Vitesse88 Geplaatst 7 februari 2017 Share Geplaatst 7 februari 2017 Hadouir is altijd wel een goede speler geweest. Natuurlijk niet de kwaliteiten van Ziyech. Eens met Gijp, due gebaartjes heeft hij totaal niet nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 februari 2017 Share Geplaatst 7 februari 2017 Lol anders ga je ff inhoudelijk in op een paar clowns. Doen aantal hier ook regelmatig bij mij ;c Heb me overigens wel weer kapot gelachen, trouwe kijker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 februari 2017 Share Geplaatst 12 februari 2017 Dat van die packing rate he; vroeg me al tijden af waarom ze dat bij de Duitse tv altijd lieten zien hoeveel spelers per pass uitgespeeld werden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 27 februari 2017 Share Geplaatst 27 februari 2017 Ik vond het een sterke uitzending! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 28 februari 2017 Share Geplaatst 28 februari 2017 Topictitel kan wel veranderd worden naar Feyenoord Inside nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 maart 2017 Share Geplaatst 4 maart 2017 Toch is die Hyballa een sympathieke vent. Vaak wat gek langs het veld maar gewoon wel altijd goede teksten. Hij is met z'n fanatisme wel uniek in Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 4 maart 2017 Share Geplaatst 4 maart 2017 Ik vind hem ook idd een zeer sympathieke man en ook een heel sympathieke uitstraling hebben, zeer vriendelijk en ook heel kundig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 maart 2017 Share Geplaatst 4 maart 2017 Wel echt bizar dat Rene en Derksen trainers zo onderschatten. Derksen zei dat hij ook wel zo kon presteren met NEC :r Rene heeft gisteren ook wel het record ''vroegah was alles betah'' gehaald. Tig keer de vergelijkingen met Hiddink, Gullit, Koeman. Word je ook moe van :D Die Hyballa dacht echt, die gasten hebben er dus geen pepernoot van begrepen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 6 maart 2017 Share Geplaatst 6 maart 2017 Bassie krijgt wel een harde plassert van die tv-aandacht denk.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 6 maart 2017 Share Geplaatst 6 maart 2017 Zou het? Bassie is nogal media geil, zie je ook aan z'n fluiten het moet vooral om Nijhuis draaien. Het is natuurlijk moeilijk etc. maar zijn onkunde in combinatie met het enge houdingtje van hem zorgt bij mij nogal voor weerstand tegen hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 maart 2017 Share Geplaatst 6 maart 2017 Iedereen vindt ook dat van Sanchez een penalty, zelfs Nijhuis maar Johan niet :-D ''Sanchez is opzoek naar een penalty'' haha. Zegt ook dat hij al 3 jaar zo fluit, wat een onzin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 maart 2017 Share Geplaatst 7 maart 2017 (bewerkt) Goh je hebt het er wel heel lastig mee he. Laat nu maar gaan hoor, wordt een beetje moe van het gezeik op de fouten van dit weekend. Overigens wat mij betreft goed dat hij er was, legt de situaties uit zoals hij het zag en verschuilt zich niet zoals onze vriend bij Utrecht - ADO wel doet. 7 maart 2017 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 maart 2017 Share Geplaatst 7 maart 2017 @cimbomcu zat jij in het publiek? Rechts achter Nijhuis voor de kijkers links. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 maart 2017 Share Geplaatst 7 maart 2017 (bewerkt) Heel grappig heren. Nou ben ik niet de aangewezen persoon die moet beginnen over het niveau van humor ;c Iemand die hier naar dat item De Wandelgang kijkt? Dat vind ik negen van de tien keer echt matig, terwijl ik normaal elk materiaal met Johan en/of Genee niet vaak genoeg kan bekijken. 7 maart 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 maart 2017 Share Geplaatst 7 maart 2017 Kijk je ook Doordekken Soof? Dat is toch zo geniaal :-D Johan gaat daar ook altijd helemaal los. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 maart 2017 Share Geplaatst 7 maart 2017 Kijk je ook Doordekken Soof? Dat is toch zo geniaal :-D Johan gaat daar ook altijd helemaal los. Tuurlijk. Was vroeger nog leuker. Heb die ouwe echt tientallen keren gezien op youtube :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 maart 2017 Share Geplaatst 13 maart 2017 Heerlijk weer vandaag :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 14 maart 2017 Share Geplaatst 14 maart 2017 Onderwatervingeren :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 14 maart 2017 Share Geplaatst 14 maart 2017 Was weer gieren inderdaad zeg. Die Johan wel scherp nog man met zijn vieze opmerkingen met zijn 70 jaar:D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 april 2017 Share Geplaatst 3 april 2017 Derksen: 'AZ stunt meestal alleen in thuiswedstrijden en in uitwedstrijden houd het niet over'. Nou komt de factcheck eraan: Thuis: 14 gespeeld, 20 punten Uit: 14 gespeeld, 22 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 april 2017 Share Geplaatst 3 april 2017 Die statistiek zegt alleen weinig over stunten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 april 2017 Share Geplaatst 3 april 2017 Wat een uitzending trouwens :-D :-D Net Rene over Humberto Tan :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 3 april 2017 Share Geplaatst 3 april 2017 Hahahahahahahaha die Anastasiou :-D :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 april 2017 Share Geplaatst 4 april 2017 Ja dat was wel mooi over onze Yannis. Ik vind het tegenwoordig weer prettig om te kijken. Vooral als Boskamp er zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 april 2017 Share Geplaatst 4 april 2017 (bewerkt) Ja vond het toch wat sneu dat uitlachen van de trainer van Roda, maar kon hem bij de NOS ook niet verstaan 4 april 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten