Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Echt? Hm zo is het mij niet bijgebleven, zoals ik al eerder zei dacht ik dat het toen ging om het niets doen aan De Kuip. Dat zou idd compleet haaks staan op zijn huidige uitspraken ("Een nieuw stadion kan niet, kijk maar naar AZ, Twente en Vitesse").

Inhoudelijk: Tjah nieuw stadion/vernieuwbouw is erg duur natuurlijk, je moet een beetje het veluk hebben van Ajax dat de gemeente/rijksoverheid er eentje voor je gaat bouwen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt? Hm zo is het mij niet bijgebleven, zoals ik al eerder zei dacht ik dat het toen ging om het niets doen aan De Kuip. Dat zou idd compleet haaks staan op zijn huidige uitspraken ("Een nieuw stadion kan niet, kijk maar naar AZ, Twente en Vitesse").

Inhoudelijk: Tjah nieuw stadion/vernieuwbouw is erg duur natuurlijk, je moet een beetje het geluk hebben van Ajax dat de gemeente/rijksoverheid er eentje voor je gaat bouwen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb me vorig seizoen ook geïrriteerd aan de Nederlands elftal opstelling van Hans Kraaij jr. die koos voor Van Dijk in 't Nederlands elftal omdat ''die in het buitenland speelt'' en heel die tafel was 't daar toen mee eens. Maar zo ken ik er nog wel een paar: Schaken speelt nu in Azerbeidzjan, gaan we die nu ook vaker oproepen?

4 interlands 2 goals, altijd oproepen die man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een engnek toch he die Driessen :mrgy: Weer even aangeven dat Nijhuis zondag Heerenveen - Ajax fluit, en dat zijn Ajax maar 1 keer won van de zoveel wedstrijden. Sneu.

Treurig dat ze zo'n vent uitnodigen, bizar..

Mwa als er 1 iemand op de detail kritiek geeft aan Ajax is het Valentijn Driessen wel. Ik vind hem niet zo subjectief hoor over Ajax.

Heb ook niet gekeken kon dat gebash op Ajax en Chelsea niet aan :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vin wel leuk dat De Telegraaf nog steeds doet alsof die Wang van ADO niet bestaat, die man heeft 10 miljoen over gemaakt naar ADO maar volgens de Telegraaf is 'ie dubieus omdat zij een mannetje in China hebben en die belt elke dag bij Wang's zogenaamde kantoor aan en niemand doet open, dus volgens de Telegraaf kan dat maar 1 ding betekenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een engnek toch he die Driessen :mrgy: Weer even aangeven dat Nijhuis zondag Heerenveen - Ajax fluit, en dat zijn Ajax maar 1 keer won van de zoveel wedstrijden. Sneu.

Treurig dat ze zo'n vent uitnodigen, bizar..

Valentijn ook weer een goed weekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar Boskamp is geen journalist

Precies en die komt er openlijk voor uit dat hij Feyenoord supporter is. Heb ik Valentijn nooit zien doen?

En dat gezeik over Nijhuis was in januari al sneu, dus nu ook. Gewoon extra druk leggen op een scheidsrechter, nergens voor nodig in dit geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Telegraaf is toch gewoon een Ajax krant. Waar maak je je verder druk om? Moeten ze dat hardop uitspreken? Kun je dan wel lekker slapen? :)

Vind zelf Valentijn echt geen relaxe vent. Minst favoriete tafelgast.

Boskamp kan ik juist wel van genieten. Zijn liefde voor Feyenoord. Vind dat wel puur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In elk land zitten wel kranten waarvan je weet dat ze ''pro-een bepaalde club'' zijn. In Italië is la gazzetta pro- AC Milan en O Bolo is in Portugal pro-Benfica. In Nederland is De Telegraaf pro-Ajax en het AD pro-Feyenoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites