Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

Misschien al bekend maar er gaan geruchten over een flashback Robben :o

- The German final

- Total football

- 5 goals in

- Change the rules

Allemaal verwijzingen naar hem in de SBC's van de laatste tijd. 

Nou zal EA hem wel een stamina van 20 geven maar toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Arsène:

Misschien al bekend maar er gaan geruchten over een flashback Robben :o

- The German final

- Total football

- 5 goals in

- Change the rules

Allemaal verwijzingen naar hem in de SBC's van de laatste tijd. 

Nou zal EA hem wel een stamina van 20 geven maar toch.

En toen kwam Khedira ipv Robben, zo jammerlijk weer. Bamba potm Ligue 1 gewonnen maar duur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-11-2020 om 16:30 zei La Pulga:

Wat gaat er veranderen in de next gen update? Gaan ze de gameplay dan ziek veranderen?

Krijg namelijk zaterdag mijn PS5.

Niet de verwachting. Het zal misschien wat vloeiender spelen. Verwacht vooral visuele verbeteringen met lichtinval en animatie. De adaptive triggers zullen ook wel gebruikt gaan worden. 

Tevens krijg iedereen vanwege de PS5 launch een David Beckham (86) kaartje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei The Saint:

Niet de verwachting. Het zal misschien wat vloeiender spelen. Verwacht vooral visuele verbeteringen met lichtinval en animatie. De adaptive triggers zullen ook wel gebruikt gaan worden. 

Tevens krijg iedereen vanwege de PS5 launch een David Beckham (86) kaartje. 

Ah oke, dan skip ik mooi Fifa dit jaar. Wat een kut spel is dat geworden. 

Misschien dat carrière wel leuk is trouwens, dat zal wel sneller gaan nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-11-2020 om 13:04 zei Thierryvane:

Denk niet dat je heel bij werd bij het zien van de nieuwe storyline spelers...

Echt veel heb ik er niet aan nee. Misschien dat ik ze nog kan gebruiken met de icon swaps als je first owned spelers nodig hebt.

Ik had met coop de baby Larsson van mijn kameraad geprobeerd en die zelf ook maar aangeschaft. Lekker wendbaar spelertje hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, door de icon SBC's kon ik eindelijk van mijn 85 tm 87 rated spelers af. Voorlopig heb ik er daar toch niet echt genoeg van om echt goede SBC's te kunnen doen. Kwam uit op een mooi bedrag dus heb mijn team lekker geüpgraded. 

Hopen dat Sevilla wat presteert in Europa, dan is zo'n Koundé echt de moeite waard. Voor de rechtsback positie ga ik de Bellerin objective deze week even spelen, scheelt me 90k voor een Walker bijv.

Sterling en Auba hebben nog loyalty nodig voor 7 en 8 chem. 

a5e7870a046f1b2fb8a3384d409077d7.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo die is niet mis.

Ging bij mij ook wel redelijk gister. Ter Stegen, Lukaku IF, Casemiro, Firmino en Handanovic. Geen wereldtop en alleen Ter Stegen en Firmino tradable maar toch. Zit nu op 950k aan coins.

Wil eigenlijk mid Overmars en Xavi halen, als die nog wat zakken, en dan nog een rechtsbuiten wellicht. Ik vind Portu niet zo leuk meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Gisteren de base icon SBC gedaan: 

Lothar Matthäus, Der Panzer [Goals & Skills] - YouTube

Aber das ist wunderbar! _O_ We hebben ein-de-lijk packluck. Dit jaar wel Hierro gepacked, duurste na hem was nog altijd Lucas van 70K...

Heerlijk man. Hij is een CV toch? Ik twijfel om de base icon te doen, maar ik denk dat het zo'n dure gok is. Bewaar dan liever m'n coins voor een toffe icon sbc. Vanavond recordbreaker promo. Mbappe waarschijnlijk erin. Verder packs aan het sparen, nog eventjes kijken wanneer ik die ga openen. Die Deulefou kaart ziet er trouwens erg nice uit, ga die wel vrijspelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Vitesse88:

Heerlijk man. Hij is een CV toch? Ik twijfel om de base icon te doen, maar ik denk dat het zo'n dure gok is. Bewaar dan liever m'n coins voor een toffe icon sbc. Vanavond recordbreaker promo. Mbappe waarschijnlijk erin. Verder packs aan het sparen, nog eventjes kijken wanneer ik die ga openen. Die Deulefou kaart ziet er trouwens erg nice uit, ga die wel vrijspelen.

CV die op CDM het beste is, dus ingame staat hij op CDM. Had voor die SBC 12 packs waaronder twee ultimate packs, twee 100K packs en wat mega packs geopend van DR en WL. Hoogste uit twee ultimate packs: 83 Matip. Werd gek. Tweede zat zelfs een 82 als hoogste.

Die recordbreakers: Ribéry, Buffon, Bellingham/Sancho, Falcao, Vinicius Jr. aldus Twitter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Thierryvane:

CV die op CDM het beste is, dus ingame staat hij op CDM. Had voor die SBC 12 packs waaronder twee ultimate packs, twee 100K packs en wat mega packs geopend van DR en WL. Hoogste uit twee ultimate packs: 83 Matip. Werd gek. Tweede zat zelfs een 82 als hoogste.

Die recordbreakers: Ribéry, Buffon, Bellingham/Sancho, Falcao, Vinicius Jr. aldus Twitter.

Ja vet, ga je dan met 5 achterin beginnen? Rewards gaan nergens over. Uit de shit packs krijg je iets geweldigs. 

Ik zag mbappe, Falcao, Sancho, Buffon en Firmino voorbij komen. Zouden ze 1 of 2 if upgrades krijgen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net begonnen met fifa en eerst weer ff FUT een kans geven. Maar alle spelers die ik nu heb kan ik niet op de tranaferlijst zetten/lijken untradeable. Klopt dat wel? Wil gewoon zoveel mogelijk verkopen om een redelijk Eredivisie-elftal te kunnen kopen. 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Chiemel:

Net begonnen met fifa en eerst weer ff FUT een kans geven. Maar alle spelers die ik nu heb kan ik niet op de tranaferlijst zetten/lijken untradeable. Klopt dat wel? Wil gewoon zoveel mogelijk verkopen om een redelijk Eredivisie-elftal te kunnen kopen. 

Volgens mij is alles wat je als eerste krijgt inderdaad untradeable. Enkel de pakketjes die je op de maandagen als beloning krijgt kun je echt verkopen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites