Baddoo Geplaatst 14 september 2014 Share Geplaatst 14 september 2014 "Ben Rienstra is beter dan Leroy Fer." Co is seniel aan het worden, ook heel vervelend arrogant vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 september 2014 Share Geplaatst 14 september 2014 Ja Guus moet hem in de gaten houden hoorde ik ook al :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 14 september 2014 Share Geplaatst 14 september 2014 En terecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utotri Geplaatst 16 september 2014 Share Geplaatst 16 september 2014 Aantal mensen hier signaleren dat VI weer goed te doen is. Ik sluit me daarbij aan. Ik heb de uitzending van maandag gezien en het ging weer gewoon over voetbal met hier en daar een lolletje. Dat was het format en dat was hun kracht. Gelukkig zitten ze weer terug op die lijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 september 2014 Share Geplaatst 16 september 2014 De uitzendingen zijn inmiddels weer prima te pruimen ja. Wilfred blijft af en toe nog steeds een irritant mannetje, maar dat past ook wel weer bij het programma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 september 2014 Share Geplaatst 16 september 2014 (bewerkt) Ben wel inslaap gevallen bij het terugkijken van de aflevering, maar dat gebeurt wel vaker als ik voor het slapen gaan wat terug kijk 18 september 2014 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 16 september 2014 Share Geplaatst 16 september 2014 Gebeurd typen zeker ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 16 september 2014 Share Geplaatst 16 september 2014 En terecht Tja, de slimste mens wil niet zeggen dat je verstand van voetbal hebt natuurlijk :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 16 september 2014 Share Geplaatst 16 september 2014 Tja, de slimste mens wil niet zeggen dat je verstand van voetbal hebt natuurlijk :checkit: Dat merken we in de volgende editie wel (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 16 september 2014 Share Geplaatst 16 september 2014 Dat merken we in de volgende editie wel (d) Ik heb al wat extra vragen over Go Ahead voorbereid, dus ik vind het prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 september 2014 Share Geplaatst 18 september 2014 :( Ik vind het met die samengestelde zinnen toch nog af en toe best lastig om nou automatisch te zien wat de persoonsvorm is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 19 september 2014 Share Geplaatst 19 september 2014 Stewart zit vanavond bij VI. Kijken of Johan net zo over de beste man praat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
feyenoorder14 Geplaatst 19 september 2014 Share Geplaatst 19 september 2014 Dacht dat Boskamp zou komen :cry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 september 2014 Share Geplaatst 19 september 2014 Ik kijk er naar uit, Johan hele uitzending zeiken zonder goede argumenten :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 19 september 2014 Share Geplaatst 19 september 2014 Dacht dat Boskamp zou komen :cry: Misschien komen ze allebei? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 19 september 2014 Share Geplaatst 19 september 2014 Klopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 19 september 2014 Share Geplaatst 19 september 2014 Ik neem aan dat ze Ernst op een barkruk gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 september 2014 Share Geplaatst 19 september 2014 Johan gaat aardig los op Earnest haha :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satioz Geplaatst 19 september 2014 Share Geplaatst 19 september 2014 Lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 19 september 2014 Share Geplaatst 19 september 2014 Het is een integeriteitskwestie... ;D man man gladjanus hoor die Stewart, en zich eigen nog ff snel klopje op zn eigen schouder geven over hoe goed ie Verbeek wel niet geholpen heeft ;D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 19 september 2014 Share Geplaatst 19 september 2014 Moet ie wel doen voor de rechter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 september 2014 Share Geplaatst 19 september 2014 Moet eerlijk zeggen dat ik die Pastoor ook wel een eng glad mannetje vind hoor. Dit verhaal heeft vast twee kanten natuurlijk, maar die Pastoor vertrouw ik ook voor geen cent ;e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 19 september 2014 Share Geplaatst 19 september 2014 Vooral wat Van Basten zei over die parkeerplaats enzo :r Man dat kan echt niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 september 2014 Share Geplaatst 19 september 2014 Pastoor :-D:-D:-D Eng raar ventje, smerige actie zeg die mag een baan wel vergeten de komende jaren in NL. Terug naar Tsjechie ermee! Vond Stewart wel prima hoor (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 september 2014 Share Geplaatst 19 september 2014 Dan ben je echt niet goed wijs inderdaad. Gevalletje grootheidswaanzin :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten