Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Op 15-10-2024 om 06:11 zei Grote Ree:

Niet om het een of ander hoor, maar dit lijkt me meer voer voor SCC dan voor het voetbalboard.

Vi is toch een praat programma wat in essentie een voetbal programma was. In de posts boven mij werd er over hetzelfde programma gepraat. Had alleen de woorden misschien iets anders neer moeten zetten dat het voor mij af is. En dat heeft volledig te maken met de ruk naar links van vooral Johan en de gasten de laatste tijd. Waar het voor mij fijn was om in de ochtend lekker terug te luisteren is het nu een ergenis geworden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Djurovski:

Vi is toch een praat programma wat in essentie een voetbal programma was. In de posts boven mij werd er over hetzelfde programma gepraat. Had alleen de woorden misschien iets anders neer moeten zetten dat het voor mij af is. En dat heeft volledig te maken met de ruk naar links van vooral Johan en de gasten de laatste tijd. Waar het voor mij fijn was om in de ochtend lekker terug te luisteren is het nu een ergenis geworden

Klopt, dat zeg je mooi. Het was inderdaad een voetbalprogramma. Je punt is in ieder geval helder. Misschien de Oranjezondag eens proberen? Zitten een beetje in dezelfde stijl soms heb ik het idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Grote Ree:

Klopt, dat zeg je mooi. Het was inderdaad een voetbalprogramma. Je punt is in ieder geval helder. Misschien de Oranjezondag eens proberen? Zitten een beetje in dezelfde stijl soms heb ik het idee.

Ja die is wel leuk om te luisteren maar helaas maar 1x in de week. Heb soms een beetje het idee dat het de vervanger gaat worden en dat VI wel eens kan gaan stoppen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Bolderbast:

Hebben jullie Van Basten en Schip nog bij Rondo gezien over Brobbey? :uhoh:

Uiteraard. Prima actie van Schip, je zag aan de lichaamstaal van Marco ook dat ie wist dat ie fout zat. Armen over elkaar en schuchter naar beneden kijkend. 

Heb me sowieso weer de pelikanenschurft geërgerd aan Van Basten. Niet normaal hoeveel open deuren hij intrapt en hoe weinig namenkennis hij heeft. Wytze die hem dan na twee seconden maar weer helpt, alsof het zijn dementerende opa is. Die veel te lange ode aan zijn 60e verjaardag trok ik ook slecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kreeg ie weer eens tegengas? Was overigens vanochtend die aflevering van vrijdag aan het luisteren op de fiets maar die Bennie Jolink is ook wel af he. Wilders met Hitler vergelijken , tegen discrimantie zijn maar dan wel hebben over Spleetogen rotzooi betreft Aziatische motoren :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Kelvin:

Ik zit ff vandaag inside te kijken en ik zie ineens Johan Derksen weglopen, wtf?

De kijkcijfers zullen wel tegenvallen en nu hebben ze weer even aandacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites