Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Champions League [2021/2022]

Satyr

Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei Chiemel:

- Gefrustreerd ploegen PSG

- Die eerste goal van Istanbul :-D Hoe dan? 

- In veel poules nog spannend. De topclubs zijn niet niet zo top nog

Staan daar echt vier clowns in de verdediging. Ongekend. Matic was notabene de speler die als eerste bij Demba Ba in de buurt kwam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Thierryvane:

Staan daar echt vier clowns in de verdediging. Ongekend. Matic was notabene de speler die als eerste bij Demba Ba in de buurt kwam.

Het was gewoon dramatisch wat er gisteren gebeurde. Ole was daar niet schuldig aan. De spelers moeten eens goed in de spiegel kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terwijl er bij Leipzig - United alles nog kan gebeuren in de poule met ook PSG die zelf moet winnen van Basaksehir gaan we bij Veronica toch maar liever kijken naar 2 geplaatste teams omdat er toevallig wat Nederlanders in spelen. Ik ben het zo beu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei cimbomcu:

Terwijl er bij Leipzig - United alles nog kan gebeuren in de poule met ook PSG die zelf moet winnen van Basaksehir gaan we bij Veronica toch maar liever kijken naar 2 geplaatste teams omdat er toevallig wat Nederlanders in spelen. Ik ben het zo beu.

Jij acht mogelijk uitgespeeld Bakeshir 3 punten pakt in Parijs, really? :D PSG is in principe ook met een punt hoor. Beter onderling resultaat dan United sowieso. 

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

SBS zendt de wedstrijden uit waar de meeste mensen naar kijken. Denk je dat ze daar geen marktonderzoek naar doen en er gewoon een stagiair lekker Nederlands mag tellen in de vermoedelijke opstellingen? De mensen die geen Ziggo hebben en dus op gratis TV naar voetbal kijken, zijn over het algemeen niet de liefhebbers, maar de mensen die gewoon lekker spelers willen zien die ze kennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei PJHoutman:

SBS zendt de wedstrijden uit waar de meeste mensen naar kijken. Denk je dat ze daar geen marktonderzoek naar doen en er gewoon een stagiair lekker Nederlands mag tellen in de vermoedelijke opstellingen? De mensen die geen Ziggo hebben en dus op gratis TV naar voetbal kijken, zijn over het algemeen niet de liefhebbers, maar de mensen die gewoon lekker spelers willen zien die ze kennen.

+ ik denk dat deze wedstrijden vooraf zijn ingekocht en dat ze niet zomaar kunnen switchen naar een andere wedstrijd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Kyrill:

Maar waarom kiezen ze dan al jaren alleen maar de ploegen uit waarbij misschien Nederlanders meespelen? Is het ook niet eens leuk om spannende duels te zien op de vrije zender?

Blijkbaar is dat niet aantrekkelijk. Plus zoals Vitesse88 zegt, je moet volgens mij vóór de groepsfase begint al de wedstrijden kopen. Je kunt niet oorspellen wat de interessantste wedstrijden blijken te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei PJHoutman:

Blijkbaar is dat niet aantrekkelijk. Plus zoals Vitesse88 zegt, je moet volgens mij vóór de groepsfase begint al de wedstrijden kopen. Je kunt niet oorspellen wat de interessantste wedstrijden blijken te zijn.

Volgens mij niet hoor, zo kozen ze vorige keer wel voor een andere pot ipv Barcelona - Kiev of Ferencvaros? Geen idee welke het was.

16 uur geleden zei Kyrill:

Wat zeg je dan wel Chef? In welk opzicht loopt PSG nog gevaar dan? 

Dat ze uitgeschakeld kunnen worden? Die kans is klein, maar het kan.

18 uur geleden zei PJHoutman:

Financiën spelen geen rol? Ik had bij mijn ouders thuis geen Ziggo omdat het anders te duur zou zijn. Nu heb ik dat wel en ben ik blij dat ik die amateurs van een Hendriks en Derksen af kan gooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites