplaatst 5 november 2020 10 uur geleden zei Chiemel: - Gefrustreerd ploegen PSG - Die eerste goal van Istanbul Hoe dan? - In veel poules nog spannend. De topclubs zijn niet niet zo top nog Staan daar echt vier clowns in de verdediging. Ongekend. Matic was notabene de speler die als eerste bij Demba Ba in de buurt kwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 november 2020 Share Geplaatst 5 november 2020 Als de poulestanden zo blijven, dan geen Real, Inter en PSG in de volgende ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 november 2020 Share Geplaatst 5 november 2020 7 uur geleden zei Thierryvane: Staan daar echt vier clowns in de verdediging. Ongekend. Matic was notabene de speler die als eerste bij Demba Ba in de buurt kwam. Het was gewoon dramatisch wat er gisteren gebeurde. Ole was daar niet schuldig aan. De spelers moeten eens goed in de spiegel kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 november 2020 Share Geplaatst 24 november 2020 (bewerkt) Ongekend die Haaland, schiet hem ook weer zo sterk binnenkant paal binnen. Benieuwd of die er nog meer inprikt vandaag. 24 november 2020 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 november 2020 Share Geplaatst 24 november 2020 Sanchooooooo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 november 2020 Share Geplaatst 24 november 2020 Dest speelt weer eens dikke prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 december 2020 Share Geplaatst 1 december 2020 (bewerkt) Real Madrid Edit: zul je zien dat Real en Inter gewoon alsnog doorgaan. 1 december 2020 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 Terwijl er bij Leipzig - United alles nog kan gebeuren in de poule met ook PSG die zelf moet winnen van Basaksehir gaan we bij Veronica toch maar liever kijken naar 2 geplaatste teams omdat er toevallig wat Nederlanders in spelen. Ik ben het zo beu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 Dan kijk je lekker niet of kijk je op Ziggo. Wat is het probleem? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 (bewerkt) 4 uur geleden zei cimbomcu: Terwijl er bij Leipzig - United alles nog kan gebeuren in de poule met ook PSG die zelf moet winnen van Basaksehir gaan we bij Veronica toch maar liever kijken naar 2 geplaatste teams omdat er toevallig wat Nederlanders in spelen. Ik ben het zo beu. Jij acht mogelijk uitgespeeld Bakeshir 3 punten pakt in Parijs, really? PSG is in principe ook met een punt hoor. Beter onderling resultaat dan United sowieso. 8 december 2020 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 Dat zeg ik niet. 4 uur geleden zei Regis: Dan kijk je lekker niet of kijk je op Ziggo. Wat is het probleem? Er zijn ook een heleboel mensen die geen Ziggo hebben chef. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 SBS zendt de wedstrijden uit waar de meeste mensen naar kijken. Denk je dat ze daar geen marktonderzoek naar doen en er gewoon een stagiair lekker Nederlands mag tellen in de vermoedelijke opstellingen? De mensen die geen Ziggo hebben en dus op gratis TV naar voetbal kijken, zijn over het algemeen niet de liefhebbers, maar de mensen die gewoon lekker spelers willen zien die ze kennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 Klopt. - Nederlandse spelers - Grote clubs - Sterren als Messi en Ronaldo Laat dit nou allemaal in Barca - Juve zitten. Dan maakt het geen fluit meer uit of de wedstrijd er nog toe doet of niet. Als er maar genoeg kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 De echte liefhebber zoekt gewoon een illegale stream voor Dynamo Kiev - Ferencvaros. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 2 uur geleden zei cimbomcu: Dat zeg ik niet. Er zijn ook een heleboel mensen die geen Ziggo hebben chef. Wat zeg je dan wel Chef? In welk opzicht loopt PSG nog gevaar dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 1 uur geleden zei PJHoutman: SBS zendt de wedstrijden uit waar de meeste mensen naar kijken. Denk je dat ze daar geen marktonderzoek naar doen en er gewoon een stagiair lekker Nederlands mag tellen in de vermoedelijke opstellingen? De mensen die geen Ziggo hebben en dus op gratis TV naar voetbal kijken, zijn over het algemeen niet de liefhebbers, maar de mensen die gewoon lekker spelers willen zien die ze kennen. + ik denk dat deze wedstrijden vooraf zijn ingekocht en dat ze niet zomaar kunnen switchen naar een andere wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 33 minuten geleden zei Vitesse88: + ik denk dat deze wedstrijden vooraf zijn ingekocht en dat ze niet zomaar kunnen switchen naar een andere wedstrijd. Dat sowieso. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 34 minuten geleden zei PJHoutman: Dat sowieso. Maar waarom kiezen ze dan al jaren alleen maar de ploegen uit waarbij misschien Nederlanders meespelen? Is het ook niet eens leuk om spannende duels te zien op de vrije zender? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 10 minuten geleden zei Kyrill: Maar waarom kiezen ze dan al jaren alleen maar de ploegen uit waarbij misschien Nederlanders meespelen? Is het ook niet eens leuk om spannende duels te zien op de vrije zender? Blijkbaar is dat niet aantrekkelijk. Plus zoals Vitesse88 zegt, je moet volgens mij vóór de groepsfase begint al de wedstrijden kopen. Je kunt niet oorspellen wat de interessantste wedstrijden blijken te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 Vormergod een goal en een assist tegen Lazio. Nog een kwartier te gaan, Brugge met 10 man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 Wat een enorme kans van De Ketelaere nog in de slotfase. Bizar hoe die bal onderkant lat er niet in ging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 In blessuretijd een mispeer van Vormer, De Ketelaere krijgt 'm voor z'n voeten en schiet op de lat. Tering wat was Brugge hier dichtbij zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 15 uur geleden zei PJHoutman: Blijkbaar is dat niet aantrekkelijk. Plus zoals Vitesse88 zegt, je moet volgens mij vóór de groepsfase begint al de wedstrijden kopen. Je kunt niet oorspellen wat de interessantste wedstrijden blijken te zijn. Volgens mij niet hoor, zo kozen ze vorige keer wel voor een andere pot ipv Barcelona - Kiev of Ferencvaros? Geen idee welke het was. 16 uur geleden zei Kyrill: Wat zeg je dan wel Chef? In welk opzicht loopt PSG nog gevaar dan? Dat ze uitgeschakeld kunnen worden? Die kans is klein, maar het kan. 18 uur geleden zei PJHoutman: SBS zendt de wedstrijden uit waar de meeste mensen naar kijken. Denk je dat ze daar geen marktonderzoek naar doen en er gewoon een stagiair lekker Nederlands mag tellen in de vermoedelijke opstellingen? De mensen die geen Ziggo hebben en dus op gratis TV naar voetbal kijken, zijn over het algemeen niet de liefhebbers, maar de mensen die gewoon lekker spelers willen zien die ze kennen. Financiën spelen geen rol? Ik had bij mijn ouders thuis geen Ziggo omdat het anders te duur zou zijn. Nu heb ik dat wel en ben ik blij dat ik die amateurs van een Hendriks en Derksen af kan gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 Wat een penalty weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 Einde Solksjaer. Wat lopen ze er als makke lammetjes bij bij Man Utd zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten