Sanel Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 http://www.vi.nl/radio/het-zag-er-niet-uit-wat-james-rodriguez-deed.htm 1:00 'ene Falcao' alsof het een nobody is. Ik moet echt kotsen van VI tegenwoordig. Heeft iemand een betere site? Engels mag ook. Voetbalzone lees ik niet uit principes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 Echt een waardeloos onderdeel, mja zelfde als kantineheld, even reclame maken voor Amstel. Al heb ik deze kantineheld niet live gezien toen, maar het fragment is wel echt hilarisch, 1 van de enige geweldige kantinehelden :D :D [YOUTUBE]rWuuqQ-2uoU[/YOUTUBE] fBLdnZQQo4U Dit is mijn favo ;e prachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 Ook gewoon nog een keer zeggen nadat de eerste keer niet werd opgepikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; weet het nieuws over het Estse bekertoernooi in het juiste perspectief te plaatsen (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; weet het nieuws over het Estse bekertoernooi in het juiste perspectief te plaatsen (y) Hehehe, wat een dom stukje was dat zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 18 juli 2015 Share Geplaatst 18 juli 2015 ik had toen die reportage over Danny van Bakel gelezen in de VI en nou kwam ik toevallig net een filmpje tegen. Wel geinig om te zien. Gewoon voor de wedstrijd zelf je wedstrijdshirtje van de waslijn afhalen daar. blqv3U3SokM Overigens begint Voetbal Inside 10 augustus weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 20 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 20 juli 2015 [twitter]623102138697281536[/twitter] Fissa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 2 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 2 augustus 2015 Mulder over Guardado, wat pijnlijk. Waarom zit Jackie hier nog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 Mulder over Guardado, wat pijnlijk. Waarom zit Jackie hier nog? Moet je die link hierboven die je zelf hebt geplaatst ff aanklikken ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 3 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 3 augustus 2015 Lees niet altijd het hele artikel, misschien toch eens gaan doen :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 augustus 2015 Share Geplaatst 4 augustus 2015 Ik vond Co best sterk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 augustus 2015 Share Geplaatst 4 augustus 2015 Ik kijk nooit meer naar dit programma. Maar had gisteren even niets te doen en ik dacht laat ik die aflevering eens terug kijken. Het eerste kwartier louter onzin gehoord.. Jan Mulder met Guardado'tje ;e. Arno die Newcastle een fantastische goede club noemt en zo kan ik nog wel weer noemen. Zal niet snel meer kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 4 augustus 2015 Share Geplaatst 4 augustus 2015 Waarom zat Van Gelder nou nog bij de uitzending zondag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 augustus 2015 Share Geplaatst 4 augustus 2015 (bewerkt) Waarom zat Van Gelder nou nog bij de uitzending zondag? Gaat op verzoek van de NOS pas ergens in september (?) naar Sport 1. 4 augustus 2015 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 augustus 2015 Share Geplaatst 4 augustus 2015 Sport 1 toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 augustus 2015 Share Geplaatst 4 augustus 2015 Sport 1 ja. Geen idee hoe ik nu weer bij Fox kom ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Vanavond de eerste uitzending van het nieuwe seizoen; Voetbal Inside. Ben benieuwd, heel veel zin in iig! Nieuw topic aanmaken met de nieuwe naam of verder gaan in dit topic? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Hier verderrrr. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Top! Wie is er vanavond te gast? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Hans Kraay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Waarom heet het nu zo eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Waarom heet het nu zo eigenlijk? Omdat het niet meer bij het tijdschrift hoort volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Exact. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Ben benieuwd wat het gaat worden, want ik vraag me af of het programma echt helemaal anders is, of dat de naam gewoon naar Inside is veranderd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Ze gaan het nu over tennis hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten