Sophomore Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Echt? Hm zo is het mij niet bijgebleven, zoals ik al eerder zei dacht ik dat het toen ging om het niets doen aan De Kuip. Dat zou idd compleet haaks staan op zijn huidige uitspraken ("Een nieuw stadion kan niet, kijk maar naar AZ, Twente en Vitesse"). Inhoudelijk: Tjah nieuw stadion/vernieuwbouw is erg duur natuurlijk, je moet een beetje het veluk hebben van Ajax dat de gemeente/rijksoverheid er eentje voor je gaat bouwen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Echt? Hm zo is het mij niet bijgebleven, zoals ik al eerder zei dacht ik dat het toen ging om het niets doen aan De Kuip. Dat zou idd compleet haaks staan op zijn huidige uitspraken ("Een nieuw stadion kan niet, kijk maar naar AZ, Twente en Vitesse"). Inhoudelijk: Tjah nieuw stadion/vernieuwbouw is erg duur natuurlijk, je moet een beetje het geluk hebben van Ajax dat de gemeente/rijksoverheid er eentje voor je gaat bouwen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sliepy Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Ik heb me vorig seizoen ook geïrriteerd aan de Nederlands elftal opstelling van Hans Kraaij jr. die koos voor Van Dijk in 't Nederlands elftal omdat ''die in het buitenland speelt'' en heel die tafel was 't daar toen mee eens. Maar zo ken ik er nog wel een paar: Schaken speelt nu in Azerbeidzjan, gaan we die nu ook vaker oproepen? 4 interlands 2 goals, altijd oproepen die man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Wat een engnek toch he die Driessen :mrgy: Weer even aangeven dat Nijhuis zondag Heerenveen - Ajax fluit, en dat zijn Ajax maar 1 keer won van de zoveel wedstrijden. Sneu. Treurig dat ze zo'n vent uitnodigen, bizar.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Rare man is dat inderdaad. Gelukkig niet gekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Wat een engnek toch he die Driessen :mrgy: Weer even aangeven dat Nijhuis zondag Heerenveen - Ajax fluit, en dat zijn Ajax maar 1 keer won van de zoveel wedstrijden. Sneu. Treurig dat ze zo'n vent uitnodigen, bizar.. Mwa als er 1 iemand op de detail kritiek geeft aan Ajax is het Valentijn Driessen wel. Ik vind hem niet zo subjectief hoor over Ajax. Heb ook niet gekeken kon dat gebash op Ajax en Chelsea niet aan :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Beide terechte bashes :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Ik vind Valentijn best een aangename gast, zal wel aan mij liggen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Ik vind Valentijn best een aangename gast, zal wel aan mij liggen ;c Ik vind hem heel goed (y) Heeft er imo verstand van meer dan die mensen daar en soms loopt die heerlijk te bashen op iemand :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 Bashen kan leuk zijn ja. Bashen met een agenda niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 Vin wel leuk dat De Telegraaf nog steeds doet alsof die Wang van ADO niet bestaat, die man heeft 10 miljoen over gemaakt naar ADO maar volgens de Telegraaf is 'ie dubieus omdat zij een mannetje in China hebben en die belt elke dag bij Wang's zogenaamde kantoor aan en niemand doet open, dus volgens de Telegraaf kan dat maar 1 ding betekenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 Wat een engnek toch he die Driessen :mrgy: Weer even aangeven dat Nijhuis zondag Heerenveen - Ajax fluit, en dat zijn Ajax maar 1 keer won van de zoveel wedstrijden. Sneu. Treurig dat ze zo'n vent uitnodigen, bizar.. Valentijn ook weer een goed weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 Gozer is vooral bezig met Ajax, let maar eens op in het Eredivisie Topic, elke week is er wel iets waardoor Ajax geluk heeft of waarom Ajax onterecht wint. Vrij sneu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 Maar Boskamp is geen journalist Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 16 maart 2015 Share Geplaatst 16 maart 2015 Maar Boskamp is geen journalist Precies en die komt er openlijk voor uit dat hij Feyenoord supporter is. Heb ik Valentijn nooit zien doen? En dat gezeik over Nijhuis was in januari al sneu, dus nu ook. Gewoon extra druk leggen op een scheidsrechter, nergens voor nodig in dit geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 maart 2015 Share Geplaatst 16 maart 2015 Telegraaf is toch gewoon een Ajax krant. Waar maak je je verder druk om? Moeten ze dat hardop uitspreken? Kun je dan wel lekker slapen? :) Vind zelf Valentijn echt geen relaxe vent. Minst favoriete tafelgast. Boskamp kan ik juist wel van genieten. Zijn liefde voor Feyenoord. Vind dat wel puur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike-92 Geplaatst 16 maart 2015 Share Geplaatst 16 maart 2015 Gelukkig zit die Schelvis daar nooit meer.. Wat vond ik dat altijd een saaie man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 16 maart 2015 Share Geplaatst 16 maart 2015 Zit er 1 of 2 keer per jaar vanwege de deal met Sport1 dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 maart 2015 Share Geplaatst 16 maart 2015 ''Is Bjorn Kuipers nu over zijn top heen?'' - Jack van Gelder. :-Da Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 16 maart 2015 Share Geplaatst 16 maart 2015 In elk land zitten wel kranten waarvan je weet dat ze ''pro-een bepaalde club'' zijn. In Italië is la gazzetta pro- AC Milan en O Bolo is in Portugal pro-Benfica. In Nederland is De Telegraaf pro-Ajax en het AD pro-Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 16 maart 2015 Share Geplaatst 16 maart 2015 Marca en AS Real toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 16 maart 2015 Share Geplaatst 16 maart 2015 Het Nieuwsblad - Club Brugge Het Laatste Nieuws - Anderlecht :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 16 maart 2015 Share Geplaatst 16 maart 2015 Marca en AS Real toch? El Mundo Barca :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 16 maart 2015 Share Geplaatst 16 maart 2015 El Mundo Barca :huhu: en Sport Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 maart 2015 Share Geplaatst 16 maart 2015 Corrupte kranten = Fenerbahce :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten