cimbomcu Geplaatst 27 maart 2015 Share Geplaatst 27 maart 2015 Speelt die Felipe Melo niet meer voor het nationale elftal? Al sinds 2010 na die rode kaart tegen NL niet meer he ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 28 maart 2015 Share Geplaatst 28 maart 2015 'Zou hij van joodse afkomst zijn?' :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 28 maart 2015 Share Geplaatst 28 maart 2015 [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; jij haat altijd op fysiek maar check 't Franse middenveld eens? 3x raden wie favoriet is voor 't aankomende EK. Als je alle posities een beetje naast elkaar zet krijg ik plaatsvervangende schaamte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 28 maart 2015 Share Geplaatst 28 maart 2015 Ging t afgelopen WK ook wel goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 maart 2015 Share Geplaatst 28 maart 2015 [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; jij haat altijd op fysiek maar check 't Franse middenveld eens? 3x raden wie favoriet is voor 't aankomende EK. Als je alle posities een beetje naast elkaar zet krijg ik plaatsvervangende schaamte. Wat een middenveld tegen Brazil :r Cabaye, Sissoko, Matuidi huhu. De technische jongens van Brazil hebben niet voor niets uit gewonnen he :LO: En dan was Mandanda nog in goede doen. France is gewoon een hele goede ploeg ja, met iets te weinig creativiteit imo maar goed kunnen idd ver komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 28 maart 2015 Share Geplaatst 28 maart 2015 Trouwens, Frankrijk favoriet ja? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 28 maart 2015 Share Geplaatst 28 maart 2015 Trouwens, Frankrijk favoriet ja? :cab: Frankrijk won de laatste twee toernooien in eigen land. #Opta Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 28 maart 2015 Share Geplaatst 28 maart 2015 [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; friendly, normaal staat Pogba daar. Dan heb je nog mannen zoals Valbuena en Nasri voor creativiteit. Dat voetbal is daar veel verder dan in Nederland. Ik heb echt t idee alsof Nederland achteruit gaat op elk gebied, ook ontwikkeling. Nederlands team is amper veranderd na zoveel jaar. Pas na EK 2012 grote veranderingen doorgevoerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 28 maart 2015 Share Geplaatst 28 maart 2015 Frankrijk won de laatste twee toernooien in eigen land. Thuisvoordeel #Opta Wel de standaard Opta-procedure voor tweets volgen hé. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 28 maart 2015 Share Geplaatst 28 maart 2015 Sorry. Al vind ik thuisvoordeel wat te normaal. Opta was waarschijnlijk voor "Fraternité" gegaan of iets dergelijks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 maart 2015 Share Geplaatst 28 maart 2015 [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; friendly, normaal staat Pogba daar. Dan heb je nog mannen zoals Valbuena en Nasri voor creativiteit. Dat voetbal is daar veel verder dan in Nederland. Ik heb echt t idee alsof Nederland achteruit gaat op elk gebied, ook ontwikkeling. Nederlands team is amper veranderd na zoveel jaar. Pas na EK 2012 grote veranderingen doorgevoerd. Ik weet ook wel dat Pogba normaal speelt ;c Maar goed beetje onzin om deze discussie te voeren toch weer? Jij houdt van grote fysieke sterke spelers en ik wat minder. Imo kom je creativiteit te kort en dat laten ze ook best vaak wel zien in eindtoernooien of friendly's tegen toplanden. Is France 1 van de favorieten? Denk het wel ja, maar dat komt imo meer door de sterke verdediging en de spelers die een wedstrijd kunnen beslissen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 28 maart 2015 Share Geplaatst 28 maart 2015 Sorry. Al vind ik thuisvoordeel wat te normaal. Opta was waarschijnlijk voor "Fraternité" gegaan of iets dergelijks. Daar heb jij dan weer gelijk in. Ik kon niet zo snel op iets beters komen, maargoed. Normaal ben ik ook nog niet wakker op dit uur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 28 maart 2015 Share Geplaatst 28 maart 2015 Ik weet ook wel dat Pogba normaal speelt ;c Maar goed beetje onzin om deze discussie te voeren toch weer? Jij houdt van grote fysieke sterke spelers en ik wat minder. Imo kom je creativiteit te kort en dat laten ze ook best vaak wel zien in eindtoernooien of friendly's tegen toplanden. Is France 1 van de favorieten? Denk het wel ja, maar dat komt imo meer door de sterke verdediging en de spelers die een wedstrijd kunnen beslissen. Waarom heeft Nederland die niet dan? Omdat ze niet zijn ontwikkelt toch? Goede verdediging zeg je, met je beste mattie Veltman en kiddo de Vrij komen we niet ver. Vergelijk ze eens met Varane, Sakho. Van Rhijn ontwikkelt zich al maanden niet en als back-up hebben we Janmaat, die mag God op blote knieën bedanken dat hij PL speelt. Kon in zijn eerste maanden het niveau niet bijbenen terwijl meneer al jaren Feyenoord en NL Elftal in zn broekzak heeft, dan klopt er iets niet toch? Ik wil Virgil en in de toekomst nog 10 zulke verdedigers, dan stop ik. Nederland is wel verder met moderne backs, daar hebben we er wel genoeg van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 maart 2015 Share Geplaatst 28 maart 2015 Waarom heeft Nederland die niet dan? Omdat ze niet zijn ontwikkelt toch? Goede verdediging zeg je, met je beste mattie Veltman en kiddo de Vrij komen we niet ver. Vergelijk ze eens met Varane, Sakho. Van Rhijn ontwikkelt zich al maanden niet en als back-up hebben we Janmaat, die mag God op blote knieën bedanken dat hij PL speelt. Kon in zijn eerste maanden het niveau niet bijbenen terwijl meneer al jaren Feyenoord en NL Elftal in zn broekzak heeft, dan klopt er iets niet toch? Ik wil Virgil en in de toekomst nog 10 zulke verdedigers, dan stop ik. Nederland is wel verder met moderne backs, daar hebben we er wel genoeg van. Ik heb het over sterke verdediging van de Fransen he niet van NL? Tja Virgil dat is dus echt middelmaat en daarom zullen wij het ook niet eens worden want enige wat Virgil heeft is dat hij groot en sterk is meer niet. Maar goed het ging over het middenveld he niet over de verdediging ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 28 maart 2015 Share Geplaatst 28 maart 2015 Ik heb De Vrij tien keer liever dan Sakho hoor. :D Over Janmaat: http://hereisthecity.com/en-gb/2015/03/13/photo-daryl-janmaat-with-newcastle-united-player-of-the-month-tr/ Ik snap ook niet waar je vandaan haalt dat hij al jaren Nederlands Elftal in de broekzak heeft. Heeft een paar wedstrijdjes basis gespeeld. Je noemt ook een Van Rhijn die nooit meer voor Nederland speelt en waarschijnlijk gaat spelen. Van der Wiel en Janmaat zijn de eerste opties. Je bent weer lekker aan het overdrijven hoor. Frankrijk heeft ook veel te lang over het doorselecteren gedaan en waren voor een paar jaar terug dramatisch. Ik weet ook niet waarop jij ons mijlenver achter vind lopen? Zie het niet duidelijk terug in je stuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 30 maart 2015 Share Geplaatst 30 maart 2015 Heerlijke sneer net weer van Derksen richting VI :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 30 maart 2015 Share Geplaatst 30 maart 2015 Anti-Hiddink uitzending? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 30 maart 2015 Share Geplaatst 30 maart 2015 Logisch toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 30 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 30 maart 2015 Kijk anders het Nederlands Elftal topic door. Denk dat vrijwel iedereen het ermee eens is? Komt ook bij dat er verder vrij weinig te bespreken valt omdat er geen competitievoetbal was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 maart 2015 Share Geplaatst 30 maart 2015 Waarom konden die NAC supporters de wedstrijd in Armenie niet zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 30 maart 2015 Share Geplaatst 30 maart 2015 Waarom konden die NAC supporters de wedstrijd in Armenie niet zien? Slechte wegen dacht ik, als ik het goed had gehoord. En het was 4 weken rijden in plaats van 1 week. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 30 maart 2015 Share Geplaatst 30 maart 2015 Ik vond het in ieder geval niet z'n legendarisch verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 maart 2015 Share Geplaatst 30 maart 2015 Slechte wegen dacht ik, als ik het goed had gehoord. En het was 4 weken rijden in plaats van 1 week. ;c Oh :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 30 maart 2015 Share Geplaatst 30 maart 2015 Fifa-muziek bij de top-5 van sport1. Waarom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 april 2015 Share Geplaatst 2 april 2015 J. Derksen: "Huntelaar of Van Persie; daar zit niet zoveel verschil tussen qua kwaliteit" :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten