Teklehaymanot Geplaatst 7 december 2014 Share Geplaatst 7 december 2014 Feyenoord krijgt het uit bij PSV moeilijker dan thuis tegen AZ - Co Adriaanse Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 8 december 2014 Share Geplaatst 8 december 2014 RIP beelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 8 december 2014 Share Geplaatst 8 december 2014 Zijn ze FOX belachelijk aan het maken? ;c VI is wel weer goed hoor laatste weken vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 8 december 2014 Share Geplaatst 8 december 2014 Vind ik niet. Zeiken om te zeiken dit. Perez, Higler, Been, Co, iedereen komt aan bod vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 8 december 2014 Share Geplaatst 8 december 2014 Vind ik niet. Zeiken om te zeiken dit. Perez, Higler, Been, Co, iedereen komt aan bod vandaag. Ja, maar Higler is gewoon echt een aanfluiting :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 december 2014 Share Geplaatst 8 december 2014 Heerlijke aflevering, vooral over Co :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 9 december 2014 Share Geplaatst 9 december 2014 Haha mooi inderdaad, ze hadden ook volkomen gelijk vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 9 december 2014 Share Geplaatst 9 december 2014 Heb alleen dat stukje over Higler gezien. Serieus geen woord aan gelogen wat ze over die man zeiden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 december 2014 Share Geplaatst 12 december 2014 De naam Jelle Goes is weer gevallen hoor. Die Derksen draaft daar wel een beetje in door, wordt een beetje vermoeiend. Hebben ze helemaal niet nodig, want het is best aardig geworden na het WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 12 december 2014 Share Geplaatst 12 december 2014 Hahhahaha ja elke keer over Jelle Goes en Wim Jansen komt dan ook automatisch langs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 12 december 2014 Share Geplaatst 12 december 2014 :D :D kun je toch niet maken dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 december 2014 Share Geplaatst 12 december 2014 Derksen heeft weer nieuwe stokpaardjes, Wim Jansen, Saai Ajax, Kishna en Jelle Goes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 december 2014 Share Geplaatst 12 december 2014 Die snorren :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 december 2014 Share Geplaatst 12 december 2014 De naam Jelle Goes is weer gevallen hoor. Die Derksen draaft daar wel een beetje in door, wordt een beetje vermoeiend. Hebben ze helemaal niet nodig, want het is best aardig geworden na het WK. Wanneer is dat symposium eigenlijk? Net ff laatste 5 minuten gekeken, haha Johan met z'n opmerking: 'ik heb ook andere kwaliteiten' :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 12 december 2014 Share Geplaatst 12 december 2014 Aanstaande maandag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 13 december 2014 Share Geplaatst 13 december 2014 Jep, weet nog niet of ik ga volgens mij is het 1 grote poppenkast. Zoals Van Marwijk al zei, wie zijn visie gaan ze nou volgen er komen daar tientallen mensen met ideeën. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 13 december 2014 Share Geplaatst 13 december 2014 Die blonde chick naast Manolev bij die uitreiking. Wat een schatje. (d) http://pg.us.rtl.nl/rtlxl/network/a3m/progressive/components/sport/voetbal_international/322707/ce7745ae-ea5d-39c0-9f38-29fc2256caa3.ssm/ce7745ae-ea5d-39c0-9f38-29fc2256caa3.mp4 5:30 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 13 december 2014 Share Geplaatst 13 december 2014 Hans weg bij DOVO, tijd voor een BVO. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 13 december 2014 Share Geplaatst 13 december 2014 Tekent voorlopig nog niet bij, betekent niet dat ie weggaat. http://www.veenendaalsekrant.nl/lokaal/kraay_vindt_het_gnant_om_bij_te_tekenen_3377040.html#.VIykAWSG9L4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 december 2014 Share Geplaatst 13 december 2014 [YOUTUBE]yys4FyN0oyo[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 14 december 2014 Share Geplaatst 14 december 2014 Het Nederlandse voetbal moet afgeschaft worden - Jan Mulder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 14 december 2014 Share Geplaatst 14 december 2014 Wekelijkse uitspraak alweer gedaan: Er gaan 11 jarige jongens van Groningen naar Barcelona. Iedere week begint die daar over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 december 2014 Share Geplaatst 14 december 2014 (bewerkt) Haha :-D Dacht ik ook al aan Ray 1 keer gebeurt :D Twente speelt net als de kleur van hun shirt : grijs - Ruud Gullit Ho niet weer dat Bert zijn maatjes verdedigd :-D Ik denk dat het tussen PSV en Ajax gaat - Bert van Marwijk. 14 december 2014 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 december 2014 Share Geplaatst 14 december 2014 Euh waar is CO Adriaanse gebleven? Zie 'em niet meer aan tafel zitten, maar in het begin van de uitzending wel...? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 14 december 2014 Share Geplaatst 14 december 2014 Die Gullit.. man man. Die man heeft echt nog nooit iets gezegd dat ik zelf dacht goh daar was ik zelf niet opgekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten