cimbomcu Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Ik vond Arno anders best lekker hoor gister, ook lekker die Bert aanpakken waarom die niet naar dat congres wilt. Hij kan beter presentator zijn dan Jack die weer niks durfde te zeggen. Sowieso als Bert op de zondag avond is kan ik altijd niet zo goed slapen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Gijpie terug Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 "Hij heeft z'n hand geamputeerd! Hand geamputeerd! HE HE HE !!! Hey! Hij heeft een hand geamputeerd!" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Die vrouw achter Johan komt me bekend voor, werkt zij niet bij RTL nieuws? Ziet er wel leuk uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Wilfred heerlijk over Hans bij Kees Jansma :-D Johan in topvorm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Hahahaha Rene over Perez die Been telkens in de rede viel :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Nu heb ik wel zin in een broodje komkommer met satésaus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Hahahahah over Humberto Tan, heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Vanavond maar even terugkijken dus, altijd een fijn vooruitzicht een mooie aflevering van VI. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Hansie sloeg weer eens door. Gaat ook nergens meer over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Wim Kieft op de Belgische TV over z'n boek. Eerste fragmentje: z'n goal tegen Ierland :r Zal hij vast appreciëren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Kun je dat vanuit hier terug kijken Leroy? Hansie wat een dwaas blijft dat toch ook :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Dat koning voetbal haha. Johnny krijgt ook standaard moeilijkere namen (in die 1 minuut ronde) :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 En dat zijn dan kenners? Dat moet je toch wel weten als je een beetje voetbalkenner bent.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 3 december 2014 Share Geplaatst 3 december 2014 Kun je dat vanuit hier terug kijken Leroy? Hansie wat een dwaas blijft dat toch ook :D http://sporza.be/cm/sporza/videozone/sporten/voetbal/1.2166865 Werkt dit in Nederland? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 3 december 2014 Share Geplaatst 3 december 2014 Jazeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 december 2014 Share Geplaatst 3 december 2014 Ben down met de mevrouw rechts achter de presentator Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 december 2014 Share Geplaatst 3 december 2014 Thanks :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 5 december 2014 Share Geplaatst 5 december 2014 Rene :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 5 december 2014 Share Geplaatst 5 december 2014 Wat is dit joh :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 5 december 2014 Share Geplaatst 5 december 2014 Heerlijk :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 6 december 2014 Share Geplaatst 6 december 2014 ??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 december 2014 Share Geplaatst 6 december 2014 Koert als Sinterklaas, held :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niels1992 Geplaatst 6 december 2014 Share Geplaatst 6 december 2014 Irriteer me de laatste tijd wel aan René. Vooral die houding van hem. Gisteren ook weer, op zn uggs en sjaaltje en dat "cadeautje" vertrappen (ookal was het waarschijnlijk niks), ook die ebola cup en weet ik veel wat hij allemaal zegt. Kan aan mij liggen hoor, maar ik vind hem vrij irritant de laatste tijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten