Thierryvane Gepost December 3, 2020 Share Gepost December 3, 2020 34 minuten geleden zei Vitesse88: Voor de rewards hoef je ook geen WL te spelen, althans niet voor de player picks. Het wordt een stuk meer rewarding als ze promo spelers erin gooien vanaf een bepaalde rang (goud 1 oid). Dit inderdaad. Maar zonder dollen, van de 30 potjes die ik speel in de WL heeft zeker 50% Rashford of Werner pick. Bij een pakje boter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jespresso Gepost December 3, 2020 Share Gepost December 3, 2020 @Vitesse88 @Thierryvane Ja word je moe van inderdaad. Schrikbarende teams met de gekste player picks die je dan met 5-0 oprolt in een helft, hoe komen ze eraan vraag ik me dan af. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost December 3, 2020 Share Gepost December 3, 2020 2 uur geleden zei Jespresso: @Vitesse88 @Thierryvane Ja word je moe van inderdaad. Schrikbarende teams met de gekste player picks die je dan met 5-0 oprolt in een helft, hoe komen ze eraan vraag ik me dan af. Ik hoor het vrienden zeggen in de party. "Hoe komen deze gasten aan Messi player pick?!" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost December 3, 2020 Share Gepost December 3, 2020 Ik heb FUT eigenlijk alweer bijna laten liggen. Speel meer Online Seizoenen en begonnen met carriere "eigen jeugd" in League 2, met Walsall. In Online Seizoenen en belachelijke uitslagen. Alles dik gewonnen (of meestal tegenstander kapte er mee bij 4-0 ruststand). Eén keer verloren en dat was meteen met 7-2. Maar 7-2 vooralsnog (div 10-8) en normalere uitslag dan bv 3-1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost December 3, 2020 Author Share Gepost December 3, 2020 9 uur geleden zei Jespresso: @Vitesse88 @Thierryvane Ja word je moe van inderdaad. Schrikbarende teams met de gekste player picks die je dan met 5-0 oprolt in een helft, hoe komen ze eraan vraag ik me dan af. Ik speel geen WL en maar zie op streams alleen maar dezelfde teams. Erg saai. Lille door dus RTTG Renato wordt een 84. De graag is nu, wat gaat er gebeuren met z’n prijs. Wordt wel een topkaartje. Ga denk ik die eredivisie spelers wel vrij proberen te spelen. Gok dat ik ooit nog wel weer op een NL Squad uitkom haha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsène Gepost December 4, 2020 Share Gepost December 4, 2020 Die Gravenberch gelijk maar gedaan uiteraard. Alleen ben nog niet uit over de chemstyle. Die Van Bergen is ook ziek hoor met zijn 98 stamina, 99 agility en 5* WF. Vanavond dus release van Beckham. Daarmee misschien ook wel de swaps?? Al zou dat wel dubbel zijn met die UCL kaartjes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost December 4, 2020 Share Gepost December 4, 2020 Gravenberch vanavond ook even halen. Net Memphis SBC gedaan, moest hem toch hebben als fan. Heb nu deze mannen in de basis. Ballack ingame naar CV, Lothar naar CDM. 4-2-2-2. Hopen op leuke Futmas kaartjes, namelijk geen idee welke twee aanvallers er op RW en CM moeten... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsène Gepost December 4, 2020 Share Gepost December 4, 2020 (edited) Ja die Memphis ga ik waarschijnlijk wel spijt van krijgen :/ alleen past totaal niet in mijn La Liga team nu. Tegen de tijd dat ik ik een NL team ga maken hoop ik maar dat er nog een andere leuke spits is. Mensen content met de nieuwe update? Ze hebben die blocks in ieder geval aangepakt. Edited December 4, 2020 by Arsène Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost December 4, 2020 Share Gepost December 4, 2020 (edited) Ik heb het sinds PS5 release links laten liggen. Vanavond wel aanzwengelen weer. Vandaag komt ergens (of is er al) de next-gen patch. Edited December 4, 2020 by The Saint Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 4, 2020 Share Gepost December 4, 2020 Als het goed is dan is die er al. Vanavond ook maar eventjes kijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost December 4, 2020 Author Share Gepost December 4, 2020 1 uur geleden zei Arsène: Ja die Memphis ga ik waarschijnlijk wel spijt van krijgen :/ alleen past totaal niet in mijn La Liga team nu. Tegen de tijd dat ik ik een NL team ga maken hoop ik maar dat er nog een andere leuke spits is. Mensen content met de nieuwe update? Ze hebben die blocks in ieder geval aangepakt. Ik twijfel enorm over Alessandrini want dat is zo'n kaartje dat een gamechanger is maar anderzijds ik speel toch amper rivals/WL dus kan ik beter die kaarten bewaren voor Futmas oid. Openen jullie packs trouwens? Ik ben ze aan het sparen. TOTGS vind ik totaal niet interessant want die gaan niet omhoog. Futmas altijd een toffe promo. Mwah ik merk er echt weinig van. Vooral in objectives. Pak je goed de bal af maar toch krijgt z'n spits de bal mee en kan die scoren. Frustrende dingen. Gisterenavond begonnen met de Eredivisie. Gravenberch binnen. 6 potten gedaan, 4x winst. Prima tot nu toe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsène Gepost December 4, 2020 Share Gepost December 4, 2020 Ik spaar ze nu ook. Misschien voor TOTY geen idee nog. Heb er nu 20 ofzo. Voor Gravenberch won ik eerste wedstrijd met 7-6 in laatste minuut dus ging wel snel. Die gap bracht in de rust de echte Ronaldo en Alex Texeira. 3 minuten geleden zei Vitesse88: Pak je goed de bal af maar toch krijgt z'n spits de bal mee en kan die scoren. Dat is echt de grootste frustratie ever. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jespresso Gepost December 6, 2020 Share Gepost December 6, 2020 14-6 gehaald, best snel gefixt. Van de week even de Coman, Nederlandse en Silver Star objectives halen. Lekkere grinds zijn dat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost December 7, 2020 Share Gepost December 7, 2020 Sla deze maar weer over. Zolang EA het niet voor elkaar krijgt om normale servers te kopen, is de lol er bij mij wel af. Die complete overload aan random idiote kaartjes moet ook stoppen. Vorig jaar nog voordat ik divisie 10 uit was kwam je al idiote teams tegen met die roze odegaard/James/kean kaartjes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsène Gepost December 7, 2020 Share Gepost December 7, 2020 Zonde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost December 7, 2020 Share Gepost December 7, 2020 Deze WL weer 20 winst met 2 over. Helaas nog altijd geen elite gehaald. Die Mitchell van Bergen is echt fraude. Speel nu met hem, Neymar, Memphis Moments SBC en Promes RTTF voorin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jespresso Gepost December 7, 2020 Share Gepost December 7, 2020 38 minuten geleden zei Thierryvane: Deze WL weer 20 winst met 2 over. Helaas nog altijd geen elite gehaald. Die Mitchell van Bergen is echt fraude. Speel nu met hem, Neymar, Memphis Moments SBC en Promes RTTF voorin. Netjes! Als ik wat meer tijd heb ook maar eens Goud 1 halen, moet met mijn team en niveau ondertussen wel lukken. Hoor over Van Bergen van vrienden wisselende verhalen, de één vindt hem afschuwelijk en dan ander maakt aan de lopende band hattricks met hem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost December 8, 2020 Author Share Gepost December 8, 2020 Gisterenavond ging om één of andere vage reden weer rulebreaker Dumfries extinct. Ik had er nog 8 op de TL staan + verdwaalde IF die voor 30k ging. Dus mooie winst behaald. Zal wel iets met v Bergen te maken hebben. Die boys heb ik voltooid en gisterenavond Coman vrijgespeeld. Twijfel nog wel om Deulefou vrij te spelen. Sta op 2 wins daarmee. Verder bezig met packs sparen voor TOTY. Hopelijk begint vrijdag de futmas promo met wat toffe spelers. Ondertussen heb ik 1 standaard BPL team. Een ander team bestaat uit: Courtois Rulebreaker Dumfries - objective Baumgartl - CL Kounde - Mendy Objective v Bergen - baby Schweinsteiger (SBC) - Ben Yedder IF - IF Bamba POTM Joao Felix - RTTF Renato Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost December 8, 2020 Share Gepost December 8, 2020 1 uur geleden zei Vitesse88: Gisterenavond ging om één of andere vage reden weer rulebreaker Dumfries extinct. Ik had er nog 8 op de TL staan + verdwaalde IF die voor 30k ging. Dus mooie winst behaald. Zal wel iets met v Bergen te maken hebben. Die boys heb ik voltooid en gisterenavond Coman vrijgespeeld. Twijfel nog wel om Deulefou vrij te spelen. Sta op 2 wins daarmee. Verder bezig met packs sparen voor TOTY. Hopelijk begint vrijdag de futmas promo met wat toffe spelers. Ondertussen heb ik 1 standaard BPL team. Een ander team bestaat uit: Courtois Rulebreaker Dumfries - objective Baumgartl - CL Kounde - Mendy Objective v Bergen - baby Schweinsteiger (SBC) - Ben Yedder IF - IF Bamba POTM Joao Felix - RTTF Renato Zijn normale kaart ook gisteren. Gebruikt iedereen voor die Gravenberch/Van Bergen/Baumgartl. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 8, 2020 Share Gepost December 8, 2020 Ik heb Fifa 20 10 maanden na zijn release voor 13 euro gekocht voor de PS4. Ik heb en ga niks met FUT doen omdat ik vol in de FM en OSM zit. Dus mijn vraag aan jullie is de career mode eindelijk beetje gepimpt en nu echt de moeite waard . In Fifa 20 is me onlangs gelukt mijn grootste doel sinds lange tijd te halen. Normale online seasons divisie 1 te halen. Daarvoor ben ik heel trots op mezelf niet zo lang geleden zat ik nog bijna vast in divisie 6. Ik heb het gedaan door met name 4231 te spelen met Lazio Roma en Arsenal en het helpt ook wel dat met normale seasons in Fifa 20 IEDEREEN met bal naar binnenkomt waardoor dat knetter easy te verdedigen is en dan lange bal of 2-3 steekpasses op counter en ik heb goal gemaakt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost December 9, 2020 Share Gepost December 9, 2020 Carrière in 21 is nauwelijks anders dan in 20. Het is wel iets beter omdat je een trainingsplan kan opstellen voor spelers bijvoorbeeld, maar dat is vrij simplistisch. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 10, 2020 Share Gepost December 10, 2020 12 uur geleden zei Chiemel: Carrière in 21 is nauwelijks anders dan in 20. Het is wel iets beter omdat je een trainingsplan kan opstellen voor spelers bijvoorbeeld, maar dat is vrij simplistisch. Thnx maat, thnx. Dan ga ik nog gewoon door met Fifa 20. Ik ben hard op weg op wereldklasse om met Nottingham Forest in mij 1e seizoen richting de PL te promoveren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost December 10, 2020 Share Gepost December 10, 2020 1 uur geleden zei Kyrill: Thnx maat, thnx. Dan ga ik nog gewoon door met Fifa 20. Ik ben hard op weg op wereldklasse om met Nottingham Forest in mij 1e seizoen richting de PL te promoveren. Goed bezig. Speelde ook altijd op wereldklasse, maar nu meteen beginnen op legendarisch. Speel met Walsall in League 2 "met alleen eigen jeugd" scenario. Scoren in 21 lijkt vooralsnog wel een stuk makkelijker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost December 10, 2020 Share Gepost December 10, 2020 Vanochtend weer vreselijke player picks dus gelijk die 86+ gedaan. Guerreiro, Pacheco en... Mahrez! Komt gelijk in de basis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost December 10, 2020 Share Gepost December 10, 2020 Luxeprobleem: dik winnen en vervolgens mooie goals maken, maar dat de tegenstander het spel verlaat en je daarom de goals niet kan opslaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts