Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Wel echt bizar dat Rene en Derksen trainers zo onderschatten. Derksen zei dat hij ook wel zo kon presteren met NEC :r

Rene heeft gisteren ook wel het record ''vroegah was alles betah'' gehaald. Tig keer de vergelijkingen met Hiddink, Gullit, Koeman. Word je ook moe van :D Die Hyballa dacht echt, die gasten hebben er dus geen pepernoot van begrepen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh je hebt het er wel heel lastig mee he. Laat nu maar gaan hoor, wordt een beetje moe van het gezeik op de fouten van dit weekend.

Overigens wat mij betreft goed dat hij er was, legt de situaties uit zoals hij het zag en verschuilt zich niet zoals onze vriend bij Utrecht - ADO wel doet.

bewerkt door Vitesse88
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel grappig heren.

Nou ben ik niet de aangewezen persoon die moet beginnen over het niveau van humor ;c

Iemand die hier naar dat item De Wandelgang kijkt? Dat vind ik negen van de tien keer echt matig, terwijl ik normaal elk materiaal met Johan en/of Genee niet vaak genoeg kan bekijken.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites