Spring naar bijdragen

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Waarom speelde Magallán eigenlijk en niet Veltman of Schuurs? 

Had zelf overigens geprobeerd om Blind en De Ligt samen te laten spelen, heb het idee dat een vast centrum erg van belang had kunnen zijn. Bovendien is het volgens mij beter om een speler één op één te vervangen in plaats van op meerdere posities gaan lopen schuiven. 

Vond die Bakker trouwens wel een leuke linksback, was dat geen optie?

2 uur geleden zei Beppu:

Altijd zo mooi als Derksen praat alsof hij inside informatie heeft

Heel veel dingen zijn ongeloofwaardig aan Derksen, maar zijn bronnen niet naar mijn idee. Zit natuurlijk zo lang in de voetbalwereld dat hij een enorm netwerk heeft. 

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Sophomore:

Heel veel dingen zijn ongeloofwaardig aan Derksen, maar zijn bronnen niet naar mijn idee. Zit natuurlijk zo lang in de voetbalwereld dat hij een enorm netwerk heeft. 

Heb toch het idee dat sinds zijn vertrek bij VI en de breuk met het blad, hij een stuk minder "betrouwbare" bronnen heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Sophomore:

Had zelf overigens geprobeerd om Blind en De Ligt samen te laten spelen, heb het idee dat een vast centrum erg van belang had kunnen zijn. Bovendien is het volgens mij beter om een speler één op één te vervangen in plaats van op meerdere posities gaan lopen schuiven. 

Vond die Bakker trouwens wel een leuke linksback, was dat geen optie?

Veltman zat niet bij de selectie, geen idee waarom niet. Heeft daarnaast negen maanden geleden zijn laatste officiële pot gespeeld, dus lijkt me niet slim om hem dan meteen in de basis te knallen. Schuurs laat bij Jong Ajax niet bepaald zien dat hij dat niveau ontgroeit is, dus die komt ook nog niet in aanmerking voor een basisplek. Bakker is ook nog vrij wisselvallig, maar die zie ik liever de kans krijgen daar dan Sinkgraven.

Overigens is het achteraf wel makkelijk praten hè. Stel je voor dat hij met Veltman begonnen was en die had twee fouten gemaakt. Dan had heel Nederland geroepen dat het belachelijk was dat hij met Veltman begonnen was, aangezien die vorig jaar in april zijn laatste pot gespeeld heeft. Idem dito met Schuurs en Bakker. Mochten een van die twee slecht gespeeld hebben, dan was het te gek voor woorden geweest dat hij een 18-jarige jongen voor de leeuwen gegooid had. 

Ben het verder wel eens wat betreft je punt over een vast centrum, maar dan moest je met Sinkgraven, Bakker of Kristensen gaan spelen. Elke keuze was dus een groot risico.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@JanVertonghen Hm ja wel paar goede punten over Veltman, Sinkgraven en Bakker, maar dat zou voor mij nog steeds geen overweging zijn om je centrale duo uit elkaar te halen.

Over 'achteraf praten is makkelijk' word ik heel erg moe trouwens ;c Dat is toch geen argument/punt? Natuurlijk kun je een bepaalde keuze pas achteraf beoordelen, aangezien de wedstrijd nog niet gespeeld is. Hoe wil je iets beoordelen dat nog helemaal niet heeft plaatsgevonden? 

13 uur geleden zei Rossi:

Heb toch het idee dat sinds zijn vertrek bij VI en de breuk met het blad, hij een stuk minder "betrouwbare" bronnen heeft.

Hm dat klinkt aannemelijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites